Скринька довіри

Ваше ім'я (обов'язково)

Тема

Ваше повідомлення

uk Українська

Факультет української філології

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Друк Друк
Поділитися новиною

13 червня відбувся захист фольклорної практики здобувачами вищої освіти  І курсу ОС «бакалавр» денної форми навчання (освітні програми: Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська)),  Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)), Середня освіта (Українська мова і література). Журналістика, Середня освіта (Українська мова і література). Українознавство) з використанням онлайн-платформи ZOOM.

Організатором і натхненником проведення фольклорної практики стала завідувач кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання, керівник науково-дослідної лабораторії «Проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі», професор Наталія Петрівна Сивачук. Керували практикою кандидати педагогічних наук, доценти цієї кафедри Наталія Сергіївна Осіпенко, Валентина Анатоліївна Гончарук, Олександр Михайлович Санівський, кандидат педагогічних наук Віта Григорівна Кириченко та старший викладач Оксана Юріївна Денисюк.

Цьогоріч відповідно до умов дистанційного навчання було адаптовано завдання фольклорної практики – провести дослідження на тему: «Фольклорна спадщина моєї родини». Студенти мали гарну нагоду зібрати фольклорні скарби з уст своїх рідних і близьких людей, дослідити історію свого роду й населеного пункту, зафіксувати інформацію про досягнення членів родини й інших відомих у цій місцевості людей. Кожному студенту вдалося оформити електронний варіант матеріалів практики з додатками (відео-, аудіозаписи зразків фольклору у виконанні членів родини, фотографії обрядів, нагород із сімейних архівів) й надіслати його керівнику для перевірки.

Студентка 14 групи Дар’я Данилко (освітня програма: Середня освіта (Українська мова і література). Українознавство) під час захисту практики актуалізувала проблему вивчення і збереження свого коріння – родоводу й наголосила на необхідності осмислення всього того фольклорного здобутку, який передали їй старші члени родини.

Студентка 13 групи Анастасія Майборода (освітня програма: Середня освіта (Українська мова і література). Журналістика) зазначила, що у процесі дослідження вона вперше записала історію та фольклорний спадок її родини.

Під час практики дослідженням було охоплено родини з різних населених пунктів України, записано від них замовляння, колядки, щедрівки, веснянки, весільні пісні, купальську та жнивну обрядовість, казки, легенди, прислів’я та ін.

Керівники практики були одностайні в тому, що студенти стали гарними збирачами-фольклористами, зібрали цінний фольклорний матеріал, дослідили свій родовід.

Студенти зізналися в тому, що їм вдалося зробити справжні «відкриття»: дізнатися цікаві біографічні факти про своїх рідних і близьких людей, записати безцінний автентичний фольклор від найстарших членів роду та почерпнути від них мудрість життя.

Усі присутні на захисті зробили висновок про неоціненне значення фольклорної практики в наш час, відзначили, що весь зібраний матеріал – це наша родовідна пам’ять, яку слід зберегти й передати наступним поколінням.

Наталія Петрівна Сивачук закликала всіх зміцнювати та примножувати свою родовідну пам’ять «так, як яблуньку, яку ми поливаємо, і від того її коріння стає міцним, вона розцвітає й дає гарні плоди».

 

 

 

 

" data-title="Захист фольклорної практики «Фольклорна спадщина моєї родини»">

Захист фольклорної практики «Фольклорна спадщина моєї родини»

13 червня відбувся захист фольклорної практики здобувачами вищої освіти  І курсу ОС «бакалавр» денної форми навчання (освітні програми: Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська)),  Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська)), Середня освіта (Українська мова і література). Журналістика, Середня освіта (Українська мова і література). Українознавство) з використанням онлайн-платформи ZOOM.

Організатором і натхненником проведення фольклорної практики стала завідувач кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання, керівник науково-дослідної лабораторії «Проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі», професор Наталія Петрівна Сивачук. Керували практикою кандидати педагогічних наук, доценти цієї кафедри Наталія Сергіївна Осіпенко, Валентина Анатоліївна Гончарук, Олександр Михайлович Санівський, кандидат педагогічних наук Віта Григорівна Кириченко та старший викладач Оксана Юріївна Денисюк.

Цьогоріч відповідно до умов дистанційного навчання було адаптовано завдання фольклорної практики – провести дослідження на тему: «Фольклорна спадщина моєї родини». Студенти мали гарну нагоду зібрати фольклорні скарби з уст своїх рідних і близьких людей, дослідити історію свого роду й населеного пункту, зафіксувати інформацію про досягнення членів родини й інших відомих у цій місцевості людей. Кожному студенту вдалося оформити електронний варіант матеріалів практики з додатками (відео-, аудіозаписи зразків фольклору у виконанні членів родини, фотографії обрядів, нагород із сімейних архівів) й надіслати його керівнику для перевірки.

Студентка 14 групи Дар’я Данилко (освітня програма: Середня освіта (Українська мова і література). Українознавство) під час захисту практики актуалізувала проблему вивчення і збереження свого коріння – родоводу й наголосила на необхідності осмислення всього того фольклорного здобутку, який передали їй старші члени родини.

Студентка 13 групи Анастасія Майборода (освітня програма: Середня освіта (Українська мова і література). Журналістика) зазначила, що у процесі дослідження вона вперше записала історію та фольклорний спадок її родини.

Під час практики дослідженням було охоплено родини з різних населених пунктів України, записано від них замовляння, колядки, щедрівки, веснянки, весільні пісні, купальську та жнивну обрядовість, казки, легенди, прислів’я та ін.

Керівники практики були одностайні в тому, що студенти стали гарними збирачами-фольклористами, зібрали цінний фольклорний матеріал, дослідили свій родовід.

Студенти зізналися в тому, що їм вдалося зробити справжні «відкриття»: дізнатися цікаві біографічні факти про своїх рідних і близьких людей, записати безцінний автентичний фольклор від найстарших членів роду та почерпнути від них мудрість життя.

Усі присутні на захисті зробили висновок про неоціненне значення фольклорної практики в наш час, відзначили, що весь зібраний матеріал – це наша родовідна пам’ять, яку слід зберегти й передати наступним поколінням.

Наталія Петрівна Сивачук закликала всіх зміцнювати та примножувати свою родовідну пам’ять «так, як яблуньку, яку ми поливаємо, і від того її коріння стає міцним, вона розцвітає й дає гарні плоди».

 

 

 

 

15.06.2020

Переглядів 157