Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      6 травня 2020 року кафедра української літератури, українознавства та методики їх навчання провела Регіональний науково-методичний семінар «Микола Зеров та українські неокласики: текст і контекст».

      У зв’язку із запровадженням карантину у всіх типах закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління науковий захід було проведено дистанційно. У роботі семінару взяли участь 46 учасників. Окрім викладачів факультету української філології,  до роботи семінару долучилися вчителі закладів загальної середньої освіти, магістранти та студенти.

      Робота семінару передбачала такі основні напрями досліджень:

      1. Філософські та культурологічні концепції неокласиків у контексті доби українського націєтворення.
      2. Микола Зеров як лідер українських неокласиків та його погляди на шляхи розвитку української літератури.
      3. Поетична спадщина Миколи Зерова, Максима Рильського, Павла Филиповича, Михайла Драй-Хмари, Освальда Бурґгардта (Юрія Клена): літературознавчий та мовознавчий аспект.
      4. Науково-педагогічний доробок Миколи Зерова, Павла Филиповича та Михайла Драй-Хмари.
      5. Перекладацька діяльність неокласиків.
      6. Творчість письменників-неокласиків в сучасному освітньому процесі: проблеми та знахідки.

      У ході роботи семінару було розглянуто проблеми генетичної спорідненості  українського неокласицизму з феноменом європейського классицизму, джерела естетики й поетики київських неокласиків та індивідуальні риси авторського стилю представників угрупування, специфічні риси поетичних текстів М. Зерова, П. Филиповича, М. Драй-Хмари, М. Рильського та їхнє місце в українському літературному процесі 20-х років ХХ століття.

      Окрім наукової рецепції творчості неокласиків, на особливу увагу заслуговували виступи вчителів-практиків, котрі презентували власні методичні підходи до вивчення актуалізованого в ході семінару літературного матеріалу.

      " data-title="Микола Зеров та українські неокласики: текст і контекст">

      Микола Зеров та українські неокласики: текст і контекст

      6 травня 2020 року кафедра української літератури, українознавства та методики їх навчання провела Регіональний науково-методичний семінар «Микола Зеров та українські неокласики: текст і контекст».

      У зв’язку із запровадженням карантину у всіх типах закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління науковий захід було проведено дистанційно. У роботі семінару взяли участь 46 учасників. Окрім викладачів факультету української філології,  до роботи семінару долучилися вчителі закладів загальної середньої освіти, магістранти та студенти.

      Робота семінару передбачала такі основні напрями досліджень:

      1. Філософські та культурологічні концепції неокласиків у контексті доби українського націєтворення.
      2. Микола Зеров як лідер українських неокласиків та його погляди на шляхи розвитку української літератури.
      3. Поетична спадщина Миколи Зерова, Максима Рильського, Павла Филиповича, Михайла Драй-Хмари, Освальда Бурґгардта (Юрія Клена): літературознавчий та мовознавчий аспект.
      4. Науково-педагогічний доробок Миколи Зерова, Павла Филиповича та Михайла Драй-Хмари.
      5. Перекладацька діяльність неокласиків.
      6. Творчість письменників-неокласиків в сучасному освітньому процесі: проблеми та знахідки.

      У ході роботи семінару було розглянуто проблеми генетичної спорідненості  українського неокласицизму з феноменом європейського классицизму, джерела естетики й поетики київських неокласиків та індивідуальні риси авторського стилю представників угрупування, специфічні риси поетичних текстів М. Зерова, П. Филиповича, М. Драй-Хмари, М. Рильського та їхнє місце в українському літературному процесі 20-х років ХХ століття.

      Окрім наукової рецепції творчості неокласиків, на особливу увагу заслуговували виступи вчителів-практиків, котрі презентували власні методичні підходи до вивчення актуалізованого в ході семінару літературного матеріалу.

      12.05.2020

      Переглядів 466