Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Катерина Вергізова

      Майбутній учитель-словесник повинен уміти захопити пристрасним словом учня, виробити почуття розуміння й пошани до найкращих надбань української мови та літератури, засобами художнього слова викликати естетичні та емоційні переживання, формувати національно свідому особистість.

      Катерина Вергізова

      Пошуки інтенсивних шляхів навчання та підготовки магістрантів стають актуальними саме на завершальному етапі їх навчання. Протягом тижня ми  відвідували різні типи уроків української мови та літератури, проведені вчителями. Це дало можливість з’ясувати для себе стиль та манеру роботи вчителя, до якої звикли учні; подивитися, які форми роботи використовуються на уроках у цьому класі; яким методам та прийомам учитель приділяє найбільше уваги та що вивчають учні на певному етапі. Це дало нам можливість якісніше підготуватися до написання конспектів уроків та їх проведення з урахуванням усіх особливостей класу та учнів.  Ми розробляємо конспекти різних типів уроків української мови та літератури відповідно до програмних вимог та на основі календарно-тематичного планування, враховуємо внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки, реалізацію соціокультурної змістової лінії. Готуючи конспекти уроків, ми радимося з учителями та нашими методистами. Щоб бути готовим до різного типу непередбачених обставин і несподіваних питань, дуже важливо ретельне планування й обдумування всіх аспектів під час підготовки навчального матеріалу.

      Катерина Вергізова

      Катерина Вергізова

      Саме ці навички відточують магістранти-філологи ФФЖ в період педагогічної (виробничої) практики. І ось їхні думки та враження:

      «Будучи учнями, ми могли критикувати вчителя за те, що він недооцінив чи переоцінив когось. Та ніхто ніколи не задумувався, як це бути вчителем та відповідати за кільканадцять життів. Недостатньо прийти на урок із підручником та виконувати вправи з учнями. Ви повинні стати їм ще й другом, якого б вони хотіли слухати та поважати».

      Катерина Вергізова

      «Не кожен учитель уміє користуватися своїм неймовірним даром (а я переконана, що бути вчителем –– це призначення), тому дуже часто замість того, щоб окрилити, надихнути, змушує учнів закритися в собі та відчути себе невдахою. Адже суть далеко не в професії, а в покликанні. Я прагну бути вчителем, що надихає».

      «Бути вчителем непросто. Ви заряджаєтеся енергією дітей, їхнім позитивом. Водночас, ви багато віддаєте. А віддавати ви маєте якісне: знання, цінності, емоції».

      «Не знаю, як складеться моя доля, чи буду я працювати вчителем, чи ні. Але в одному я впевнена, що якщо ви бачите хоча б одну усмішку на уроці, чуєте одне вдячне слово, бачите блиск в очах та адреналін, то всі зусилля варті того, щоби працювати в цій сфері.”

       

      Анастасія Кашоїд, Катерина Вергізова

      " data-title="ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ВРАЖЕННЯ ТА РОЗДУМИ">

      ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА МАГІСТРАНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ВРАЖЕННЯ ТА РОЗДУМИ

      Педагогічна практика магістрантів займає пріоритетне місце в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника і є невід’ємним складником процесу підготовки спеціалістів у закладі вищої освіти. Непростий час породжує нові завдання, висуває нові вимоги, підвищує планку відповідальності вчителя за рівень якості своєї навчальної, методичної праці, водночас збільшуючи питому вагу творчого доробку й наукового потенціалу.

      Катерина Вергізова

      Майбутній учитель-словесник повинен уміти захопити пристрасним словом учня, виробити почуття розуміння й пошани до найкращих надбань української мови та літератури, засобами художнього слова викликати естетичні та емоційні переживання, формувати національно свідому особистість.

      Катерина Вергізова

      Пошуки інтенсивних шляхів навчання та підготовки магістрантів стають актуальними саме на завершальному етапі їх навчання. Протягом тижня ми  відвідували різні типи уроків української мови та літератури, проведені вчителями. Це дало можливість з’ясувати для себе стиль та манеру роботи вчителя, до якої звикли учні; подивитися, які форми роботи використовуються на уроках у цьому класі; яким методам та прийомам учитель приділяє найбільше уваги та що вивчають учні на певному етапі. Це дало нам можливість якісніше підготуватися до написання конспектів уроків та їх проведення з урахуванням усіх особливостей класу та учнів.  Ми розробляємо конспекти різних типів уроків української мови та літератури відповідно до програмних вимог та на основі календарно-тематичного планування, враховуємо внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки, реалізацію соціокультурної змістової лінії. Готуючи конспекти уроків, ми радимося з учителями та нашими методистами. Щоб бути готовим до різного типу непередбачених обставин і несподіваних питань, дуже важливо ретельне планування й обдумування всіх аспектів під час підготовки навчального матеріалу.

      Катерина Вергізова

      Катерина Вергізова

      Саме ці навички відточують магістранти-філологи ФФЖ в період педагогічної (виробничої) практики. І ось їхні думки та враження:

      «Будучи учнями, ми могли критикувати вчителя за те, що він недооцінив чи переоцінив когось. Та ніхто ніколи не задумувався, як це бути вчителем та відповідати за кільканадцять життів. Недостатньо прийти на урок із підручником та виконувати вправи з учнями. Ви повинні стати їм ще й другом, якого б вони хотіли слухати та поважати».

      Катерина Вергізова

      «Не кожен учитель уміє користуватися своїм неймовірним даром (а я переконана, що бути вчителем –– це призначення), тому дуже часто замість того, щоб окрилити, надихнути, змушує учнів закритися в собі та відчути себе невдахою. Адже суть далеко не в професії, а в покликанні. Я прагну бути вчителем, що надихає».

      «Бути вчителем непросто. Ви заряджаєтеся енергією дітей, їхнім позитивом. Водночас, ви багато віддаєте. А віддавати ви маєте якісне: знання, цінності, емоції».

      «Не знаю, як складеться моя доля, чи буду я працювати вчителем, чи ні. Але в одному я впевнена, що якщо ви бачите хоча б одну усмішку на уроці, чуєте одне вдячне слово, бачите блиск в очах та адреналін, то всі зусилля варті того, щоби працювати в цій сфері.”

       

      Анастасія Кашоїд, Катерина Вергізова

      12.04.2023

      Переглядів 101