Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

       

      З  18лютого  по 17 березня  студенти IV курсу факультету української філології перебували  на педагогічній практиці у школах міста та за місцем роботи. Практика розпочалася з традиційної настановної конференції, яку провела координатор з педагогічної практики Пархета Л. П.  Студентів ознайомили з програмою практики, з вимогами, що ставляться до уроків з української мови та літератури, а також з вимогами до звітної документації.

      Групові керівники від випускових кафедр факультету та вчителі-наставники  провели консультації для студентів, дали практичні рекомендації до проведення уроків.

      Під час цієї практики студенти виконують функції вчителя української мови та літератури і проводять уроки з відповідних дисциплін та здійснюють самоаналіз проведених уроків та аналіз відвіданих уроків.

      Студенти Анастасія Медведєва, Тетяна Кащук та Валентина Журба  перебували на практиці в Уманській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 4. Учителями-наставниками студентів були Ю. В. Лобунцова та А. О. Рюміна. Кожен проведений урок практикантів аналізувався вчителями та методистом Л.П. Пархетою. Саме така співпраця викладачів, учителів і студентів є ефективною для професійного вдосконалення практикантів, оскільки у процесі виголошення пропозицій акцентується увага на структурі уроку, методах і прийомах, що застосовувались, а значить, окреслюються шляхи поліпшення якості уроку.

       

      Попри хвилювання, а іноді й страх, студенти ретельно готуються до практичної діяльності у школах. Важливою  для них є підтримка методистів, які своїми настановами та порадами додають студентам упевненості в собі.

      Ця практика є ще однією сходинкою на шляху до опанування майбутньої педагогічної професії філолога.

      " data-title="Педагогічна практика бакалаврів">

      Педагогічна практика бакалаврів

      Одним із важливих напрямів української освіти є гуманітарний, який забезпечує духовний розвиток учнів. Серед навчальних дисциплін гуманітарного циклу особливе значення має українська мова і  література, які засобами  мистецтва слова формують  загальну культуру людини, її моральні орієнтації і цінності. Ці важливі завдання мовно-літературної освіти реалізовуються студентами нашого факультету під час різних видів педагогічної практики.

       

      З  18лютого  по 17 березня  студенти IV курсу факультету української філології перебували  на педагогічній практиці у школах міста та за місцем роботи. Практика розпочалася з традиційної настановної конференції, яку провела координатор з педагогічної практики Пархета Л. П.  Студентів ознайомили з програмою практики, з вимогами, що ставляться до уроків з української мови та літератури, а також з вимогами до звітної документації.

      Групові керівники від випускових кафедр факультету та вчителі-наставники  провели консультації для студентів, дали практичні рекомендації до проведення уроків.

      Під час цієї практики студенти виконують функції вчителя української мови та літератури і проводять уроки з відповідних дисциплін та здійснюють самоаналіз проведених уроків та аналіз відвіданих уроків.

      Студенти Анастасія Медведєва, Тетяна Кащук та Валентина Журба  перебували на практиці в Уманській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 4. Учителями-наставниками студентів були Ю. В. Лобунцова та А. О. Рюміна. Кожен проведений урок практикантів аналізувався вчителями та методистом Л.П. Пархетою. Саме така співпраця викладачів, учителів і студентів є ефективною для професійного вдосконалення практикантів, оскільки у процесі виголошення пропозицій акцентується увага на структурі уроку, методах і прийомах, що застосовувались, а значить, окреслюються шляхи поліпшення якості уроку.

       

      Попри хвилювання, а іноді й страх, студенти ретельно готуються до практичної діяльності у школах. Важливою  для них є підтримка методистів, які своїми настановами та порадами додають студентам упевненості в собі.

      Ця практика є ще однією сходинкою на шляху до опанування майбутньої педагогічної професії філолога.

      22.03.2019

      Переглядів 119