Скринька довіри

Ваше ім'я (обов'язково)

Тема

Ваше повідомлення

uk Українська

Факультет української філології

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Друк Друк
Поділитися новиною

В умовах карантину програма практики реалізувалася дистанційно із застосуванням технічних можливостей платформи Google Classroom. Методичну допомогу студентам надавали керівник практики ˗ викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Лія Русланівна Лукіна та вчитель польської мови ЗОШ №9 Оксана Вікторівна Лимар, у недалекому минулому сама випускниця факультету.

Студенти ознайомилися з історією школи, її традиціями, вивчили передовий досвід педагогів-новаторів, практично ознайомилися з методикою викладання польської мови, особливостями роботи вчителя-полоніста в дистанційному режимі. Практиканти навчилися аналізувати уроки, розширили знання про нові методи і прийоми.

На цьому етапі практика мала пасивний характер. Наступним кроком практичної підготовки для студентів стане активна виробнича педагогічна практика з польської мови.

 

" data-title="Практична підготовка вчителя-філолога">

Практична підготовка вчителя-філолога

З 4 травня 2020 року студенти 33-ої групи факультету української філології, що навчаються за освітньою програмою Середня освіта (Українська мова і література) Мова і література (польська)), перебували на виробничій педагогічній практиці в Уманській ЗОШ №9.

В умовах карантину програма практики реалізувалася дистанційно із застосуванням технічних можливостей платформи Google Classroom. Методичну допомогу студентам надавали керівник практики ˗ викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Лія Русланівна Лукіна та вчитель польської мови ЗОШ №9 Оксана Вікторівна Лимар, у недалекому минулому сама випускниця факультету.

Студенти ознайомилися з історією школи, її традиціями, вивчили передовий досвід педагогів-новаторів, практично ознайомилися з методикою викладання польської мови, особливостями роботи вчителя-полоніста в дистанційному режимі. Практиканти навчилися аналізувати уроки, розширили знання про нові методи і прийоми.

На цьому етапі практика мала пасивний характер. Наступним кроком практичної підготовки для студентів стане активна виробнича педагогічна практика з польської мови.

 

15.05.2020

Переглядів 66