Поділитися новиною
Виробнича практика – шлях до формування сучасного фахівця
Новий навчальний рік для здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» другого року навчання передбачає практичну підготовку з другої спеціальності.
Здобувачі ОП «Середня освіта (Українська мова і література). Спеціальна освіта», «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія»), «Середня освіта (Українська мова і література). Літературне редагування» факультету філології та журналістики проходять виробничу практику з 12.09.2022 р. по 08.10.2022 р. у змішаній формі.
Традиційно практика розпочалася з настановної конференції у дистанційній формі, яку проводили групові керівники: М.А. Лемещук – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти (253-м група);
С.Ю. Діхтяренко – кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології (254-м група);
Н.М. Савчук – кандидат філологічних наук, доцент кафедри прикладної лінгвістики та журналістики (255-м група).
Головним критерієм оцінки результатів практики є рівень сформованості професійно значущих умінь та навичок, рівень фахової компетентності. Формою контролю для цього виду практики є комплексна оцінка за виконання здобувачами різних видів завдань.
У період з 12 вересня по 8 жовтня 2022 року студенти 255-м групи проходитимуть виробничу практику у видавничо-поліграфічному центрі «Візаві» м. Умані.
Виробнича практика становить завершальний етап професійної підготовки магістрів із літературного редагування.
Мета практики – ознайомлення з організацією роботи видавництва; ознайомлення зі специфікою ведення справ у видавництві; виконання обов’язків молодшого редактора та секретаря; ознайомлення з порядком проходження рукопису та методикою його підготовки до випуску; вивчення специфіки роботи молодшого редактора в сучасних умовах; ознайомлення з методикою та прийомами проведення коректорської правки; виконання функціональних обов’язків коректора; закріплення, поглиблення та розширення теоретичних знань.
Здобувачі вищої освіти 253-м та 254-м груп перебуватимуть на практиці у ЗЗСО і виконуватимуть функції асистента вчителя в інклюзивних класах та помічника психолога.
У період воєнного стану й особливих умов освітнього процесу такі практики сприятимуть налагодженню різних видів комунікації між учасниками навчання, що сприятиме позитивній атмосфері у спілкуванні між учнями та вчителями, а значить, і ефективному навчанню.
Керівники практики обмінялися рекомендаційними настановами з урахуванням того, що заклади загальної середньої освіти працюють у різних формах, зважаючи на воєнний стан в Україні.
Переглядів 454