Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
       Богдана Темчишина

       Богдана Темчишина: Я не ходила до школи  в шкільні роки, школа приходила до мене, але практику з фахових методик  я проходила саме в рідній школі – ЗЗСО І – ІІІ ст. с. Чечелівка Гайсинської міської ради Вінницької області. Школа була 2 тижні на карантині, заняття відбувалися дистанційно. Це допомогло за перший тиждень вивчити клас, бо мене, як і своїх учнів, учителі «підключали» до уроків. Добре, що в 5 класі, де я проводила уроки, навчається моя сестра, і я частково клас уже знала. Карантин вносить свої корективи і в проведення уроків, вони скорочені до 30-хв, а так багато хочеться ще сказати і використати те, чого навчилася в університеті. Якщо читання на уроці літератури має займати тільки до 20 хвилин, тяжко всі структурні елементи уроку втиснути у план. А ще багато часу втрачається, коли учні вмикають /вимикають мікрофони. Мені не було особливо складно проводити уроки, бо перед тим свої плани погодила з учителькою української мови та літератури Наталією Вікторівною та груповим керівником Т. М. Тищенко. Дуже приємно, що до мене на урок також під’єдналася заступник декана з педагогічних практик, викладач методики навчання української літератури Л. П. Пархета.

      Тетяна Тищенко

      Тетяна Тищенко

      Тетяна Тищенко: Захоплююсь наполегливістю цієї студентки і бажанням навчатися  і навчати інших. Дякую колегам, які працюють із Богданою Олегівною і допомагають їй реалізовувати індивідуальний навчальний план. Усе, що студентка запланувала, їй вдалося виконати під час проведення уроків української мови та української літератури. Звичайно, те, що ми побачили на уроках, це лише  вершина – результат невидимої праці. Попередньо ми з Богданою Олегівною зустрічалися в ZOOMі й обговорювали кожен етап уроків, вона консультувалася з учителькою Наталією Вікторівною (якій я теж дякую за таку клопітку працю з нашою студенткою, її щирість і бажання допомогти), вивчала клас, тобто робила все так, як рекомендує програма практики. Вірю, що Богдані вдасться реалізувати свої професійні й життєві плани.

      ОП 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. Польська мова і література

      У цьому році до ОП 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. Польська мова і література, гарантом якої я є, ми  разом із розробниками внесли нову дисципліну «Практикум з роботи з дітьми з особливими потребами в мовно-літературній освіті», оскільки діти з ООП мають навчатися в комфортних для них умовах і з ними повинні працювати вчителі, підготовлені до роботи з такими учнями. Після роботи на практиці з Богданою Темчишиною я переконана:  ми на правильному шляху!

      " data-title="ПРОХОДИМО ПРАКТИКУ – УДОСКОНАЛЮЄМО ОСВІТНІ ПРОГРАМИ!">

      ПРОХОДИМО ПРАКТИКУ – УДОСКОНАЛЮЄМО ОСВІТНІ ПРОГРАМИ!

      Практику з фахових методик, яка є модулем дисциплін «Методика навчання української мови» і «Методика навчання української літератури» та виробничої практики, успішно завершили четвертокурсники.

      Завдання цієї практики – підготувати кожного студента до роботи в реальному часі і просторі школи, перевірити практичні вміння укладати конспекти уроків та аналізувати власні й уроки одногрупників. Важливо, щоб кожен спробував себе в ролі вчителя і знав, у якому напрямку рухатися далі, яку освітню та професійну траєкторію обирати.

      У проходження практики вносить корективи реальність: у деяких школах дистанційне навчання, в окремих школах студентів у зв’язку з карантином тимчасово не приймають.

      Проте карантин і дистанційне навчання дали змогу студентам із особливими освітніми потребами пройти практику успішно!

       Богдана Темчишина

       Богдана Темчишина: Я не ходила до школи  в шкільні роки, школа приходила до мене, але практику з фахових методик  я проходила саме в рідній школі – ЗЗСО І – ІІІ ст. с. Чечелівка Гайсинської міської ради Вінницької області. Школа була 2 тижні на карантині, заняття відбувалися дистанційно. Це допомогло за перший тиждень вивчити клас, бо мене, як і своїх учнів, учителі «підключали» до уроків. Добре, що в 5 класі, де я проводила уроки, навчається моя сестра, і я частково клас уже знала. Карантин вносить свої корективи і в проведення уроків, вони скорочені до 30-хв, а так багато хочеться ще сказати і використати те, чого навчилася в університеті. Якщо читання на уроці літератури має займати тільки до 20 хвилин, тяжко всі структурні елементи уроку втиснути у план. А ще багато часу втрачається, коли учні вмикають /вимикають мікрофони. Мені не було особливо складно проводити уроки, бо перед тим свої плани погодила з учителькою української мови та літератури Наталією Вікторівною та груповим керівником Т. М. Тищенко. Дуже приємно, що до мене на урок також під’єдналася заступник декана з педагогічних практик, викладач методики навчання української літератури Л. П. Пархета.

      Тетяна Тищенко

      Тетяна Тищенко

      Тетяна Тищенко: Захоплююсь наполегливістю цієї студентки і бажанням навчатися  і навчати інших. Дякую колегам, які працюють із Богданою Олегівною і допомагають їй реалізовувати індивідуальний навчальний план. Усе, що студентка запланувала, їй вдалося виконати під час проведення уроків української мови та української літератури. Звичайно, те, що ми побачили на уроках, це лише  вершина – результат невидимої праці. Попередньо ми з Богданою Олегівною зустрічалися в ZOOMі й обговорювали кожен етап уроків, вона консультувалася з учителькою Наталією Вікторівною (якій я теж дякую за таку клопітку працю з нашою студенткою, її щирість і бажання допомогти), вивчала клас, тобто робила все так, як рекомендує програма практики. Вірю, що Богдані вдасться реалізувати свої професійні й життєві плани.

      ОП 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. Польська мова і література

      У цьому році до ОП 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. Польська мова і література, гарантом якої я є, ми  разом із розробниками внесли нову дисципліну «Практикум з роботи з дітьми з особливими потребами в мовно-літературній освіті», оскільки діти з ООП мають навчатися в комфортних для них умовах і з ними повинні працювати вчителі, підготовлені до роботи з такими учнями. Після роботи на практиці з Богданою Темчишиною я переконана:  ми на правильному шляху!

      29.11.2021

      Переглядів 170