Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Студенти

      Мета цієї практики полягала в підготовці магістрантів до самостійної педагогічної роботи в галузі методики викладання мовознавчих і літературознавчих дисциплін за напрямом «Філологія. Українська мова та література» у закладі вищої освіти, до самостійного здійснення науково-педагогічної діяльності викладача-філолога та набуття практичних навичок цієї роботи.

      У ході практики магістранти ознайомилися з формами та методами викладання мовознавчих та літературознавчих дисциплін,  розвивали вміння  і навички впроваджувати в педагогічну діяльність викладача продуктивні та ефективні новітні технології навчання та виховання, здійснювали навчально-методичну діяльність викладача – проєктували, моделювали і реалізовували матеріал до лекційних, практичних, семінарських занять із використанням останніх досягнень у галузі науки.

      Методисти (проф. Л.В. Новаківська, проф. В.В. Розгон) організовували і скеровували процес викладання навчального матеріалу здобувачами освіти. Відвідування та аналіз аудиторних занять  з української мови та літератури магістрантами, вивчення системи роботи викладачів кафедр розвивали вміння критично оцінювати лекційні, практичні та семінарські заняття, робити на їх основі висновки про організацію викладацької роботи та її здійснення.

      Магістранти брали участь у науково-педагогічній роботі кафедр і водночас опановували знання та вміння з питань підготовки та проведення позааудиторної роботи з української мови та літератури, семінарів, конференцій, круглих столів, диспутів, екскурсій тощо.

      Практиканти відмінно впорались із завданнями практики, осягнувши всі сфери праці викладача: наукову, педагогічну, виховну; показали глибокі знання з педагогіки, психології та методик викладання мовознавчих і літературознавчих дисциплін, виявили творчу самостійність у доборі навчального матеріалу та проведенні занять.

      " data-title="Виробнича (педагогічна) практика майбутніх магістрів філології">

      Виробнича (педагогічна) практика майбутніх магістрів філології

      У період із 03.10 до 12.11 здобувачі  другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою «Філологія. Українська мова та література»,  проходили виробничу (педагогічну) практику.

      Студенти

      Мета цієї практики полягала в підготовці магістрантів до самостійної педагогічної роботи в галузі методики викладання мовознавчих і літературознавчих дисциплін за напрямом «Філологія. Українська мова та література» у закладі вищої освіти, до самостійного здійснення науково-педагогічної діяльності викладача-філолога та набуття практичних навичок цієї роботи.

      У ході практики магістранти ознайомилися з формами та методами викладання мовознавчих та літературознавчих дисциплін,  розвивали вміння  і навички впроваджувати в педагогічну діяльність викладача продуктивні та ефективні новітні технології навчання та виховання, здійснювали навчально-методичну діяльність викладача – проєктували, моделювали і реалізовували матеріал до лекційних, практичних, семінарських занять із використанням останніх досягнень у галузі науки.

      Методисти (проф. Л.В. Новаківська, проф. В.В. Розгон) організовували і скеровували процес викладання навчального матеріалу здобувачами освіти. Відвідування та аналіз аудиторних занять  з української мови та літератури магістрантами, вивчення системи роботи викладачів кафедр розвивали вміння критично оцінювати лекційні, практичні та семінарські заняття, робити на їх основі висновки про організацію викладацької роботи та її здійснення.

      Магістранти брали участь у науково-педагогічній роботі кафедр і водночас опановували знання та вміння з питань підготовки та проведення позааудиторної роботи з української мови та літератури, семінарів, конференцій, круглих столів, диспутів, екскурсій тощо.

      Практиканти відмінно впорались із завданнями практики, осягнувши всі сфери праці викладача: наукову, педагогічну, виховну; показали глибокі знання з педагогіки, психології та методик викладання мовознавчих і літературознавчих дисциплін, виявили творчу самостійність у доборі навчального матеріалу та проведенні занять.

      08.12.2022

      Переглядів 135