Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Труднощі синтаксичного аналізу речення

      Тема курсу – «Труднощі синтаксичного аналізу речення». І хоч заняття об’єднали досвідчених фахівців (педагогічний стаж слухачів – від 10 до 35 років), проте, виявляється, було про що подискутувати під час визначення головних і другорядних членів речення, розрізнення порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень, аналізу складних синтаксичних конструкцій. Особливо проблемними були завдання, пов’язані із синтаксичною роллю інфінітива. У ході тренінгів учителі ділилися власним досвідом синтаксичного аналізу мовних одиниць, разом доходили до вироблення алгоритмів такого аналізу. Як зауважила Олена Дуденко, яка вела означений курс, «українська мова – не математика», а це означає, що існують різні точки зору мовознавців на багато мовних явищ. Тому слухачі, розглядаючи різні варіанти дефініції синтаксем, обирали той, який буде оптимальним для здобувачів загальної середньої та вищої освіти і знадобиться під час складання ЗНО з української мови чи НМТ.

      Труднощі синтаксичного аналізу речення

      Думається, що прослуханий курс посприяв підвищенню кваліфікації вчителів, а це позначиться на успішності їхніх учнів. Адже це – головне.

      " data-title="Об’єднані синтаксисом української мови">

      Об’єднані синтаксисом української мови

      Усупереч воєнному стану, повітряним тривогам, віяловим відключенням і всьому, що намагається перешкоджати, наше українське вчительство намагається не просто виживати, а плідно працювати. І самовдосконалюватися. Так, із 17 по 21 жовтня 2022 р. на базі нашого університету проходили курси підвищення кваліфікації 14 учителів-філологів із різних куточків Черкащини (Уманщини, Христинівщини, Золотоніщини), а також сусідніх Саврані та Благовіщенська.

      Труднощі синтаксичного аналізу речення

      Тема курсу – «Труднощі синтаксичного аналізу речення». І хоч заняття об’єднали досвідчених фахівців (педагогічний стаж слухачів – від 10 до 35 років), проте, виявляється, було про що подискутувати під час визначення головних і другорядних членів речення, розрізнення порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень, аналізу складних синтаксичних конструкцій. Особливо проблемними були завдання, пов’язані із синтаксичною роллю інфінітива. У ході тренінгів учителі ділилися власним досвідом синтаксичного аналізу мовних одиниць, разом доходили до вироблення алгоритмів такого аналізу. Як зауважила Олена Дуденко, яка вела означений курс, «українська мова – не математика», а це означає, що існують різні точки зору мовознавців на багато мовних явищ. Тому слухачі, розглядаючи різні варіанти дефініції синтаксем, обирали той, який буде оптимальним для здобувачів загальної середньої та вищої освіти і знадобиться під час складання ЗНО з української мови чи НМТ.

      Труднощі синтаксичного аналізу речення

      Думається, що прослуханий курс посприяв підвищенню кваліфікації вчителів, а це позначиться на успішності їхніх учнів. Адже це – головне.

      27.10.2022

      Переглядів 161