Педагогічна (табірна) практика
Мета практики – поглиблення і закріплення теоретичних знань про систему навчально-виховної, позакласної та позашкільної роботи; формування уміння конструювати і організовувати окремі елементи виховного процесу; вивчати досвід навчально-виховної, позакласної роботи у дитячих колективах закріплених загонів; спонукання студентів до професійного самовдосконалення, педагогічної творчості в навчально-виховній діяльності.
Завдання практики:
- формування теоретичних і практичних основ організації дозвілля дітей;
- розвиток уміння добирати цікавий матеріал та проводити виховну роботу з дітьми;
- розвиток умінь планувати, прогнозувати виховну роботу влітку;
- формування уміння вивчати індивідуальність учня і проектувати програму його індивідуального розвитку в умовах позашкільної діяльності.
Звітна документація:
- план-сітка роботи табору (з печаткою) із зазначеними організаторами та виконавцями основних заходів, завірену начальником оздоровчого табору або директором школи ;
- щоденник психолого-педагогічних спостережень (список дітей; режим дня; назва табору та загону; речівка; загонова пісня; соціально-психологічний паспорт дітей загону з обов’язковим зазначенням уміння плавати; список доручень; перелік правил техніки безпеки, зокрема, про поводження біля та на водоймах; власне щоденник психолого-педагогічних спостережень; фото-матеріали тощо);
- розробка кращого виховного заходу;
- розробка кількох ігор;
характеристика з оцінкою студентської діяльності щодо проходження педагогічної практики, завірену начальником оздоровчого табору або директором школи (з печаткою) з обов’язковим зазначенням заходів, проведених практикантом, які у свою чергу мають співпадати із представленою план-сіткою роботи табору.