Поділитися новиною
Педагогічна практика бакалаврів
Одним із важливих напрямів української освіти є гуманітарний, який забезпечує духовний розвиток учнів. Серед навчальних дисциплін гуманітарного циклу особливе значення має українська мова і література, які засобами мистецтва слова формують загальну культуру людини, її моральні орієнтації і цінності. Ці важливі завдання мовно-літературної освіти реалізовуються студентами нашого факультету під час різних видів педагогічної практики.
З 18лютого по 17 березня студенти IV курсу факультету української філології перебували на педагогічній практиці у школах міста та за місцем роботи. Практика розпочалася з традиційної настановної конференції, яку провела координатор з педагогічної практики Пархета Л. П. Студентів ознайомили з програмою практики, з вимогами, що ставляться до уроків з української мови та літератури, а також з вимогами до звітної документації.
Групові керівники від випускових кафедр факультету та вчителі-наставники провели консультації для студентів, дали практичні рекомендації до проведення уроків.
Під час цієї практики студенти виконують функції вчителя української мови та літератури і проводять уроки з відповідних дисциплін та здійснюють самоаналіз проведених уроків та аналіз відвіданих уроків.
Студенти Анастасія Медведєва, Тетяна Кащук та Валентина Журба перебували на практиці в Уманській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 4. Учителями-наставниками студентів були Ю. В. Лобунцова та А. О. Рюміна. Кожен проведений урок практикантів аналізувався вчителями та методистом Л.П. Пархетою. Саме така співпраця викладачів, учителів і студентів є ефективною для професійного вдосконалення практикантів, оскільки у процесі виголошення пропозицій акцентується увага на структурі уроку, методах і прийомах, що застосовувались, а значить, окреслюються шляхи поліпшення якості уроку.
Попри хвилювання, а іноді й страх, студенти ретельно готуються до практичної діяльності у школах. Важливою для них є підтримка методистів, які своїми настановами та порадами додають студентам упевненості в собі.
Ця практика є ще однією сходинкою на шляху до опанування майбутньої педагогічної професії філолога.
Переглядів 279