Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк
    Поділитися новиною
    Література супроводжує людину впродовж усього життя, розкриваючи перед читачем широкий і різноманітний світ доль героїв, вчинків і ситуацій. Книга є справжнім другом, порадником, може дати ті емоції і настрої, які необхідні у конкретний час. Література вчить відчувати, співпереживати, розвивати власний емоційний світ. А ще – думати.

    ФУФ УДПУ

    На фото: театралізована вистава твору Е. А. По «Червона маска». Тема практичного заняття «Література доби Романтизму в США». Викладач – канд. філол. наук, доцент Осіпчук Г. В.

    Отже, головною метою вивчення зарубіжної літератури у вузах є виховання у студентської молоді високої читацької і загальної культури, естетичного смаку, загальнолюдських і національних духовних цінностей.

    Нестандартні форми роботи на заняттях із зарубіжної літератури покликані зацікавити студентів, спонукати їх до творчої активної дії. Тобто завдання педагога – створити умови для студентської ініціативи. У такому процесі навчання студенти виступають повноправними учасниками.

    ФУФ УДПУ

    На фото: інсценізація поеми Е. А. По «Ворон». Тема практичного заняття «Література доби Романтизму в США». Викладач – канд. філол. наук, доцент Осіпчук Г. В.

    Гра супроводжує людину впродовж усього існування людства. Студенти – майбутні вчителі світової літератури – вчаться самостійно мислити. Поєднання серйозного аналізу і творчої гри – це шлях до захоплення літературою назавжди.

    ФУФ УДПУ

    На фото: інсценізація уривку з  роману Вальтера Скотта «Айвенго». Тема практичного заняття «Література доби Романтизму в Англії». Викладач – канд. філол. наук, доцент Осіпчук Г. В.

    У сучасній педагогіці «нестандартні заняття» є досить поширеними. Це імпровізований навчальний семінар, що має нестандартну структуру, незвичайний задум і організаційну форму. Саме на таких заняттях реалізується формування гуманістичного світогляду студента як самостійної, творчої особистості, відчуття краси і виразності художнього слова, вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість естетичними смаками, розвиваються творчі здібності та читацька культура.

    " data-title="Культурологічний аспект вивчення зарубіжної літератури">

    Культурологічний аспект вивчення зарубіжної літератури

    Література супроводжує людину впродовж усього життя, розкриваючи перед читачем широкий і різноманітний світ доль героїв, вчинків і ситуацій. Книга є справжнім другом, порадником, може дати ті емоції і настрої, які необхідні у конкретний час. Література вчить відчувати, співпереживати, розвивати власний емоційний світ. А ще – думати.

    ФУФ УДПУ

    На фото: театралізована вистава твору Е. А. По «Червона маска». Тема практичного заняття «Література доби Романтизму в США». Викладач – канд. філол. наук, доцент Осіпчук Г. В.

    Отже, головною метою вивчення зарубіжної літератури у вузах є виховання у студентської молоді високої читацької і загальної культури, естетичного смаку, загальнолюдських і національних духовних цінностей.

    Нестандартні форми роботи на заняттях із зарубіжної літератури покликані зацікавити студентів, спонукати їх до творчої активної дії. Тобто завдання педагога – створити умови для студентської ініціативи. У такому процесі навчання студенти виступають повноправними учасниками.

    ФУФ УДПУ

    На фото: інсценізація поеми Е. А. По «Ворон». Тема практичного заняття «Література доби Романтизму в США». Викладач – канд. філол. наук, доцент Осіпчук Г. В.

    Гра супроводжує людину впродовж усього існування людства. Студенти – майбутні вчителі світової літератури – вчаться самостійно мислити. Поєднання серйозного аналізу і творчої гри – це шлях до захоплення літературою назавжди.

    ФУФ УДПУ

    На фото: інсценізація уривку з  роману Вальтера Скотта «Айвенго». Тема практичного заняття «Література доби Романтизму в Англії». Викладач – канд. філол. наук, доцент Осіпчук Г. В.

    У сучасній педагогіці «нестандартні заняття» є досить поширеними. Це імпровізований навчальний семінар, що має нестандартну структуру, незвичайний задум і організаційну форму. Саме на таких заняттях реалізується формування гуманістичного світогляду студента як самостійної, творчої особистості, відчуття краси і виразності художнього слова, вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість естетичними смаками, розвиваються творчі здібності та читацька культура.

    20.10.2014

    Переглядів 40