Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Ваш email (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    Скринька довіри

      Ваше ім'я (обов'язково)

      Тема

      Ваше повідомлення

      uk Українська

      Факультет української філології

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Українознавство

      Ворожі російські війська, руйнуючи інфраструктуру українських міст і селищ, прагнуть позбавити молоде покоління українців можливості здобувати освіту. Тому сьогодні внеском у перемогу є зосередження зусиль студентів та викладачів на навчанні, в тому числі й на практичній підготовці.

      Перед учителем українознавства постає невідкладне завдання: забезпечити учнів знаннями про здобутки української культури, виражені в народних цінностях, що сприятиме вихованню в них національного духу та патріотизму.

      Результати проходження педагогічної практики з українознавства здобувачі вищої освіти засвідчили у звітній документації.

      Зокрема, Дар’я Данилко зазначила: «15 квітня 2022 року в 6 класі Білоцерківської гімназії — початкової школи № 13 я провела онлайн-урок з українознавства на тему «Сім чудес України» та виховну годину на тему «Великдень». Тему заняття я обрала відповідно до навчальної програми з українознавства. На уроці були присутні 14 дітей. Мені було цікаво працювати з учнями, адже використовувала різноманітні інтерактивні технології  навчання.

      Дар’я Данилко

      Вважаю, що основний етап практики я завершила успішно, якщо орієнтуватися на позитивні відгуки учнів та класного керівника».

      Аліна Попсуєнко свій педагогічний досвід гартувала в Дубівському ліцеї Бабанської селищної територіальної громади. «Для мене важливо та цінно, щоб наші діти, наші наступні покоління не лише пам’ятали про звичаї, традиції, обряди, а й усвідомлювали наш ментальний зв’язок між поколіннями, який нагадує нам про те, що ми українці, які є незламним народом, котрий буде боротися та відстоювати своє, рідне. Це мій перший педагогічний досвід спілкування з дітьми, в їхніх очах я побачила запал та цікавість до навчального матеріалу. Великодню обрядовість з учнями ми вивчали за дослідженнями видатних науковців Олекси Варопая, Василя Скуратівського та ін. Особливим унаочненням були твори з української літератури, образотворчого мистецтва. Традиції писанкування викликали в дітей особливе захоплення.

       

      Також був проведений урок з українознавства на тему, яка розкривала ідентичність українського народу. Разом з учнями під час уроку було доведено, що такі людські якості, як любов до ближнього, повага, взаємопідтримка, працелюбність, сердечність, притаманні національному характеру українця», — відзначила Аліна.

      Марія Григоренко поділилася  своїм досвідом проходження практики в Козятинській спеціалізованій школі I–III ступенів № 1 імені Тараса Шевченка: «Педагогічна практика справила позитивний вплив на розвиток моїх професійних особистісних якостей. Я навчилася застосовувати набуті знання з українознавста в умовах дистанційного шкільного навчання та виховання. Практика стала важливим етапом у моєму професійному становленні».

      Маріна Щетько проходила практику в Івано-Благодатненському ЗЗСО I–III ступенів Кропивницького району Кіровоградської області:  «За період практики я багато чого навчилась. Мені вдалося не тільки попрацювати з дітьми, провести уроки, виховний захід, але й зрозуміти, чи правильним шляхом я йду. Найголовніше, на мою думку, що за невеликий період я змогла розвинути професійні навички і прагнення до самовдосконалення», – розмірковувала Маріна.

      Отже, мета навчальної фахової практики з українознавста  досягнута. Окрім того,  здобувачі вищої освіти подолали труднощі в організації освітнього процесу, викликані воєнним часом.

      Тримаємо освітній стрій! Разом ми здобудемо перемогу! Слава Україні!

      " data-title="Навчальна (фахова) практика з українознавства">

      Навчальна (фахова) практика з українознавства

      Цьогоріч з 11 по 22 квітня здобувачі вищої освіти 34 групи освітньо-професійної програми «Середня освіта. (Українська мова і література). (Українознавство)» проходили навчальну (фахову) практику з українознавства в надзвичайних умовах – під час воєнного стану.

      Українознавство

      Ворожі російські війська, руйнуючи інфраструктуру українських міст і селищ, прагнуть позбавити молоде покоління українців можливості здобувати освіту. Тому сьогодні внеском у перемогу є зосередження зусиль студентів та викладачів на навчанні, в тому числі й на практичній підготовці.

      Перед учителем українознавства постає невідкладне завдання: забезпечити учнів знаннями про здобутки української культури, виражені в народних цінностях, що сприятиме вихованню в них національного духу та патріотизму.

      Результати проходження педагогічної практики з українознавства здобувачі вищої освіти засвідчили у звітній документації.

      Зокрема, Дар’я Данилко зазначила: «15 квітня 2022 року в 6 класі Білоцерківської гімназії — початкової школи № 13 я провела онлайн-урок з українознавства на тему «Сім чудес України» та виховну годину на тему «Великдень». Тему заняття я обрала відповідно до навчальної програми з українознавства. На уроці були присутні 14 дітей. Мені було цікаво працювати з учнями, адже використовувала різноманітні інтерактивні технології  навчання.

      Дар’я Данилко

      Вважаю, що основний етап практики я завершила успішно, якщо орієнтуватися на позитивні відгуки учнів та класного керівника».

      Аліна Попсуєнко свій педагогічний досвід гартувала в Дубівському ліцеї Бабанської селищної територіальної громади. «Для мене важливо та цінно, щоб наші діти, наші наступні покоління не лише пам’ятали про звичаї, традиції, обряди, а й усвідомлювали наш ментальний зв’язок між поколіннями, який нагадує нам про те, що ми українці, які є незламним народом, котрий буде боротися та відстоювати своє, рідне. Це мій перший педагогічний досвід спілкування з дітьми, в їхніх очах я побачила запал та цікавість до навчального матеріалу. Великодню обрядовість з учнями ми вивчали за дослідженнями видатних науковців Олекси Варопая, Василя Скуратівського та ін. Особливим унаочненням були твори з української літератури, образотворчого мистецтва. Традиції писанкування викликали в дітей особливе захоплення.

       

      Також був проведений урок з українознавства на тему, яка розкривала ідентичність українського народу. Разом з учнями під час уроку було доведено, що такі людські якості, як любов до ближнього, повага, взаємопідтримка, працелюбність, сердечність, притаманні національному характеру українця», — відзначила Аліна.

      Марія Григоренко поділилася  своїм досвідом проходження практики в Козятинській спеціалізованій школі I–III ступенів № 1 імені Тараса Шевченка: «Педагогічна практика справила позитивний вплив на розвиток моїх професійних особистісних якостей. Я навчилася застосовувати набуті знання з українознавста в умовах дистанційного шкільного навчання та виховання. Практика стала важливим етапом у моєму професійному становленні».

      Маріна Щетько проходила практику в Івано-Благодатненському ЗЗСО I–III ступенів Кропивницького району Кіровоградської області:  «За період практики я багато чого навчилась. Мені вдалося не тільки попрацювати з дітьми, провести уроки, виховний захід, але й зрозуміти, чи правильним шляхом я йду. Найголовніше, на мою думку, що за невеликий період я змогла розвинути професійні навички і прагнення до самовдосконалення», – розмірковувала Маріна.

      Отже, мета навчальної фахової практики з українознавста  досягнута. Окрім того,  здобувачі вищої освіти подолали труднощі в організації освітнього процесу, викликані воєнним часом.

      Тримаємо освітній стрій! Разом ми здобудемо перемогу! Слава Україні!

      26.04.2022

      Переглядів 199