Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Наталія Сергіївна Бондарчук

      Наталія Сергіївна Бондарчук та Ірина Петрівна Лінчевська є випускниками нашого університету. Наталія Сергіївна Бондарчук здобула освіту за спеціальністю «українська мова та література, зарубіжна література, історія» у 2006 році, працювала  учителем історії в Уманській ЗОШ № 4, а з 2017 року працює вчителем української мови і літератури в Єрківському ліцеї імені Героя України В’ячеслава Чорновола. Ірина Петрівна Лінчевська – директор ліцею, учитель української мови та літератури. Освіту здобувала в Черкаському національному університеті імені Б. Хмельницького, у 2017 році закінчила магістратуру УДПУ та здобула кваліфікацію «Керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання) за спеціальністю «Управління навчальним закладом».

      Учителі-практики на занятті презентували студентам навчальний посібник «Українська література. 6 клас. Діагностувальні роботи». Зокрема, Наталія Бондарчук зауважила, що навчальний посібник укладений відповідно до сучасних освітніх запитів до літератури як шкільного предмета та повною мірою відповідає модельній навчальній програмі «Українська література. 5 – 6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України від 12.07.2021 р. №795).

      Зіткнувшись із відсутністю методичних рекомендацій, учителі вирішили розробити власноруч такі завдання, які би повністю відповідали освітнім завданням та давали можливість працювати з учнями у різних форматах навчання.

      Навчальний посібник містить дидактичні завдання, які передбачають вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих та завдання на встановлення відповідності і логічності між поданими поняттями. Діагностувальні роботи, подані в різних формах (тестові і творчі), мають різний ступінь складності. Такі завдання дають можливість формувати ключові компетентності в учнів та спонукають до активізації логічного та творчого мислення. Найістотнішою ознакою теоретико-методичного складника рецензованого посібника є його системність і технологічність, а також те, що в ньому детально вмотивовані алгоритми виконання завдань та правила їх оцінювання.

      Ірина Петрівна Лінчевська

      Ірина Петрівна Лінчевська додала, що в навчальному посібнику враховано психологічні особливості учнів шостого класу, зокрема змістове та зорове сприймання ними тестових завдань. У посібнику представлено  текстові та ілюстровані, а також онлайн-завдання за покликаннями, QR- код вказано після кожної роботи. Такі види завдань є інноваційними та мають потужний дидактичний і розвивальний потенціал, відкритість, освітню мобільність.

      Дидактичні завдання, запропоновані в посібнику, повною мірою відповідають Модельній навчальній програмі та сприяють реалізації загальнодидактичних та специфічних принципів навчання і забезпечують шестикласникам перспективи у вивченні української літератури, позаяк автори посібника, розробляючи завдання для учнів 6 класу, взяли до уваги модель зовнішнього оцінювання.

      На занятті  були присутні гарант ОП «Середня освіта. (Українська мова і література. Мова і література (польська))», канд. філол. наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Тетяна Тищенко, доцент цієї ж кафедри Вікторія Шиманська, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Наталка Дудник, здобувачі освіти ІІ, ІІІ і ІV курсів.

      Зустріч була цікавою і корисною для присутніх, презентація викликала жваве обговорення, оскільки всі звернули увагу на практичне значення навчального посібника. Завдання, подані в ньому, спрямовані на повторення та узагальнення вивченого матеріалу на уроках української літератури та самостійну підготовку учнів.

      Підбиваючи підсумки заняття, Любов Пархета подякувала Наталії Сергіївні та Ірині Петрівні за співпрацю та сприяння у підготовці фахівців-словесників, які завдяки таким зустрічам будуть повною мірою готові до практичної діяльності в новій українській школі.

      " data-title="МАЙСТЕР-КЛАС ІЗ РОЗРОБКИ МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ">

      МАЙСТЕР-КЛАС ІЗ РОЗРОБКИ МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ

      17 травня 2023 року заняття з курсу «Методика навчання української літератури в базовій школі» для здобувачів вищої освіти ІІІ курсу ОС «Бакалавр» факультету філології та журналістики викладач доцент Любов Пархета провела у формі зустрічі з учителями української мови та літератури Єрківського ліцею імені Героя України В’ячеслава Чорновола Звенигородського району Черкаської області Наталією Бондарчук та Іриною Лінчевською.

      Викладач зауважила, що готуючись до реалізації Концепції НУШ у закладах загальної середньої освіти, учителі-словесники, стикаючись із труднощами в навчально-методичному забезпеченні уроків, зокрема відсутністю підручників, незначною кількістю методичних рекомендацій до організації навчання в умовах дистанційного та змішаного формату, для забезпечення якісного освітнього процесу на уроках української літератури самі розробляють навчально-методичні посібники.

      Наталія Сергіївна Бондарчук

      Наталія Сергіївна Бондарчук та Ірина Петрівна Лінчевська є випускниками нашого університету. Наталія Сергіївна Бондарчук здобула освіту за спеціальністю «українська мова та література, зарубіжна література, історія» у 2006 році, працювала  учителем історії в Уманській ЗОШ № 4, а з 2017 року працює вчителем української мови і літератури в Єрківському ліцеї імені Героя України В’ячеслава Чорновола. Ірина Петрівна Лінчевська – директор ліцею, учитель української мови та літератури. Освіту здобувала в Черкаському національному університеті імені Б. Хмельницького, у 2017 році закінчила магістратуру УДПУ та здобула кваліфікацію «Керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання) за спеціальністю «Управління навчальним закладом».

      Учителі-практики на занятті презентували студентам навчальний посібник «Українська література. 6 клас. Діагностувальні роботи». Зокрема, Наталія Бондарчук зауважила, що навчальний посібник укладений відповідно до сучасних освітніх запитів до літератури як шкільного предмета та повною мірою відповідає модельній навчальній програмі «Українська література. 5 – 6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України від 12.07.2021 р. №795).

      Зіткнувшись із відсутністю методичних рекомендацій, учителі вирішили розробити власноруч такі завдання, які би повністю відповідали освітнім завданням та давали можливість працювати з учнями у різних форматах навчання.

      Навчальний посібник містить дидактичні завдання, які передбачають вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих та завдання на встановлення відповідності і логічності між поданими поняттями. Діагностувальні роботи, подані в різних формах (тестові і творчі), мають різний ступінь складності. Такі завдання дають можливість формувати ключові компетентності в учнів та спонукають до активізації логічного та творчого мислення. Найістотнішою ознакою теоретико-методичного складника рецензованого посібника є його системність і технологічність, а також те, що в ньому детально вмотивовані алгоритми виконання завдань та правила їх оцінювання.

      Ірина Петрівна Лінчевська

      Ірина Петрівна Лінчевська додала, що в навчальному посібнику враховано психологічні особливості учнів шостого класу, зокрема змістове та зорове сприймання ними тестових завдань. У посібнику представлено  текстові та ілюстровані, а також онлайн-завдання за покликаннями, QR- код вказано після кожної роботи. Такі види завдань є інноваційними та мають потужний дидактичний і розвивальний потенціал, відкритість, освітню мобільність.

      Дидактичні завдання, запропоновані в посібнику, повною мірою відповідають Модельній навчальній програмі та сприяють реалізації загальнодидактичних та специфічних принципів навчання і забезпечують шестикласникам перспективи у вивченні української літератури, позаяк автори посібника, розробляючи завдання для учнів 6 класу, взяли до уваги модель зовнішнього оцінювання.

      На занятті  були присутні гарант ОП «Середня освіта. (Українська мова і література. Мова і література (польська))», канд. філол. наук, доцент кафедри української мови та методики її навчання Тетяна Тищенко, доцент цієї ж кафедри Вікторія Шиманська, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Наталка Дудник, здобувачі освіти ІІ, ІІІ і ІV курсів.

      Зустріч була цікавою і корисною для присутніх, презентація викликала жваве обговорення, оскільки всі звернули увагу на практичне значення навчального посібника. Завдання, подані в ньому, спрямовані на повторення та узагальнення вивченого матеріалу на уроках української літератури та самостійну підготовку учнів.

      Підбиваючи підсумки заняття, Любов Пархета подякувала Наталії Сергіївні та Ірині Петрівні за співпрацю та сприяння у підготовці фахівців-словесників, які завдяки таким зустрічам будуть повною мірою готові до практичної діяльності в новій українській школі.

      22.05.2023

      Переглядів 133