Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      У роботі семінару взяли участь 115 учасників. Інтерес до проблематики заходу виявили викладачі кафедр факультету української філології, факультету початкової освіти, факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, науковці Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Сумського державного  педагогічного університету ім. А. С. Макаренка, Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», учителі, магістранти та студенти. Кількість та географія  учасників свідчать про те, що науковий захід набуває всеукраїнського рівня.

       

       

       

      До розгляду на семінарі було запропоновано широкий спектр питань, які актуалізують важливість такого явища сучасного науково-культурного простору, як література для дітей і про дітей:

      • дитяча література в історичному розрізі;
      • текст та інтертекст у літературі для дітей та підлітків;
      • візуалізація образу дитини в літературі;
      • ілюстрація в літературі для дітей та підлітків;
      • практико-методичні аспекти вивчення творів для дітей та підлітків.

      У своїх доповідях науковці репрезентували результати дослідницьких студій, а вчителі-практики поділилися досвідом викладання творів дитячої літератури та покращення ситуації щодо стану дитячого читання. Учасники констатували, що поле для подальших досліджень досить широке:  висвітлення актуальних питань теорії та історії літератури для дітей та юнацтва, аналіз принципів літературної освіти, розгляд методичних аспектів вивчення художніх текстів у школі та закладах вищої освіти, окреслення тенденцій розвитку дитячого читання.

      За підсумками семінару було прийнято резолюцію.

       

      " data-title="ІІ регіональний науково-методичний семінар «Література для дітей і дитяче читання у контексті сучасної літературної освіти»">

      ІІ регіональний науково-методичний семінар «Література для дітей і дитяче читання у контексті сучасної літературної освіти»

       

      У рамках відзначення Міжнародного дня дитячої книги  кафедра української літератури, українознавства  та методик їх навчання 1 квітня  провела ІІ регіональний науково-методичний семінар «Література для дітей і дитяче читання у контексті сучасної літературної  освіти».

      У роботі семінару взяли участь 115 учасників. Інтерес до проблематики заходу виявили викладачі кафедр факультету української філології, факультету початкової освіти, факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, науковці Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Сумського державного  педагогічного університету ім. А. С. Макаренка, Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», учителі, магістранти та студенти. Кількість та географія  учасників свідчать про те, що науковий захід набуває всеукраїнського рівня.

       

       

       

      До розгляду на семінарі було запропоновано широкий спектр питань, які актуалізують важливість такого явища сучасного науково-культурного простору, як література для дітей і про дітей:

      • дитяча література в історичному розрізі;
      • текст та інтертекст у літературі для дітей та підлітків;
      • візуалізація образу дитини в літературі;
      • ілюстрація в літературі для дітей та підлітків;
      • практико-методичні аспекти вивчення творів для дітей та підлітків.

      У своїх доповідях науковці репрезентували результати дослідницьких студій, а вчителі-практики поділилися досвідом викладання творів дитячої літератури та покращення ситуації щодо стану дитячого читання. Учасники констатували, що поле для подальших досліджень досить широке:  висвітлення актуальних питань теорії та історії літератури для дітей та юнацтва, аналіз принципів літературної освіти, розгляд методичних аспектів вивчення художніх текстів у школі та закладах вищої освіти, окреслення тенденцій розвитку дитячого читання.

      За підсумками семінару було прийнято резолюцію.

       

      06.04.2021

      Переглядів 402