Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Настановча конференція

      Педагогічна практика розпочалася з традиційної настановчої конференції за допомогою платформи Google meet. На конференції були присутні декан факультету професор Валентина Коваль, керівники практики Ірина Гонца, Тетяна Григоренко, Інна Коломієць, Інна Лукіянчук, Наталія Зарудняк, Любов Пархета, методист Ірина Резніченко та студенти-практиканти.

      Виступ В. О. Коваль

      З мотивувальним словом до учасників звернулася декан факультету Валентина Коваль, зазначивши, що педагогічна практика створює сприятливі умови для актуалізації в особистому практичному досвіді знань, умінь і навичок як цілісного результату освітньовиховного процесу в педагогічному виші. Упродовж проходження практики студенти матимуть можливості ознайомитися з навчально-виховними закладами різних типів, адаптуватися до ритму педагогічного процесу та набути фахових навичок учителя-філолога.

      Виступ Л. П. Пархети

      Керівник практиками від факультету Любов Пархета провела інструктаж із техніки безпеки та познайомила із програмою педагогічної практики. Звертаючись до студентів, вона зауважила, що учитель української мови та літератури завжди в авангарді освіти і культури, а особливо зараз, коли в нашій країні йде війна і ми виборюємо свої кордони, зокрема і мовні.  Отже, все те, чому навчили здобувачів під час фахових курсів «Методика навчання української літератури», «Методика навчання української мови», має бути апробовано на практиці і з кожною практикою удосконалюватись і сприяти виробленню власного портрета вчителя. До цього закликає нас Концепція НУШ.  Можна багато читати настанов, розповідати із власного досвіду, як зацікавити учнів читати літературу чи бачити і чути мовні явища, як утримувати дисципліну в класі тощо, але нова школа вимагає того, що учень повинен бути насамперед змотивованим і йому повинно бути цікаво на уроках. Для цього треба бути а) фахівцем у своїй галузі; б) сучасним і активним; в) позитивним; г) українським; г) бути на одній хвилі з учнем; д) мати почуття гумору; е) те, що нам заважає працювати, використати на свою користь. Усі можливі технології мають працювати на нас, учителів української мови та літератури. Пам’ятаємо, що сучасний урок – це компетентнісно-діяльнісний урок. Бо, за словами Бернарда Шоу, «єдиний шлях, що веде до знання, – це діяльність».

      Виступ І. В. Лукіянчук

      Інна Лукіянчук звернула увагу всіх учасників конференції на виклики НУШ. Вона детально прокоментувала все те, з чим може зустрітися практикант, показала шляхи подолання цих проблем.

       Виступ І. С. Гонци

      Ірина Гонца наголосила на програмних етапах педагогічної практики та особливостях організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти у процесі підготовки до уроків та вирішенні освітніх та виховних завдань кожного уроку.

      Виступ І. Резніченко

      Здобувачі отримали консультацію із виховної роботи від методиста Ірини Резніченко. Все, що стосується обов’язків класного керівника, практиканти зреалізовують у процесі спілкування з учнями класу, проводячи виховні години та заходи. Звісно, з урахуванням можливостей тих освітніх закладів, до яких ідуть на практику.

      Настановча конференція пройшла у діловій робочій атмосфері. Студенти отримали відповіді на всі запитання, які у них виникали.

      Керівники практикою були одностайними у тому, що головне у якісній практиці – студентське бажання, горіння справою і творче ставлення до професії.

      Бажаємо нашим здобувачам ОС «Бакалавр» продемонструвати теоретичні знання і практичні вміння сучасного вчителя-україніста,  одержати задоволення від практики, роздмухати яскравіше професійні іскорки й утвердитися у правильності професійного вибору.

       

      Любов ПАРХЕТА

      " data-title="ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА – КРОКИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОЛОГІВ">

      ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА – КРОКИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОЛОГІВ

      У здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» ІV курсу денної та заочної форми навчання факультету філології та журналістики, які навчаються за спеціальністю: 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) освітньо-професійних програм: «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»,  Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))», «Середня освіта (Українська мова і література). Психологія») розпочався новий важливий етап у їхньому професійному становленні – виробнича (педагогічна) практика. Відповідно до навчальних планів за кожною освітньою програмою вона триватиме  з  19 лютого до 30 березня 2024 року в змішаній формі.

      Настановча конференція

      Педагогічна практика розпочалася з традиційної настановчої конференції за допомогою платформи Google meet. На конференції були присутні декан факультету професор Валентина Коваль, керівники практики Ірина Гонца, Тетяна Григоренко, Інна Коломієць, Інна Лукіянчук, Наталія Зарудняк, Любов Пархета, методист Ірина Резніченко та студенти-практиканти.

      Виступ В. О. Коваль

      З мотивувальним словом до учасників звернулася декан факультету Валентина Коваль, зазначивши, що педагогічна практика створює сприятливі умови для актуалізації в особистому практичному досвіді знань, умінь і навичок як цілісного результату освітньовиховного процесу в педагогічному виші. Упродовж проходження практики студенти матимуть можливості ознайомитися з навчально-виховними закладами різних типів, адаптуватися до ритму педагогічного процесу та набути фахових навичок учителя-філолога.

      Виступ Л. П. Пархети

      Керівник практиками від факультету Любов Пархета провела інструктаж із техніки безпеки та познайомила із програмою педагогічної практики. Звертаючись до студентів, вона зауважила, що учитель української мови та літератури завжди в авангарді освіти і культури, а особливо зараз, коли в нашій країні йде війна і ми виборюємо свої кордони, зокрема і мовні.  Отже, все те, чому навчили здобувачів під час фахових курсів «Методика навчання української літератури», «Методика навчання української мови», має бути апробовано на практиці і з кожною практикою удосконалюватись і сприяти виробленню власного портрета вчителя. До цього закликає нас Концепція НУШ.  Можна багато читати настанов, розповідати із власного досвіду, як зацікавити учнів читати літературу чи бачити і чути мовні явища, як утримувати дисципліну в класі тощо, але нова школа вимагає того, що учень повинен бути насамперед змотивованим і йому повинно бути цікаво на уроках. Для цього треба бути а) фахівцем у своїй галузі; б) сучасним і активним; в) позитивним; г) українським; г) бути на одній хвилі з учнем; д) мати почуття гумору; е) те, що нам заважає працювати, використати на свою користь. Усі можливі технології мають працювати на нас, учителів української мови та літератури. Пам’ятаємо, що сучасний урок – це компетентнісно-діяльнісний урок. Бо, за словами Бернарда Шоу, «єдиний шлях, що веде до знання, – це діяльність».

      Виступ І. В. Лукіянчук

      Інна Лукіянчук звернула увагу всіх учасників конференції на виклики НУШ. Вона детально прокоментувала все те, з чим може зустрітися практикант, показала шляхи подолання цих проблем.

       Виступ І. С. Гонци

      Ірина Гонца наголосила на програмних етапах педагогічної практики та особливостях організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти у процесі підготовки до уроків та вирішенні освітніх та виховних завдань кожного уроку.

      Виступ І. Резніченко

      Здобувачі отримали консультацію із виховної роботи від методиста Ірини Резніченко. Все, що стосується обов’язків класного керівника, практиканти зреалізовують у процесі спілкування з учнями класу, проводячи виховні години та заходи. Звісно, з урахуванням можливостей тих освітніх закладів, до яких ідуть на практику.

      Настановча конференція пройшла у діловій робочій атмосфері. Студенти отримали відповіді на всі запитання, які у них виникали.

      Керівники практикою були одностайними у тому, що головне у якісній практиці – студентське бажання, горіння справою і творче ставлення до професії.

      Бажаємо нашим здобувачам ОС «Бакалавр» продемонструвати теоретичні знання і практичні вміння сучасного вчителя-україніста,  одержати задоволення від практики, роздмухати яскравіше професійні іскорки й утвердитися у правильності професійного вибору.

       

      Любов ПАРХЕТА

      20.02.2024

      Переглядів 173