Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Ваш email (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    Скринька довіри

      Ваше ім'я (обов'язково)

      Тема

      Email

      Ваше повідомлення

      uk Українська

      Факультет української філології

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Юлія Гуляр

      За результатами фольклорної практики (фольклорної практики в роботі вчителя) відбулася звітна конференція, в якій узяли участь здобувачі вищої освіти 12 (освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», 13 (освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») та 11 (освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») груп, керівники практики, викладачі кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання  (проф. Наталія Сивачук (завідувач кафедри), доценти Віта Кириченко та Валентина Гончарук), інші викладачі цієї ж кафедри, гарант освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія» Валентина Гончарук.

      Віта Кириченко

      В умовах війни в Україні завдання зазначеної практики було адаптовано відповідно до можливостей здобувачів вищої освіти: їм слід було провести дослідження на одну з таких тем (на вибір): «Фольклорний світ респондента», «Фольклорна спадщина моєї родини», «Фольклорна спадщина населеного пункту».

      Фольклорний світ респондента

      Під час практики здобувачі відповідально поставилися до виконання поставлених завдань: самостійно вибрали район дослідження, здійснили пошук респондентів, адаптували запитальник з урахуванням віку, психологічних особливостей респондентів, зафіксували необхідний матеріал.

      Лілія Куриндаш

      Яна Лавріненко

      Тим практикантам, які об’єктом дослідження обрали фольклорну спадщину конкретного населеного пункту, вдалося записати відомості про історію виникнення назви цього населеного пункту, про його відомих людей, про школу, церкву, пам’ятники та інші визначні місця. Вони зібрали цінний матеріал про історію створення та діяльність фольклорних колективів, зафіксували їхній багатий репертуар.

      Наталія Сивачук

      Дослідники фольклорної спадщини родини більше дізналися про нелегку долю свої рідних і близьких людей у різні історичні періоди, записали детальніше їхню біографію і, що найважливіше, зафіксували від них безцінний фольклорний матеріал, який потім згрупували за жанрами й оформили матеріали практики.

      Анастасія Дячок

      Фольклорний світ одного респондента

      І зрештою ті здобувачі, які обрали для дослідження тему: «Фольклорний світ одного респондента», мали змогу «зануритися» у світ пісень, казок, легенд, приказок і прислів’їв, примовок, повір’їв, які збереглися у фольклорній пам’яті респондента. Вони зрозуміли, яке то невимовне щастя – відшукати такого знавця фольклору й записати від нього безцінні фольклорні перлини!

      Під час звітної конференції практиканти виголошували підготовлені виступи, демонстрували створені презентації, які супроводжували записаними аудіо- та відеоматеріалами, старовинними та сучасними світлинами, пісенними текстами, уривками із прозового фольклору, які їм пощастило зафіксувати у процесі пошукової роботи.

      Наостанок усі учасники конференції висловили сподівання на швидке закінчення війни та проходження фольклорної практики у мирних умовах, за яких зможуть здійснювати експедиційне фольклорно-етнографічне обстеження району дослідження, а також проводити фіксацію українознавчого матеріалу від більшої кількості його жителів.

      " data-title="Звітна конференція з фольклорної практики">

      Звітна конференція з фольклорної практики

      Юлія Гуляр

      За результатами фольклорної практики (фольклорної практики в роботі вчителя) відбулася звітна конференція, в якій узяли участь здобувачі вищої освіти 12 (освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», 13 (освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») та 11 (освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») груп, керівники практики, викладачі кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання  (проф. Наталія Сивачук (завідувач кафедри), доценти Віта Кириченко та Валентина Гончарук), інші викладачі цієї ж кафедри, гарант освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія» Валентина Гончарук.

      Віта Кириченко

      В умовах війни в Україні завдання зазначеної практики було адаптовано відповідно до можливостей здобувачів вищої освіти: їм слід було провести дослідження на одну з таких тем (на вибір): «Фольклорний світ респондента», «Фольклорна спадщина моєї родини», «Фольклорна спадщина населеного пункту».

      Фольклорний світ респондента

      Під час практики здобувачі відповідально поставилися до виконання поставлених завдань: самостійно вибрали район дослідження, здійснили пошук респондентів, адаптували запитальник з урахуванням віку, психологічних особливостей респондентів, зафіксували необхідний матеріал.

      Лілія Куриндаш

      Яна Лавріненко

      Тим практикантам, які об’єктом дослідження обрали фольклорну спадщину конкретного населеного пункту, вдалося записати відомості про історію виникнення назви цього населеного пункту, про його відомих людей, про школу, церкву, пам’ятники та інші визначні місця. Вони зібрали цінний матеріал про історію створення та діяльність фольклорних колективів, зафіксували їхній багатий репертуар.

      Наталія Сивачук

      Дослідники фольклорної спадщини родини більше дізналися про нелегку долю свої рідних і близьких людей у різні історичні періоди, записали детальніше їхню біографію і, що найважливіше, зафіксували від них безцінний фольклорний матеріал, який потім згрупували за жанрами й оформили матеріали практики.

      Анастасія Дячок

      Фольклорний світ одного респондента

      І зрештою ті здобувачі, які обрали для дослідження тему: «Фольклорний світ одного респондента», мали змогу «зануритися» у світ пісень, казок, легенд, приказок і прислів’їв, примовок, повір’їв, які збереглися у фольклорній пам’яті респондента. Вони зрозуміли, яке то невимовне щастя – відшукати такого знавця фольклору й записати від нього безцінні фольклорні перлини!

      Під час звітної конференції практиканти виголошували підготовлені виступи, демонстрували створені презентації, які супроводжували записаними аудіо- та відеоматеріалами, старовинними та сучасними світлинами, пісенними текстами, уривками із прозового фольклору, які їм пощастило зафіксувати у процесі пошукової роботи.

      Наостанок усі учасники конференції висловили сподівання на швидке закінчення війни та проходження фольклорної практики у мирних умовах, за яких зможуть здійснювати експедиційне фольклорно-етнографічне обстеження району дослідження, а також проводити фіксацію українознавчого матеріалу від більшої кількості його жителів.

      08.06.2022

      Переглядів 204