Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Валентина Авраменко

      Під час практики перед здобувачами освіти зазначеної освітньої програми стояли такі завдання: ознайомлення з організацією роботи видавництва; ознайомлення зі специфікою ведення справ у видавництві; виконання обов’язків молодшого редактора та секретаря; ознайомлення з порядком проходження рукопису та методикою його підготовки до випуску; вивчення специфіки роботи молодшого редактора в сучасних умовах; ознайомлення з методикою та прийомами проведення коректорської правки; виконання функціональних обов’язків коректора; закріплення, поглиблення та розширення теоретичних знань.

      Важливим аспектом виробничої практики є покликання підготувати студентів до самостійного та цілісного виконання рецептивних функцій редактора.

      У процесі проходження практики майбутні редактори оволодівали уміннями, як редагувати тексти різних стилів і жанрів, використовуючи ефективні методи та прийоми редагування. Студенти 2-го курсу ОС «Магістр» опрацювали найважливіші поняття і правила коректорської роботи, а також сформували навички роботи редактора. Упродовж практики студенти вели щоденники, виконували індивідуальні й колективні завдання, щоденно здійснювали самоаналіз отриманої інформації й результативності своєї навчальної діяльності.

      Завдання були виконані на належному рівні, про що свідчили оформлена документація та усні звіти студентів про практику.

      Виробнича практика дала студентам 2-го курсу ОС «Магістр» перші навички редакторсько-коректорського аналізу, розширила світогляд студентів, допомігши усвідомити орієнтири подальшої праці на філологічній ниві.

      " data-title="ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ">

      ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

      Завершилася виробнича практика з другої спеціальності у студентів 255-м групи (ОП «Середня освіта (Українська мова і література). Літературне редагування»), яку вони проходили у видавничо-поліграфічному центрі «Візаві» м. Умані.

      За її результатами було проведено звітну конференцію за участі студентів групи, керівника практики, доцента кафедри прикладної лінгвістики та журналістики Наталії Савчук та гаранта освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література). Літературне редагування», доцента Валентини Авраменко.

      Валентина Авраменко

      Під час практики перед здобувачами освіти зазначеної освітньої програми стояли такі завдання: ознайомлення з організацією роботи видавництва; ознайомлення зі специфікою ведення справ у видавництві; виконання обов’язків молодшого редактора та секретаря; ознайомлення з порядком проходження рукопису та методикою його підготовки до випуску; вивчення специфіки роботи молодшого редактора в сучасних умовах; ознайомлення з методикою та прийомами проведення коректорської правки; виконання функціональних обов’язків коректора; закріплення, поглиблення та розширення теоретичних знань.

      Важливим аспектом виробничої практики є покликання підготувати студентів до самостійного та цілісного виконання рецептивних функцій редактора.

      У процесі проходження практики майбутні редактори оволодівали уміннями, як редагувати тексти різних стилів і жанрів, використовуючи ефективні методи та прийоми редагування. Студенти 2-го курсу ОС «Магістр» опрацювали найважливіші поняття і правила коректорської роботи, а також сформували навички роботи редактора. Упродовж практики студенти вели щоденники, виконували індивідуальні й колективні завдання, щоденно здійснювали самоаналіз отриманої інформації й результативності своєї навчальної діяльності.

      Завдання були виконані на належному рівні, про що свідчили оформлена документація та усні звіти студентів про практику.

      Виробнича практика дала студентам 2-го курсу ОС «Магістр» перші навички редакторсько-коректорського аналізу, розширила світогляд студентів, допомігши усвідомити орієнтири подальшої праці на філологічній ниві.

      05.12.2022

      Переглядів 213