Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Українознавство

      Ворожі російські війська, руйнуючи інфраструктуру українських міст і селищ, прагнуть позбавити молоде покоління українців можливості здобувати освіту. Тому сьогодні внеском у перемогу є зосередження зусиль студентів та викладачів на навчанні, в тому числі й на практичній підготовці.

      Перед учителем українознавства постає невідкладне завдання: забезпечити учнів знаннями про здобутки української культури, виражені в народних цінностях, що сприятиме вихованню в них національного духу та патріотизму.

      Результати проходження педагогічної практики з українознавства здобувачі вищої освіти засвідчили у звітній документації.

      Зокрема, Дар’я Данилко зазначила: «15 квітня 2022 року в 6 класі Білоцерківської гімназії — початкової школи № 13 я провела онлайн-урок з українознавства на тему «Сім чудес України» та виховну годину на тему «Великдень». Тему заняття я обрала відповідно до навчальної програми з українознавства. На уроці були присутні 14 дітей. Мені було цікаво працювати з учнями, адже використовувала різноманітні інтерактивні технології  навчання.

      Дар’я Данилко

      Вважаю, що основний етап практики я завершила успішно, якщо орієнтуватися на позитивні відгуки учнів та класного керівника».

      Аліна Попсуєнко свій педагогічний досвід гартувала в Дубівському ліцеї Бабанської селищної територіальної громади. «Для мене важливо та цінно, щоб наші діти, наші наступні покоління не лише пам’ятали про звичаї, традиції, обряди, а й усвідомлювали наш ментальний зв’язок між поколіннями, який нагадує нам про те, що ми українці, які є незламним народом, котрий буде боротися та відстоювати своє, рідне. Це мій перший педагогічний досвід спілкування з дітьми, в їхніх очах я побачила запал та цікавість до навчального матеріалу. Великодню обрядовість з учнями ми вивчали за дослідженнями видатних науковців Олекси Варопая, Василя Скуратівського та ін. Особливим унаочненням були твори з української літератури, образотворчого мистецтва. Традиції писанкування викликали в дітей особливе захоплення.

       

      Також був проведений урок з українознавства на тему, яка розкривала ідентичність українського народу. Разом з учнями під час уроку було доведено, що такі людські якості, як любов до ближнього, повага, взаємопідтримка, працелюбність, сердечність, притаманні національному характеру українця», — відзначила Аліна.

      Марія Григоренко поділилася  своїм досвідом проходження практики в Козятинській спеціалізованій школі I–III ступенів № 1 імені Тараса Шевченка: «Педагогічна практика справила позитивний вплив на розвиток моїх професійних особистісних якостей. Я навчилася застосовувати набуті знання з українознавста в умовах дистанційного шкільного навчання та виховання. Практика стала важливим етапом у моєму професійному становленні».

      Маріна Щетько проходила практику в Івано-Благодатненському ЗЗСО I–III ступенів Кропивницького району Кіровоградської області:  «За період практики я багато чого навчилась. Мені вдалося не тільки попрацювати з дітьми, провести уроки, виховний захід, але й зрозуміти, чи правильним шляхом я йду. Найголовніше, на мою думку, що за невеликий період я змогла розвинути професійні навички і прагнення до самовдосконалення», – розмірковувала Маріна.

      Отже, мета навчальної фахової практики з українознавста  досягнута. Окрім того,  здобувачі вищої освіти подолали труднощі в організації освітнього процесу, викликані воєнним часом.

      Тримаємо освітній стрій! Разом ми здобудемо перемогу! Слава Україні!

      " data-title="Навчальна (фахова) практика з українознавства">

      Навчальна (фахова) практика з українознавства

      Цьогоріч з 11 по 22 квітня здобувачі вищої освіти 34 групи освітньо-професійної програми «Середня освіта. (Українська мова і література). (Українознавство)» проходили навчальну (фахову) практику з українознавства в надзвичайних умовах – під час воєнного стану.

      Українознавство

      Ворожі російські війська, руйнуючи інфраструктуру українських міст і селищ, прагнуть позбавити молоде покоління українців можливості здобувати освіту. Тому сьогодні внеском у перемогу є зосередження зусиль студентів та викладачів на навчанні, в тому числі й на практичній підготовці.

      Перед учителем українознавства постає невідкладне завдання: забезпечити учнів знаннями про здобутки української культури, виражені в народних цінностях, що сприятиме вихованню в них національного духу та патріотизму.

      Результати проходження педагогічної практики з українознавства здобувачі вищої освіти засвідчили у звітній документації.

      Зокрема, Дар’я Данилко зазначила: «15 квітня 2022 року в 6 класі Білоцерківської гімназії — початкової школи № 13 я провела онлайн-урок з українознавства на тему «Сім чудес України» та виховну годину на тему «Великдень». Тему заняття я обрала відповідно до навчальної програми з українознавства. На уроці були присутні 14 дітей. Мені було цікаво працювати з учнями, адже використовувала різноманітні інтерактивні технології  навчання.

      Дар’я Данилко

      Вважаю, що основний етап практики я завершила успішно, якщо орієнтуватися на позитивні відгуки учнів та класного керівника».

      Аліна Попсуєнко свій педагогічний досвід гартувала в Дубівському ліцеї Бабанської селищної територіальної громади. «Для мене важливо та цінно, щоб наші діти, наші наступні покоління не лише пам’ятали про звичаї, традиції, обряди, а й усвідомлювали наш ментальний зв’язок між поколіннями, який нагадує нам про те, що ми українці, які є незламним народом, котрий буде боротися та відстоювати своє, рідне. Це мій перший педагогічний досвід спілкування з дітьми, в їхніх очах я побачила запал та цікавість до навчального матеріалу. Великодню обрядовість з учнями ми вивчали за дослідженнями видатних науковців Олекси Варопая, Василя Скуратівського та ін. Особливим унаочненням були твори з української літератури, образотворчого мистецтва. Традиції писанкування викликали в дітей особливе захоплення.

       

      Також був проведений урок з українознавства на тему, яка розкривала ідентичність українського народу. Разом з учнями під час уроку було доведено, що такі людські якості, як любов до ближнього, повага, взаємопідтримка, працелюбність, сердечність, притаманні національному характеру українця», — відзначила Аліна.

      Марія Григоренко поділилася  своїм досвідом проходження практики в Козятинській спеціалізованій школі I–III ступенів № 1 імені Тараса Шевченка: «Педагогічна практика справила позитивний вплив на розвиток моїх професійних особистісних якостей. Я навчилася застосовувати набуті знання з українознавста в умовах дистанційного шкільного навчання та виховання. Практика стала важливим етапом у моєму професійному становленні».

      Маріна Щетько проходила практику в Івано-Благодатненському ЗЗСО I–III ступенів Кропивницького району Кіровоградської області:  «За період практики я багато чого навчилась. Мені вдалося не тільки попрацювати з дітьми, провести уроки, виховний захід, але й зрозуміти, чи правильним шляхом я йду. Найголовніше, на мою думку, що за невеликий період я змогла розвинути професійні навички і прагнення до самовдосконалення», – розмірковувала Маріна.

      Отже, мета навчальної фахової практики з українознавста  досягнута. Окрім того,  здобувачі вищої освіти подолали труднощі в організації освітнього процесу, викликані воєнним часом.

      Тримаємо освітній стрій! Разом ми здобудемо перемогу! Слава Україні!

      26.04.2022

      Переглядів 363