Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      неформальна освіта

      У січні 2024 року на факультеті філології та журналістики 6 предметних комісій активно працювали над визнанням результатів навчання, здобутих студентами в неформальній освіті. Бакалаври та магістри мали можливість отримати оцінку поточного чи рубіжного контролю із обов’язкових освітніх компонентів «Методика навчання української літератури», «Методика навчання української мови», «Педагогіка», «Методика навчання української мови (базовий рівень)»,  «Теорія та практика редакторсько-видавничої діяльності», «Інноваційні технології навчання польської мови» за знання, здобуті не лише в стінах Університету, а і за його межами. Так, зокрема, магістри Гога Анастасія, Слободянюк Діана (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література). Літературне редагування»), Григоренко Марія (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») 20 жовтня 2023 р. брали участь в інтерактивному тренінгу «AI tools for learning and teaching» у межах міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст».

       

      Здобувачі вищої освіти ОС «Бакалавр» ІІ і ІІІ курсів Онищyк Iнна, Нaмyйлик Kaтepина, Сенічкіна Катерина (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))»), Гонца Віктор, Кешман Ірина (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») завершили курси підвищення кваліфікації «НУШ: базова середня освіта» (ГС «Освіторія») і «Впровадження інновацій у школах» (Prometheus).

      Такий досвід для здобувачів вищої освіти має важливе значення, оскільки всі, хто успішно завершив обрані курси, здобули нові компетентності, які будуть корисні як у професійній діяльності, так і під час подальшого навчання.

      Отже, неформальна освіта – це ключовий чинник особистісного та професійного розвитку, що допомагає швидко і вчасно отримати необхідні знання відповідно до потреб.

       Тільки той, хто використовує можливості, здатний змінювати світ!

      Ірина ГОНЦА, доцент кафедри української мови та

      методики її навчання

      " data-title="Розкрий свій потенціал разом із неформальною освітою!">

      Розкрий свій потенціал разом із неформальною освітою!

      неформальна освіта

      У січні 2024 року на факультеті філології та журналістики 6 предметних комісій активно працювали над визнанням результатів навчання, здобутих студентами в неформальній освіті. Бакалаври та магістри мали можливість отримати оцінку поточного чи рубіжного контролю із обов’язкових освітніх компонентів «Методика навчання української літератури», «Методика навчання української мови», «Педагогіка», «Методика навчання української мови (базовий рівень)»,  «Теорія та практика редакторсько-видавничої діяльності», «Інноваційні технології навчання польської мови» за знання, здобуті не лише в стінах Університету, а і за його межами. Так, зокрема, магістри Гога Анастасія, Слободянюк Діана (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література). Літературне редагування»), Григоренко Марія (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») 20 жовтня 2023 р. брали участь в інтерактивному тренінгу «AI tools for learning and teaching» у межах міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст».

       

      Здобувачі вищої освіти ОС «Бакалавр» ІІ і ІІІ курсів Онищyк Iнна, Нaмyйлик Kaтepина, Сенічкіна Катерина (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))»), Гонца Віктор, Кешман Ірина (ОПП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») завершили курси підвищення кваліфікації «НУШ: базова середня освіта» (ГС «Освіторія») і «Впровадження інновацій у школах» (Prometheus).

      Такий досвід для здобувачів вищої освіти має важливе значення, оскільки всі, хто успішно завершив обрані курси, здобули нові компетентності, які будуть корисні як у професійній діяльності, так і під час подальшого навчання.

      Отже, неформальна освіта – це ключовий чинник особистісного та професійного розвитку, що допомагає швидко і вчасно отримати необхідні знання відповідно до потреб.

       Тільки той, хто використовує можливості, здатний змінювати світ!

      Ірина ГОНЦА, доцент кафедри української мови та

      методики її навчання

      02.02.2024

      Переглядів 155