Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      вебінар

      успішне пілотування

      Студентів ОС «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», ОС «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))» та ОС «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія», учителів-практиків та науковців Умані, Сум, Києва, Львова, Дніпра  та багатьох інших міст і сіл України у День рідної мови об’єднали пілотники та автори підручника «Українська мова. 7 клас» (видавництво «Астон»): пілотник з упровадження модельної програми Н.Голуб та О.Горошкіної Михайло Білясник, учитель української мови і літератури Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради, учитель-методист, голова методичного об’єднання вчителів української мови і літератури Шосткинської об’єднаної територіальної громади; автори підручника «Українська мова. 7 клас» Олена Семеног, Леся Гапон, Тетяна Дятленко, Олеся Калинич.

      наскрізна ідея

      механізми і ресурси

      На зустрічі відбулася фахова дискусія щодо особливостей навчально-методичного забезпечення уроків української мови: 7 клас НУШ; стимулювання удосконалення предметно-методичної компетентності учителів української мови і літератури.

      розгалуджена система вправ

      моделювання уроку за параграфом

      Учасники зустрічі обговорили важливі питання сьогодення – освітні втрати; оновлення змісту програм, новий формат підручників в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти; календарно-тематичне планування – підручник – урок; компетентнісно зорієнтовані вправи: зміст і структура; робота з текстом як дорожня карта навчання української мови; розвиток інфомедійної грамотності молоді; емоційний баланс на уроці; формування умінь слухати і чути інших співрозмовників; мовне родинознавство на уроках; чому словники важливі у сучасному житті; оцінювання в 7 класі НУШ.

      компетентнісно зорієнтовані

      мовленнєвий практикум

      Укотре переконуємось: «…У наших руках – найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.» (В.О. Сухомлинський).

      Щиро дякуємо за плідну зустріч і сподіваємось на подальшу співпрацю!

      Тетяна Григоренко

      " data-title="Чи готові ми до викликів модельних програм із української мови в 7 класі?">

      Чи готові ми до викликів модельних програм із української мови в 7 класі?

      вебінар

      успішне пілотування

      Студентів ОС «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))», ОС «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))» та ОС «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія», учителів-практиків та науковців Умані, Сум, Києва, Львова, Дніпра  та багатьох інших міст і сіл України у День рідної мови об’єднали пілотники та автори підручника «Українська мова. 7 клас» (видавництво «Астон»): пілотник з упровадження модельної програми Н.Голуб та О.Горошкіної Михайло Білясник, учитель української мови і літератури Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради, учитель-методист, голова методичного об’єднання вчителів української мови і літератури Шосткинської об’єднаної територіальної громади; автори підручника «Українська мова. 7 клас» Олена Семеног, Леся Гапон, Тетяна Дятленко, Олеся Калинич.

      наскрізна ідея

      механізми і ресурси

      На зустрічі відбулася фахова дискусія щодо особливостей навчально-методичного забезпечення уроків української мови: 7 клас НУШ; стимулювання удосконалення предметно-методичної компетентності учителів української мови і літератури.

      розгалуджена система вправ

      моделювання уроку за параграфом

      Учасники зустрічі обговорили важливі питання сьогодення – освітні втрати; оновлення змісту програм, новий формат підручників в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти; календарно-тематичне планування – підручник – урок; компетентнісно зорієнтовані вправи: зміст і структура; робота з текстом як дорожня карта навчання української мови; розвиток інфомедійної грамотності молоді; емоційний баланс на уроці; формування умінь слухати і чути інших співрозмовників; мовне родинознавство на уроках; чому словники важливі у сучасному житті; оцінювання в 7 класі НУШ.

      компетентнісно зорієнтовані

      мовленнєвий практикум

      Укотре переконуємось: «…У наших руках – найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.» (В.О. Сухомлинський).

      Щиро дякуємо за плідну зустріч і сподіваємось на подальшу співпрацю!

      Тетяна Григоренко

      29.02.2024

      Переглядів 64