Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Про особливості вступної кампанії та новації ЗНО у 2019 році розповіла кандидат педагогічних наук, доцент, помічник ректора Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Цимбал-Слатвінська С. В. Особливо наголосила на тому, що вчителі зможуть підвищувати свою кваліфікацію на базі нашого університету.

      Під час семінару обговорювалися питання щодо проблемних аспектів підготовки до ЗНО з української мови, адже кожному учневі доведеться показати, наскільки успішно він освоїв розділи, присвячені фонетиці, орфоепії та орфографії, опанував лексику і фразеологію, розуміє будову слів і особливості їх утворення, освоїв морфологію і синтаксис. Крім того, для отримання високих балів випускник повинен володіти культурою мовлення і розуміти стилістику літературної української мови.

      Комарова З. І., кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини звернула увагу на шкільні прогалини в мовній підготовці, які проявляються під час вивчення студентами-філологами курсу фонетики української мови в закладі вищої освіти.

      Особливостям підготовки до ЗНО студентів Вінницького обласного комунального гуманітарно-педагогічного коледжу були присвячені виступи: Похилюк О. М., кандидата філологічних наук, спеціаліста вищої категорії, старшого викладача, декана філологічного факультету (Особливості підготовки до ЗНО з української мови і літератури за допомогою онлайн-тренажерів) та  Скрипник Н. І., кандидата філологічних наук, спеціаліста вищої категорії, завідувача кафедри української філології (Тренувальні тести, вправи та завдання з теми «Лексичне значення слова» на заняттях з української мови).

      Жваву дискусію викликав виступ Січкар С.А., кандидата філологічних наук, доцента кафедри практичного мовознавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на тему: «Есе як завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю», оскільки у 2020 році саме такою буде частина 3 сертифікаційної роботи з української мови і літератури.

      Своє бачення виконання завдання, яке передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення на дискусійну тему, представила  Лісова Л. В., заслужений учитель України, відмінник освіти України, учитель-методист, учитель української мови і літератури Уманського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №7-колегіум».

      Надзвичайно важливу проблему навчально-пізнавальної компетентності й української літератури в контексті ЗНО порушила Морозова В.В., вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Старобабанівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Уманської районної ради.

      Запорукою успішного складання ЗНО є психологічна готовність його учасників. Лівандовська І. А., викладач кафедри психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, ознайомила з діяльністю Центра психологічного розвитку «Інсайт» та окреслила основні психологічні стратегії експрес-підготовки до ЗНО з української мови і літератури.

      Активну участь в обговоренні порушених проблем взяли: Новаківська Л. В., доктор педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання; Авраменко В. І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства; Денисюк В. В., кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання; Шпеник С. В., учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, заступник директора з навчально-виховної роботи Уманської загальноосвітньої школи І-IІІ ступенів № 1 Уманської міської ради Черкаської області; Поплавська Т. Л., учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Текучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області; Сісецька Л.Г., учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Ладижинської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. Уманського району Черкаської області; Черній Т.П., вчитель української мови і літератури Собківського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Уманської районної ради Черкаської області; Войцехівська В.П., спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, Колодистенської загальноосвітньої школи I-III ступенів Уманської районної ради Черкаської області; Король Н.М. та Мельник О. О., вчителі української мови і літератури НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 – медична гімназія» Уманської міської ради Черкаської області

      На завершення Січкар С.А. презентувала експрес-курс підготовки до ЗНО з української мови та літератури для учнів 11 класів, підготовлений викладачами факультету української філології, який складається з 9 кластерів у формі корисних порад, що допоможуть опанувати базові теоретичні знання з української мови та літератури, виробити навички успішної мовленнєвої комунікації та підготуватися до складання ЗНО.

      У подальшому плануємо продовження такої співпраці з учителями шкіл не тільки в університеті, але й у школах. Сподіваємося на результативність роботи у підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури.

      " data-title="Науково-методичний семінар «Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури»">

      Науково-методичний семінар «Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури»

      12 жовтня 2018 року на факультеті української філології спільно з Центром доуніверситетської підготовки, Міжвідомчим науково-дослідним центром прикладної лінгвістики та Вінницьким гуманітарно-педагогічним коледжем відбувся ХV науково-методичний семінар «Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури». Робота семінару здійснювалася за такими напрямами: теоретико-методичні аспекти підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови; теоретико-методичні аспекти підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української літератури; психологічні аспекти підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.


      Про особливості вступної кампанії та новації ЗНО у 2019 році розповіла кандидат педагогічних наук, доцент, помічник ректора Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Цимбал-Слатвінська С. В. Особливо наголосила на тому, що вчителі зможуть підвищувати свою кваліфікацію на базі нашого університету.

      Під час семінару обговорювалися питання щодо проблемних аспектів підготовки до ЗНО з української мови, адже кожному учневі доведеться показати, наскільки успішно він освоїв розділи, присвячені фонетиці, орфоепії та орфографії, опанував лексику і фразеологію, розуміє будову слів і особливості їх утворення, освоїв морфологію і синтаксис. Крім того, для отримання високих балів випускник повинен володіти культурою мовлення і розуміти стилістику літературної української мови.

      Комарова З. І., кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини звернула увагу на шкільні прогалини в мовній підготовці, які проявляються під час вивчення студентами-філологами курсу фонетики української мови в закладі вищої освіти.

      Особливостям підготовки до ЗНО студентів Вінницького обласного комунального гуманітарно-педагогічного коледжу були присвячені виступи: Похилюк О. М., кандидата філологічних наук, спеціаліста вищої категорії, старшого викладача, декана філологічного факультету (Особливості підготовки до ЗНО з української мови і літератури за допомогою онлайн-тренажерів) та  Скрипник Н. І., кандидата філологічних наук, спеціаліста вищої категорії, завідувача кафедри української філології (Тренувальні тести, вправи та завдання з теми «Лексичне значення слова» на заняттях з української мови).

      Жваву дискусію викликав виступ Січкар С.А., кандидата філологічних наук, доцента кафедри практичного мовознавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на тему: «Есе як завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю», оскільки у 2020 році саме такою буде частина 3 сертифікаційної роботи з української мови і літератури.

      Своє бачення виконання завдання, яке передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення на дискусійну тему, представила  Лісова Л. В., заслужений учитель України, відмінник освіти України, учитель-методист, учитель української мови і літератури Уманського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №7-колегіум».

      Надзвичайно важливу проблему навчально-пізнавальної компетентності й української літератури в контексті ЗНО порушила Морозова В.В., вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Старобабанівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Уманської районної ради.

      Запорукою успішного складання ЗНО є психологічна готовність його учасників. Лівандовська І. А., викладач кафедри психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, ознайомила з діяльністю Центра психологічного розвитку «Інсайт» та окреслила основні психологічні стратегії експрес-підготовки до ЗНО з української мови і літератури.

      Активну участь в обговоренні порушених проблем взяли: Новаківська Л. В., доктор педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання; Авраменко В. І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичного мовознавства; Денисюк В. В., кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання; Шпеник С. В., учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, заступник директора з навчально-виховної роботи Уманської загальноосвітньої школи І-IІІ ступенів № 1 Уманської міської ради Черкаської області; Поплавська Т. Л., учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Текучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області; Сісецька Л.Г., учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Ладижинської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. Уманського району Черкаської області; Черній Т.П., вчитель української мови і літератури Собківського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Уманської районної ради Черкаської області; Войцехівська В.П., спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, Колодистенської загальноосвітньої школи I-III ступенів Уманської районної ради Черкаської області; Король Н.М. та Мельник О. О., вчителі української мови і літератури НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 – медична гімназія» Уманської міської ради Черкаської області

      На завершення Січкар С.А. презентувала експрес-курс підготовки до ЗНО з української мови та літератури для учнів 11 класів, підготовлений викладачами факультету української філології, який складається з 9 кластерів у формі корисних порад, що допоможуть опанувати базові теоретичні знання з української мови та літератури, виробити навички успішної мовленнєвої комунікації та підготуватися до складання ЗНО.

      У подальшому плануємо продовження такої співпраці з учителями шкіл не тільки в університеті, але й у школах. Сподіваємося на результативність роботи у підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури.

      17.10.2018

      Переглядів 500