Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Настановча конференція з практики

      Виробнича (педагогічна) практика для студентів ІІІ курсу 32 та 33 групи ОС «Бакалавр», що здобувають освіту за ОП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») розпочалася  13 квітня 2024 року з традиційної настановчої конференції. У роботі конференції взяли участь заступник декана факультету філології та журналістики Ірина Гонца, відповідальна за практичну піготовку на факультеті Любов Пархета, керівники практикою Тетяна Капелюшна, Анатолій Шулдик та Олександр Черевченко.

      Інструктаж із техніки безпеки

      У зв’язку з тим, що практика відбувається у важкий воєнний час, особлива увага на конференції була приділена іструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів. Любов Пархета привітала студентів із першою фаховою педагогічною практикою і проконсультувала їх із правилами поводження під час сигналів  «повітряна тривога» та інших ситуацій.

      Консультація з психології.

      Групові керівники Анатолій Шулдик та Тетяна Капелюшна провели детальні консультації з програми практики, наголосили на особливостях кожного етапу практики, на виконанні змісту завдань, оформленні відповідних робочих документів з практики.

      Консультація з англійської мови.

      Олександр Черевченко пояснив здобувачам якими мають бути сучасні уроки зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти та наголосив на компетентнісно-діяльнісній парадигмі освітнього процесу у закладах різних типів.

      Консультація з зарубіжної літератури.

      Після детальних консультацій керівники практики відповідали на поставлені запитання, надали здобувачам свої контакти для подальшого спілкування, побажали успіхів у реалізації поставлених практичних завдань.

      Сподіваємось, що педагогічна практика створить сприятливі умови здобувачам для актуалізації в особистому практичному досвіді знань, умінь і навичок цілісного результату навчально-виховного процесу.

      Любов Пархета

      " data-title="Педагогічна практика з другої предметної спеціальності">

      Педагогічна практика з другої предметної спеціальності

      Педагогічна практика студентів педагогічного університету є важливою ланкою підготовки фахівців у системі філологічної освіти, оскільки саме під час практики студенти набувають необхідних умінь і навичок у фаховій площині майбутньої професійної діяльності.

      Настановча конференція з практики

      Виробнича (педагогічна) практика для студентів ІІІ курсу 32 та 33 групи ОС «Бакалавр», що здобувають освіту за ОП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») розпочалася  13 квітня 2024 року з традиційної настановчої конференції. У роботі конференції взяли участь заступник декана факультету філології та журналістики Ірина Гонца, відповідальна за практичну піготовку на факультеті Любов Пархета, керівники практикою Тетяна Капелюшна, Анатолій Шулдик та Олександр Черевченко.

      Інструктаж із техніки безпеки

      У зв’язку з тим, що практика відбувається у важкий воєнний час, особлива увага на конференції була приділена іструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів. Любов Пархета привітала студентів із першою фаховою педагогічною практикою і проконсультувала їх із правилами поводження під час сигналів  «повітряна тривога» та інших ситуацій.

      Консультація з психології.

      Групові керівники Анатолій Шулдик та Тетяна Капелюшна провели детальні консультації з програми практики, наголосили на особливостях кожного етапу практики, на виконанні змісту завдань, оформленні відповідних робочих документів з практики.

      Консультація з англійської мови.

      Олександр Черевченко пояснив здобувачам якими мають бути сучасні уроки зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти та наголосив на компетентнісно-діяльнісній парадигмі освітнього процесу у закладах різних типів.

      Консультація з зарубіжної літератури.

      Після детальних консультацій керівники практики відповідали на поставлені запитання, надали здобувачам свої контакти для подальшого спілкування, побажали успіхів у реалізації поставлених практичних завдань.

      Сподіваємось, що педагогічна практика створить сприятливі умови здобувачам для актуалізації в особистому практичному досвіді знань, умінь і навичок цілісного результату навчально-виховного процесу.

      Любов Пархета

      17.04.2024

      Переглядів 83