Поділитися новиною
Педагогічна практика з другої предметної спеціальності
Педагогічна практика студентів педагогічного університету є важливою ланкою підготовки фахівців у системі філологічної освіти, оскільки саме під час практики студенти набувають необхідних умінь і навичок у фаховій площині майбутньої професійної діяльності.
Виробнича (педагогічна) практика для студентів ІІІ курсу 32 та 33 групи ОС «Бакалавр», що здобувають освіту за ОП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») розпочалася 13 квітня 2024 року з традиційної настановчої конференції. У роботі конференції взяли участь заступник декана факультету філології та журналістики Ірина Гонца, відповідальна за практичну піготовку на факультеті Любов Пархета, керівники практикою Тетяна Капелюшна, Анатолій Шулдик та Олександр Черевченко.
У зв’язку з тим, що практика відбувається у важкий воєнний час, особлива увага на конференції була приділена іструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів. Любов Пархета привітала студентів із першою фаховою педагогічною практикою і проконсультувала їх із правилами поводження під час сигналів «повітряна тривога» та інших ситуацій.
Групові керівники Анатолій Шулдик та Тетяна Капелюшна провели детальні консультації з програми практики, наголосили на особливостях кожного етапу практики, на виконанні змісту завдань, оформленні відповідних робочих документів з практики.
Олександр Черевченко пояснив здобувачам якими мають бути сучасні уроки зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти та наголосив на компетентнісно-діяльнісній парадигмі освітнього процесу у закладах різних типів.
Після детальних консультацій керівники практики відповідали на поставлені запитання, надали здобувачам свої контакти для подальшого спілкування, побажали успіхів у реалізації поставлених практичних завдань.
Сподіваємось, що педагогічна практика створить сприятливі умови здобувачам для актуалізації в особистому практичному досвіді знань, умінь і навичок цілісного результату навчально-виховного процесу.
Любов Пархета
Переглядів 289