Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк
    Поділитися новиною

    У ході активного обговорення чинних освітніх програм чимало уваги було приділено проблемі практичної підготовки здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр». Було порушено питання якості теоретичних знань практикантів та накреслено перспективні форми й методи подолання деяких труднощів у процесі підготовки до різного виду практик.

    Відповідальна за практичну підготовку здобувачів вищої освіти по факультету української філології Л.П. Пархета ознайомила учасників з особливостями наскрізних та робочих програм із навчальних та виробничих практик. Особливу увагу звертаюла на адаптацію програм практик до дистанційної та змішаної  форми навчання у ЗЗСО та до тих умов навчання, у які всіх поставила пандемія. Учасники обговорення активно працювали над виробленням ефективних форм і прийомів, які можна застосувати у практичній підготовці студентів.

    Такі зустрічі гарантів, розробників освітніх програм та вчителів-практиків є надзвичайно ефективними, бо дають можливість глибоко проаналізувати і знайти ефективні шляхи вдосконалення фахової та практичної підготовки здобувачів вищої освіти.

    " data-title="Зустріч зі стейкхолдерами освітньої спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова та література) на факультеті української філології">

    Зустріч зі стейкхолдерами освітньої спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова та література) на факультеті української філології

    3 червня 2021 року на факультеті української філології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet відбулася зустріч стейкхолдерів, присвячена проблемі вдосконалення наскрізної практичної підготовки бакалаврів зі спеціальності 014 Середня освіта. Українська мова та література, в якій взяли участь гаранти бакалаврських освітніх програм кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Олена Володимирівна Дуденко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Валентина Анатоліївна Гончарук, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Тетяна Миколаївна Тищенко, викладачі факультету кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Любов Петрівна Пархета, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Тетяна Володимирівна Лопушан та представники потенційних роботодавців: учитель вищої категорії КЗ «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького» Марія Іванівна Лаврусенко, вчитель І категорії Уманської ЗОШ І-ІІІ ст. №5 Черкаської області Світлана Василівна Синиця, вчитель І категорії Уманської ЗОШ І-ІІІ ст. №5 Черкаської області Олена Леонідівна Олійник, вчитель І категорії Преображенської гімназії Старомаяківської сільської ради Ширяївського району Одеської області Наталія Іванівна Головатюк Ширяївського району Одеської області, учитель І категорії Уманської І-ІІІ ст. №5 Черкаської області Людмила Бочарова.

    У ході активного обговорення чинних освітніх програм чимало уваги було приділено проблемі практичної підготовки здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр». Було порушено питання якості теоретичних знань практикантів та накреслено перспективні форми й методи подолання деяких труднощів у процесі підготовки до різного виду практик.

    Відповідальна за практичну підготовку здобувачів вищої освіти по факультету української філології Л.П. Пархета ознайомила учасників з особливостями наскрізних та робочих програм із навчальних та виробничих практик. Особливу увагу звертаюла на адаптацію програм практик до дистанційної та змішаної  форми навчання у ЗЗСО та до тих умов навчання, у які всіх поставила пандемія. Учасники обговорення активно працювали над виробленням ефективних форм і прийомів, які можна застосувати у практичній підготовці студентів.

    Такі зустрічі гарантів, розробників освітніх програм та вчителів-практиків є надзвичайно ефективними, бо дають можливість глибоко проаналізувати і знайти ефективні шляхи вдосконалення фахової та практичної підготовки здобувачів вищої освіти.

    09.06.2021

    Переглядів 336