Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк
    Поділитися новиною
    ФУФ УДПУ

    Студенти-практиканти повинні бути добре ознайомлені зі змістом і обсягом роботи вчителя, оскільки їм необхідно проводити навчально-виховну роботу з усіх напрямків: планування роботи, проведення уроків, позакласної роботи з предмета, роботи класного керівника, роботи з батьками учнів, соціальними педагогами,  психологами школи.

    ФУФ УДПУ

    Стажерська педагогічна практика передбачала виконання студентами і деяких видів дослідницької роботи: проведення психолого-педагогічного аналізу уроку або іншого навчально-виховного заняття, психолого-педагогічне вивчення окремих учнів та колективу, дослідницька робота спільно з учнями. Діяльність студентів у період практики являє собою міні-модель учителя-професіонала.

    ФУФ УДПУ

    25 лютого 2014 року на факультеті української філології проведено  підсумкову конференцію зі стажерської педагогічної практики студентів ІV курсу. Заступник  декана з педагогічної практики  Пархета Л.П. запросила до слова групових керівників  Зарудняк Н.І., Лопушан Т.В., Тищенко Т.М., Зелінську О.Ю.

    ФУФ УДПУ

    Звіти студентів на конференції засвідчили про якість засвоєння ними теоретичних знань з фаху та формування необхідних умінь та навичок. Усі старости підгруп висловили подяку вчителям-наставникам та керівникам-методистам за надану допомогу та сприяння у проходженні практики.

    ФУФ УДПУ

    " data-title="Педагогічна практика">

    Педагогічна практика

    Педагогічна практика є важливою складовою системи професійної підготовки студентів-філологів. Саме вона забезпечує глибше засвоєння теоретичних знань і набутих умінь та навичок, впливає на формування мотиваційної спрямованості на вчительську професію, сприяє загальнопедагогічному й загальнокультурному розвитку особистості студента.

    ФУФ УДПУ

    Студенти-практиканти повинні бути добре ознайомлені зі змістом і обсягом роботи вчителя, оскільки їм необхідно проводити навчально-виховну роботу з усіх напрямків: планування роботи, проведення уроків, позакласної роботи з предмета, роботи класного керівника, роботи з батьками учнів, соціальними педагогами,  психологами школи.

    ФУФ УДПУ

    Стажерська педагогічна практика передбачала виконання студентами і деяких видів дослідницької роботи: проведення психолого-педагогічного аналізу уроку або іншого навчально-виховного заняття, психолого-педагогічне вивчення окремих учнів та колективу, дослідницька робота спільно з учнями. Діяльність студентів у період практики являє собою міні-модель учителя-професіонала.

    ФУФ УДПУ

    25 лютого 2014 року на факультеті української філології проведено  підсумкову конференцію зі стажерської педагогічної практики студентів ІV курсу. Заступник  декана з педагогічної практики  Пархета Л.П. запросила до слова групових керівників  Зарудняк Н.І., Лопушан Т.В., Тищенко Т.М., Зелінську О.Ю.

    ФУФ УДПУ

    Звіти студентів на конференції засвідчили про якість засвоєння ними теоретичних знань з фаху та формування необхідних умінь та навичок. Усі старости підгруп висловили подяку вчителям-наставникам та керівникам-методистам за надану допомогу та сприяння у проходженні практики.

    ФУФ УДПУ

    27.02.2014

    Переглядів 32