Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Команда 12 групи (керівник Н. Шкільнюк)

      Майбутні вчителі української мови і літератури навчаються співпраці під час здійснення освітнього процесу, коли виконують різноманітні інтерактивні вправи, завдання проєктного чи дослідницького спрямування в невеликих групах, а також під час проходження практик, підготовки до різноманітних заходів тощо.

      Несподіванкою для студентів-першокурсників 11 і 12 груп факультету було командне виконання підсумкової контрольної роботи з фонетики сучасної української літературної мови, запропоноване викладачем курсу, доцентом кафедри української мови та методики її навчання Зоєю КОМАРОВОЮ. Умотивованість і зацікавленість у якісному результаті роботи спонукали здобувачів освіти до старанного виконання кожним членом команди одного з п’яти завдань за змістом курсу.

      Команда 12 групи (керівник  І. Косівець)

      Досягнення чітко визначеної мети залежало від грамотного розподілу завдань між представниками групи їхніми керівниками (Данило БАЩЕНКО – 11 група, Наталія ШКІЛЬНЮК, Ігор КОСІВЕЦЬ – 12 група). Під час виконання роботи студенти могли консультуватися між собою, перевіряти одне в одного завдання на наявність помилок, виправляти їх після узгодження з усіма членами команди, а далі – сформувати цілісну роботу і подати викладачеві на перевірку та оцінювання.

      Команда 11 групи (керівник  Д. Бащенко)

      Здобувачі-першокурсники докладали максимум зусиль, були зосередженими й організованими, бо розуміли, що від злагодженої роботи з одногрупниками залежатиме її результат – якісно виконана контрольна робота, оцінена високим балом, який здобуде кожен член команди.

      Шановні першокурсники! Ваш шлях до великого успіху в майбутній професії розпочинається з малих і, можливо, невпевнених кроків у навчанні співпрацювати в команді, але попереду ще багато складних завдань, які обов’язково сформують у Вас неабиякі здатності до міжособистісної взаємодії.

      Зоя КОМАРОВА

      " data-title="Навчаємося працювати в команді">

      Навчаємося працювати в команді

      Сучасні роботодавці особливо цінують у фахівцях уміння вдало працювати з колегами в команді, тому освітні програми для бакалаврів спеціальності «Середня освіта (Українська мова і література)», які реалізують кафедри факультету філології та журналістики, передбачають формування в здобувачів освіти здатностей до міжособистісної взаємодії та роботи в команді. Переваги командної роботи для педагогів є незаперечними, оскільки від неї залежить ефективність і результативність їхньої професійної діяльності.

      Команда 12 групи (керівник Н. Шкільнюк)

      Майбутні вчителі української мови і літератури навчаються співпраці під час здійснення освітнього процесу, коли виконують різноманітні інтерактивні вправи, завдання проєктного чи дослідницького спрямування в невеликих групах, а також під час проходження практик, підготовки до різноманітних заходів тощо.

      Несподіванкою для студентів-першокурсників 11 і 12 груп факультету було командне виконання підсумкової контрольної роботи з фонетики сучасної української літературної мови, запропоноване викладачем курсу, доцентом кафедри української мови та методики її навчання Зоєю КОМАРОВОЮ. Умотивованість і зацікавленість у якісному результаті роботи спонукали здобувачів освіти до старанного виконання кожним членом команди одного з п’яти завдань за змістом курсу.

      Команда 12 групи (керівник  І. Косівець)

      Досягнення чітко визначеної мети залежало від грамотного розподілу завдань між представниками групи їхніми керівниками (Данило БАЩЕНКО – 11 група, Наталія ШКІЛЬНЮК, Ігор КОСІВЕЦЬ – 12 група). Під час виконання роботи студенти могли консультуватися між собою, перевіряти одне в одного завдання на наявність помилок, виправляти їх після узгодження з усіма членами команди, а далі – сформувати цілісну роботу і подати викладачеві на перевірку та оцінювання.

      Команда 11 групи (керівник  Д. Бащенко)

      Здобувачі-першокурсники докладали максимум зусиль, були зосередженими й організованими, бо розуміли, що від злагодженої роботи з одногрупниками залежатиме її результат – якісно виконана контрольна робота, оцінена високим балом, який здобуде кожен член команди.

      Шановні першокурсники! Ваш шлях до великого успіху в майбутній професії розпочинається з малих і, можливо, невпевнених кроків у навчанні співпрацювати в команді, але попереду ще багато складних завдань, які обов’язково сформують у Вас неабиякі здатності до міжособистісної взаємодії.

      Зоя КОМАРОВА

      22.12.2023

      Переглядів 328