Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Із 17 по 21 травня проходили курси підвищення кваліфікації для вчителів зі спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) на тему «Формування мовно-мовленнєвої компетентності учнів старших класів», метою було підвищення освітньої та професійної кваліфікації для здійснення професійної діяльності, пов’язаної з аналізом мовних одиниць та організацією успішного навчання української мови в різних закладах освіти. Проводили курси доценти кафедри практичного мовознавства С.А.Січкар та І.В. Хлистун. Програма курсів складалася з двох блоків: «Основні підходи до розв’язання питання змісту мовної та мовленнєвої компетентності»; «Мовленнєва компетенція як репрезентація знань фонетичного, лексичного, словотворчого, морфологічного та синтаксичного рівнів».

      На заняттях слухачі курсів училися здійснювали науковий аналіз мовного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних; доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних мовознавчих питань. Це дало їм можливість отримати найсучаснішу інформацію про сучасну українську літературну мову, підвищити свій професійний рівень.

      " data-title="Курси підвищення кваліфікації для вчителів">

      Курси підвищення кваліфікації для вчителів

      Із 17 по 21 травня проходили курси підвищення кваліфікації для вчителів зі спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) на тему «Формування мовно-мовленнєвої компетентності учнів старших класів», метою було підвищення освітньої та професійної кваліфікації для здійснення професійної діяльності, пов’язаної з аналізом мовних одиниць та організацією успішного навчання української мови в різних закладах освіти. Проводили курси доценти кафедри практичного мовознавства С.А.Січкар та І.В. Хлистун. Програма курсів складалася з двох блоків: «Основні підходи до розв’язання питання змісту мовної та мовленнєвої компетентності»; «Мовленнєва компетенція як репрезентація знань фонетичного, лексичного, словотворчого, морфологічного та синтаксичного рівнів».

      На заняттях слухачі курсів училися здійснювали науковий аналіз мовного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних; доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних мовознавчих питань. Це дало їм можливість отримати найсучаснішу інформацію про сучасну українську літературну мову, підвищити свій професійний рівень.

      25.05.2021

      Переглядів 264