Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк
    Поділитися новиною

    Студенти 34 групи Ірина Бурлака, Катерина Вергізова, Анастасія Кашоїд, Людмила Волкодав розповіли про те, як вони працювали над завданнями практики у дистанційному режимі: які виникали труднощі, що цікавого дізналися, які висновки було зроблено.

    Звичайно, дистанційний режим практики став обмеженням у роботі студентів, про що було зазначено. Проте студенти і в таких умовах зуміли збагатити свої знання і досвід із журналістської роботи, зокрема і щодо підготовки власного доробку.

    Наприкінці зустрічі учасники прийшли до висновку, що необхідно ставити питання про розширення бази практики із журналістики у різних ЗМІ: не лише друкованих, а й у теле- і радіокомпаніях, і не лише в м.Умань, а й в інших регіонах, де проживають наші студенти, що навчаються за цією освітньою програмою.

    " data-title="Навчальна фахова практика із журналістики">

    Навчальна фахова практика із журналістики

    Із 12 по 24 квітня студенти 34 групи (ОС 014.01 Середня освіта (Українська мова і література. Журналістика)) проходили навчальну фахову практику із журналістики у дистанційному режимі.

    Після її закінчення й оформлення матеріалів 12 травня відбулася підсумкова звітна конференція у режимі онлайн за результатами практики.

    На початку зустрічі заступник декана факультету з питань практик, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Л.П. Пархета відзначила важливість навчальних практик в освітньому процесі, зокрема навчальної практики із журналістики.

    Керівник практики, доцент кафедри практичного мовознавства І.В. Хлистун окреслила завдання, які були поставлені перед студентами, й умови їх виконання.

    Студенти 34 групи Ірина Бурлака, Катерина Вергізова, Анастасія Кашоїд, Людмила Волкодав розповіли про те, як вони працювали над завданнями практики у дистанційному режимі: які виникали труднощі, що цікавого дізналися, які висновки було зроблено.

    Звичайно, дистанційний режим практики став обмеженням у роботі студентів, про що було зазначено. Проте студенти і в таких умовах зуміли збагатити свої знання і досвід із журналістської роботи, зокрема і щодо підготовки власного доробку.

    Наприкінці зустрічі учасники прийшли до висновку, що необхідно ставити питання про розширення бази практики із журналістики у різних ЗМІ: не лише друкованих, а й у теле- і радіокомпаніях, і не лише в м.Умань, а й в інших регіонах, де проживають наші студенти, що навчаються за цією освітньою програмою.

    03.06.2021

    Переглядів 383