Скринька довіри

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    uk Українська

    Факультет української філології

    Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

    Друк Друк

    Навчальна педагогічна практика

    І курс

     

    Мета педагогічної практики для студентів 1 курсу: ознайомлення з діяльністю загальноосвітнього закладу; сприяти вивченню психолого-педагогічних основ організації навчально-виховного процесу; готувати студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи в новій національній школі.

     

    Завдання практики:

    • ознайомлення з теоретичною і практичною складовими функціонування комплексу навчально-виховної роботи школи (альтернативного закладу);
    • закріпити, поглибити, конкретизувати психологічні та педагогічні знання на основі ознайомлення з сучасним станом організації навчального процесу в школі;
    • поглиблення зв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю та стимулювання до вивчення спеціальних та педагогічних дисциплін і удосконалення педагогічних здібностей;
    • формування навичок організації та здійснення навчальної-виховної роботи у школі з урахуванням вікових особливостей учнів;
    • формувати інтерес до педагогічної діяльності;

     

    Звітна документація

    1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень. У щоденнику має бути:

    • список учнів (форма останньої сторінки класного журналу);
    • план розміщення учнів у класі;
    • розклад дзвінків у школі;
    • розклад уроків у класі, за яким закріплений студент;
    • аналіз-характеристика відвіданих уроків.
    1. Матеріали для організації дозвілля (ігри, конкурси, розваги).

    ІІ курс

     

    Мета педагогічної практики студентів 2 курсу: сприяти вивченню психолого-педагогічних основ організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах, готувати студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи в новій національній школі.

     

    Завдання практики:

    • ознайомлення з теоретичною і практичною складовими функціонування комплексу навчально-виховної роботи школи (альтернативного закладу);
    • закріпити, поглибити, конкретизувати психологічні та педагогічні знання на основі ознайомлення із сучасним станом організації навчального процесу в школі;
    • поглиблення зв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю та стимулювання до вивчення спеціальних та педагогічних дисциплін і удосконалення педагогічних здібностей;
    • формування навичок організації та здійснення навчальної-виховної роботи у школі з урахуванням вікових особливостей учнів;
    • формувати професійну спрямованість, інтерес до педагогічної діяльності;

    вироблення індивідуального стилю діяльності в умовах активної педагогічної взаємодії;

     

    Звітна документація.

    1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень. У щоденнику має бути:

    • список учнів (форма останньої сторінки класного журналу);
    • план розміщення учнів у класі;
    • розклад дзвінків у школі;
    • розклад уроків у класі, за яким закріплений студент.
    1. Індивідуальний план роботи студента-практиканта на період практики.
    2. Аналіз виховних заходів, які проводить як класний керівник, так і студенти-практиканти.
    3. Психолого-педагогічна характеристика на учня.
    4. Розгорнутий аналіз виховного заходу
    5. Одна розробка виховного заходу (виховна година).
    6. Відгук-характеристика на студента-практиканта з місця проходження педагогічної практики, підписаний класним керівником та завірений директором школи.
    7. Психолого-педагогічний аналіз уроків (15), відвіданих студентом-практикантом. Зразок аналізу уроку.

    9. План-сітку виховної роботи класного керівника на семестр.

    10. Звіт студента про проведену роботу під час проходження практики.

    Примітка:

    1. Студенти, які проходять практику за місцем проживання, представляють фото(відео)матеріали про здійснену роботу.

    2. Зразки оформлення документації та допоміжні матеріали.

    3. Захист педагогічної практики відбувається у формі короткої доповіді студента з подальшим обговоренням комісії.

    Дата останньої зміни: 14 Вересня, 2015