Поділитися новиною
Виробнича (педагогічна) практика
Новий навчальний семестр для студентів ОС «Бакалавр» ІV і ІІ-у курсів розпочався з підготовки до виробничої педагогічної практики.
16 лютого 2023 року була проведена настановча конференція, в роботі якої брали участь Л.П. Пархета, Н.І. Зарудняк, Н.А. Коломієць, О.Ю. Зелінська та О.М. Черевченко.
У вступному слові відповідальна з практичної підготовки по факультету Л. П. Пархета привітала всіх присутніх із початком освітнього процесу і зазначила про символічність цього зібрання, оскільки конференція проходила у День єднання. Звісно, і викладачі, і студенти добре розуміють, що педагогічна практика нині проходить у складний воєнний час і всі ми маємо високо нести національну ідею, аби підкреслити, що українці – це єдиний народ. У кожного з нас різний фронт. Завдання студентів-практикантів – зреалізувати усі завдання програми педагогічної практики й утверджувати національну ідею на уроках та в позакласній виховній роботі, пам’ятати, що воля і любов до рідного краю згуртовують нас для здійснення високої мети – процвітання соборної незалежної демократичної України.
Педагогічна практика має комплексні завдання, тому на конференції були окреслені програмні вимоги до уроків зарубіжної літератури. Доцент О.М. Черевченко проконсультував студентів щодо завдань уроків зарубіжної літератури та звітної документації.
Позаяк студенти виконують функції класних керівників, настанови з виховної роботи були надані доцентом Н.А. Коломієць, яка детально спинилася на особливостях виховної роботи зі школярами у воєнний час та окреслила вимоги до звітної документації з цих завдань.
17 лютого 2023 року відбулась настановча конференція з виробничої педагогічної практики для студентів ІІ-у курсу. Особливість цього виду практики в тому, що вона із другої предметної спеціальності.
У роботі конференції брали участь здобувачі вищої освіти факультету філології та журналістики, що навчаються за ОП ««Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Редагування освітніх видань», «Середня освіта (Українська мова і література). Спеціальна освіта», «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») та групові керівники А.Ю. Соловей, Н.М. Савчук, М.А. Лемещук, С.Ю. Діхтяренко та методист із зарубіжної літератури І.В. Анікіна.
Л.П. Пархета провела інструктаж із техніки безпеки в період воєнного стану, пояснивши дії студентів-практикантів під час повітряної тривоги.
Керівники та методисти детально ознайомили здобувачів із програмою педагогічної практики та вимогами до звітної документації. Студентам було надано зразки оформлення документації з цього виду практики.
У період воєнного стану і особливих умов освітнього процесу такі практики сприятимуть налагодженню різних видів комунікації між учасниками навчання, що сприятиме позитивній атмосфері у спілкуванні між учнями та вчителями, а значить, і ефективному навчанню.
Керівники практики обмінялися рекомендаційними настановами з урахуванням того, що заклади загальної середньої освіти працюють у різних формах, зважаючи на воєнний стан в Україні.
Сподіваємося, що завдання практики наші студенти-практиканти виконають повною мірою і прозвітують про їх виконання на підсумковій конференції. Бажаємо їм успіхів!
Переглядів 372