Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      В умовах карантину програма практики реалізувалася дистанційно із застосуванням технічних можливостей платформи Google Classroom. Методичну допомогу студентам надавали керівник практики ˗ викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Лія Русланівна Лукіна та вчитель польської мови ЗОШ №9 Оксана Вікторівна Лимар, у недалекому минулому сама випускниця факультету.

      Студенти ознайомилися з історією школи, її традиціями, вивчили передовий досвід педагогів-новаторів, практично ознайомилися з методикою викладання польської мови, особливостями роботи вчителя-полоніста в дистанційному режимі. Практиканти навчилися аналізувати уроки, розширили знання про нові методи і прийоми.

      На цьому етапі практика мала пасивний характер. Наступним кроком практичної підготовки для студентів стане активна виробнича педагогічна практика з польської мови.

       

      " data-title="Практична підготовка вчителя-філолога">

      Практична підготовка вчителя-філолога

      З 4 травня 2020 року студенти 33-ої групи факультету української філології, що навчаються за освітньою програмою Середня освіта (Українська мова і література) Мова і література (польська)), перебували на виробничій педагогічній практиці в Уманській ЗОШ №9.

      В умовах карантину програма практики реалізувалася дистанційно із застосуванням технічних можливостей платформи Google Classroom. Методичну допомогу студентам надавали керівник практики ˗ викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Лія Русланівна Лукіна та вчитель польської мови ЗОШ №9 Оксана Вікторівна Лимар, у недалекому минулому сама випускниця факультету.

      Студенти ознайомилися з історією школи, її традиціями, вивчили передовий досвід педагогів-новаторів, практично ознайомилися з методикою викладання польської мови, особливостями роботи вчителя-полоніста в дистанційному режимі. Практиканти навчилися аналізувати уроки, розширили знання про нові методи і прийоми.

      На цьому етапі практика мала пасивний характер. Наступним кроком практичної підготовки для студентів стане активна виробнича педагогічна практика з польської мови.

       

      15.05.2020

      Переглядів 501