Поділитися новиною
Настановча конференція з навчальної (ознайомлювальної) практики із журналістики
На факультеті філології та журналістики 23 лютого для студентів I курсу ОС Бакалавр, що навчаються за освітньою програмою «Журналістика», було проведено настановчу конференцію з навчальної (ознайомлювальної) практики із журналістики. На конференції були присутні керівник практиками від факультету Любов Пархета, гарант освітньої програми «Журналістика» Ірина Хлистун, керівник практики Наталія Савчук та студенти-практиканти.
Мета практики – ознайомити здобувачів зі специфікою роботи редакцій медіа різних типів і різних форм власності; закріпити і поглибити теоретичні знання студентів, сформувати у них професійні уміння і навички, потребу систематично поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності.
Керівник практиками від факультету Любов Пархета провела інструктаж із техніки безпеки, побажала плідної роботи і гарних вражень від практики. Вона наголосила, що програма практики є необхідним елементом у підготовці майбутніх журналістів. Безпосередня участь у створенні газети, теле- чи радіопередачі, Інтернет-ЗМІ дає можливість студентові закріпити теоретичні знання, застосувати їх у практичній роботі, виробити потрібні навички і, таким чином, підготуватися до майбутньої трудової діяльності.
Гарант освітньої програми «Журналістика» Ірина Хлистун ознайомила здобувачів із завданнями практики, загальними, фаховими компетентностями та результатами навчання, які мають сформуватися в студентів у процесі проходження навчальної (ознайомлювальної) практики з журналістики.
Керівник практики Наталія Савчук ознайомила здобувачів освіти зі змістом практики, базою практики, вимогами до оформлення звітної документації та процедурою майбутнього захисту результатів практики. Студенти отримали відповіді на запитання, які їх цікавили.
Тож бажаємо здобувачам освіти I курсу належним чином виконати програму практики та отримати гарні враження від практичної діяльності і взаємодії з працівниками ЗМІ, набуття нових знань і вмінь.
Переглядів 284