Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      ільна робота на уроці української мови у 5-А класі Уманської гімназії №10

      Уроки польської мови дозволили мені «безболісно» та безперешкодно призвичаїтися до ролі вчителя-словесника у ході практикування з української мови і літератури у 5 класі.

      Урок української мови в Уманській гімназії №10

      Тому ми швидко відшукали порозуміння з дітьми, утримуючи цікавість до навчального матеріалу, інтерес до пізнання себе як частини цілого народу, не втрачаючи мотивувальний аспект знання мови та оволодіння мовною майстерністю, досягали передбачуваної продуктивності уроків та нарощували ініціативу самовдосконалення.

      Відчуваю велику відповідальність перед своїми учнями, які в очікуванні бачити свого вчителя не просто як предметника, а як старшого друга, порадника, взірця у поведінці, ерудиції, комунікуванні.

       Індивідуальна робота з учнем

      Навчальна практика для мене – це безцінний досвід спілкування з дітьми, але більшою мірою це наполеглива праця над собою, енергетичний заряд, невпинний поштовх до системного саморозвитку. Слово, що супроводжувало мою щоденну підготовку до практичної діяльності, – було якість. Саме ретельні та якісні учительські лаштунки дала мені змогу який раз поспіль ствердити правильність свого професійного вибору та претендувати на авторитет і спільне бажання вдало й продуктивно реалізуватися в педагогічній спільноті.

      Ніка Кухаренко,

      здобувачка вищої освіти 41 групи ОП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»

      " data-title="Моя виробнича практика: від хвилюючого очікування – до нових вражень">

      Моя виробнича практика: від хвилюючого очікування – до нових вражень

      От і проминули перші тижні проходження виробничої практики на 4 році здобуття вищої освіти бакалаврського рівня. Адаптаційний потенціал успішно зреалізовано,  залишено масу вражень та накреслено перспективи не лише як учителя польської мови  (адже донедавна набуваю такого досвіду в Уманській гімназії № 5 та за сумісництвом Уманській гімназії № 10 Уманської міської ради Черкаської області), а й вчителя української мови  і літератури.

      Згуртована робота освітянських колективів обох гімназій охоплена напрочуд позитивною, пізнавальною та надихаючою атмосферою співпраці й партнерства, націлена на всебічний креативний розвиток сучасної дитини в умовах невпинного інформаційного потоку, динамічних змін та викликів сьогодення.

      ільна робота на уроці української мови у 5-А класі Уманської гімназії №10

      Уроки польської мови дозволили мені «безболісно» та безперешкодно призвичаїтися до ролі вчителя-словесника у ході практикування з української мови і літератури у 5 класі.

      Урок української мови в Уманській гімназії №10

      Тому ми швидко відшукали порозуміння з дітьми, утримуючи цікавість до навчального матеріалу, інтерес до пізнання себе як частини цілого народу, не втрачаючи мотивувальний аспект знання мови та оволодіння мовною майстерністю, досягали передбачуваної продуктивності уроків та нарощували ініціативу самовдосконалення.

      Відчуваю велику відповідальність перед своїми учнями, які в очікуванні бачити свого вчителя не просто як предметника, а як старшого друга, порадника, взірця у поведінці, ерудиції, комунікуванні.

       Індивідуальна робота з учнем

      Навчальна практика для мене – це безцінний досвід спілкування з дітьми, але більшою мірою це наполеглива праця над собою, енергетичний заряд, невпинний поштовх до системного саморозвитку. Слово, що супроводжувало мою щоденну підготовку до практичної діяльності, – було якість. Саме ретельні та якісні учительські лаштунки дала мені змогу який раз поспіль ствердити правильність свого професійного вибору та претендувати на авторитет і спільне бажання вдало й продуктивно реалізуватися в педагогічній спільноті.

      Ніка Кухаренко,

      здобувачка вищої освіти 41 групи ОП «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»

      04.03.2024

      Переглядів 256