Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Анастасія Комарчук, Галина Добровольська: Практика для студента – запорука успішного старту в майбутній професії. Практика для студента педагогічного університету – це щоденне підтвердження вислову «вчуся навчаючи». Ми вчимося не лише подавати теоретичний матеріал, а ще й спілкуватися, знаходити спільну мову з учнями, привертати їхню увагу, зацікавлювати навчанням, розв’язувати конфлікти і враховувати індивідуальні особливості кожного. Учитель має не лише бути підкутим теоретично і практично, для вчителя важливо «відчувати» клас. Ця практика для студентів 42 групи не перша, проте найвідповідальніша. Ми проводили уроки, організовували виховні заходи для учнів, виконували  обов’язки класного керівника. Це було «повне занурення» в життя школи. Там ми зрозуміли, що школа – це «постійний тонус», рух та різнобарвність. Провівши шість тижнів на практиці, студенти-філологи набули вагомого досвіду, необхідного для майбутньої роботи.

      Анастасія і Наталія Бондарчуки: Завдяки практиці, яку проходили в ЗОШ І – ІІІ ст. с. Халаїдове Монастирищенського району Черкаської області, зрозуміли, що хотіти і бути вчителем – це зовсім різні речі. Не так просто зацікавити дітей і завжди тримати їхню увагу. Учитель має бути цікавим, креативним, винахідливим –  діти це люблять. Отримали багато позитивних вражень і величезний досвід спілкування з дітьми, можливість відчути себе справжніми вчителеми.

      Вікторія Фабер: ця практика була для мене дуже-дуже відповідальною, адже я проходила її в рідній Вознесенській загальноосвітній школі І – ІІІ ст.  Миколаївської області. Насамперед я познайомилася з кожним учнем 9-го класу, побувала на уроках і виховних заходах, які провів класний керівник, і добре вивчила клас, тому уроки було проводити легко. Крім того, я проводила уроки української мови, української та зарубіжної літератури в 6-А, 8-А, 8-Б класах і виховні години у 9 класі. Намагалася максимально повно використовувати набуті знання в університеті та методичні підказки вчителів. Практика для мене стала цінним досвідом. По-особливому вдячна рідному педагогічному колективу за професіоналізм, увагу, толерантність і віру в мене. Практика утвердила мене в тому, що я недарма обрала професію педагога.

      Лілія Гарагуля: Практика пройшла чудово! Я отримувала постійні настанови та підтримку від учителя-наставника та директорки школи. Я працювала в сильному класі, тому навчати учнів української мови та літератури і зарубіжної літератури було легко. Сучасні школярі дуже мобільні і діджиталізовані, через те доводилося використовувати і їхні гаджети під час вивчення дисциплін, що дуже сподобалось дітям  і сприяло встановленню з ними контактів. Практика в Білогородській ЗОШ №1 І – ІІІ ступенів  Києво-Святошинського району Київської області залишила лише приємні враження й утвердила мене в правильності мого професійного вибору.

      " data-title="Підбиваємо попередні підсумки педагогічної практики">

      Підбиваємо попередні підсумки педагогічної практики

      Студенти 42 та 43 груп факультету української філології (ОП «Українська мова та література. Мова та література (польська)») нещодавно завершили педагогічну практику та повернулися до занять (у дистанційному режимі). Попереду підсумкова конференція за результатами педагогічної практики, але вже сьогодні студенти згадують із теплотою своїх шкільних наставників і  школярів та діляться враженнями про практику.

      Анастасія Комарчук, Галина Добровольська: Практика для студента – запорука успішного старту в майбутній професії. Практика для студента педагогічного університету – це щоденне підтвердження вислову «вчуся навчаючи». Ми вчимося не лише подавати теоретичний матеріал, а ще й спілкуватися, знаходити спільну мову з учнями, привертати їхню увагу, зацікавлювати навчанням, розв’язувати конфлікти і враховувати індивідуальні особливості кожного. Учитель має не лише бути підкутим теоретично і практично, для вчителя важливо «відчувати» клас. Ця практика для студентів 42 групи не перша, проте найвідповідальніша. Ми проводили уроки, організовували виховні заходи для учнів, виконували  обов’язки класного керівника. Це було «повне занурення» в життя школи. Там ми зрозуміли, що школа – це «постійний тонус», рух та різнобарвність. Провівши шість тижнів на практиці, студенти-філологи набули вагомого досвіду, необхідного для майбутньої роботи.

      Анастасія і Наталія Бондарчуки: Завдяки практиці, яку проходили в ЗОШ І – ІІІ ст. с. Халаїдове Монастирищенського району Черкаської області, зрозуміли, що хотіти і бути вчителем – це зовсім різні речі. Не так просто зацікавити дітей і завжди тримати їхню увагу. Учитель має бути цікавим, креативним, винахідливим –  діти це люблять. Отримали багато позитивних вражень і величезний досвід спілкування з дітьми, можливість відчути себе справжніми вчителеми.

      Вікторія Фабер: ця практика була для мене дуже-дуже відповідальною, адже я проходила її в рідній Вознесенській загальноосвітній школі І – ІІІ ст.  Миколаївської області. Насамперед я познайомилася з кожним учнем 9-го класу, побувала на уроках і виховних заходах, які провів класний керівник, і добре вивчила клас, тому уроки було проводити легко. Крім того, я проводила уроки української мови, української та зарубіжної літератури в 6-А, 8-А, 8-Б класах і виховні години у 9 класі. Намагалася максимально повно використовувати набуті знання в університеті та методичні підказки вчителів. Практика для мене стала цінним досвідом. По-особливому вдячна рідному педагогічному колективу за професіоналізм, увагу, толерантність і віру в мене. Практика утвердила мене в тому, що я недарма обрала професію педагога.

      Лілія Гарагуля: Практика пройшла чудово! Я отримувала постійні настанови та підтримку від учителя-наставника та директорки школи. Я працювала в сильному класі, тому навчати учнів української мови та літератури і зарубіжної літератури було легко. Сучасні школярі дуже мобільні і діджиталізовані, через те доводилося використовувати і їхні гаджети під час вивчення дисциплін, що дуже сподобалось дітям  і сприяло встановленню з ними контактів. Практика в Білогородській ЗОШ №1 І – ІІІ ступенів  Києво-Святошинського району Київської області залишила лише приємні враження й утвердила мене в правильності мого професійного вибору.

      25.03.2020

      Переглядів 155