Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Леонід Володимирович Козинський

      Студійці дізнались, що до таланту писати різні за жанром журналістські тексти провідні видання додавали маркетингові рішення. І від часу, коли за рукописну інформацію на листочку віддавали дрібну монету «ґазетта», журналістика пройшла великий шлях розвитку завдяки технічному удосконаленню видавничого процесу. Росли і падали тиражі видань, купалися у славі і зазнавали неслави журналісти… Боротьба за свого читача приводила до пошуків здешевлення примірника, особливо в часи кризи. Завдяки розміщенню реклами з’явилося явище «пенні-прес», відоме тим, що газети з рекламою коштували один цент, тоді як звичайні – близько шести центів. Так пенні-газети приводили видавництва до успіху, вони були революційними, адже робили новини доступними для громадян середнього класу за розумною ціною. Видавці змінювали формат сторінки – так народилися таблоїди. Видавці притягували увагу читачів завдяки розміщенню «у підвалі» фейлетонів від відомих письменників… завдяки хорошій аналітиці економіки, політики, культури…

      Лариса Задояна і студенти

      Доброзичлива бесіда про історію успіхів окремих осіб і видавництв завершила зустріч.

       

       

      Лариса ЗАДОЯНА,

      канд. філол. наук,

      доцент кафедри прикладної лінгвістики,

      зарубіжної літератури та журналістики

      " data-title="Студія журналістики: простір для твоєї самореалізації">

      Студія журналістики: простір для твоєї самореалізації

      Чергова зустріч зі студійцями відбулась 16 листопада. Доцент кафедри прикладної лінгвістики, зарубіжної літератури та журналістики Леонід Володимирович Козинський зумів створити в аудиторії невимушену товариську атмосферу. Він розкрив присутнім секрети успіху провідних засобів масової інформації, наголосив на тому, що світ знає багато прикладів народження видань, розвитку, неймовірного успіху та занепаду, окремі ЗМІ залишаються провідними тільки завдяки титанічним зусиллям журналістів, редакторів, власників видань.

      Леонід Володимирович Козинський

      Студійці дізнались, що до таланту писати різні за жанром журналістські тексти провідні видання додавали маркетингові рішення. І від часу, коли за рукописну інформацію на листочку віддавали дрібну монету «ґазетта», журналістика пройшла великий шлях розвитку завдяки технічному удосконаленню видавничого процесу. Росли і падали тиражі видань, купалися у славі і зазнавали неслави журналісти… Боротьба за свого читача приводила до пошуків здешевлення примірника, особливо в часи кризи. Завдяки розміщенню реклами з’явилося явище «пенні-прес», відоме тим, що газети з рекламою коштували один цент, тоді як звичайні – близько шести центів. Так пенні-газети приводили видавництва до успіху, вони були революційними, адже робили новини доступними для громадян середнього класу за розумною ціною. Видавці змінювали формат сторінки – так народилися таблоїди. Видавці притягували увагу читачів завдяки розміщенню «у підвалі» фейлетонів від відомих письменників… завдяки хорошій аналітиці економіки, політики, культури…

      Лариса Задояна і студенти

      Доброзичлива бесіда про історію успіхів окремих осіб і видавництв завершила зустріч.

       

       

      Лариса ЗАДОЯНА,

      канд. філол. наук,

      доцент кафедри прикладної лінгвістики,

      зарубіжної літератури та журналістики

      21.11.2023

      Переглядів 108