Поділитися новиною
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА – ЩЕ ОДИН КРОК У СТАНОВЛЕННІ ФАХІВЦЯ
Педагогічна практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми 014.01 Середня освіта (українська мова і література. Мова і література (польська)) для здобуття кваліфікаційного рівня магістра і має на меті набуття професійних навичок і вмінь здійснення самостійної педагогічної роботи. Здобувачі 154-м групи заочної форми навчання проходили практику за місцем проживання. Війна внесла свої корективи в освітній процес: це і дистанційне, і змішане навчання, яке часто переривали повітряні тривоги, і стан психіки дітей та дорослих… Усе потрібно було врахувати. Спартанські умови змусили вчителів, а з ними і практикантів бути мобільними, технологічно та інформаційно підкованими.
Однією з таких сподвижниць є Юлія Сергіївна Брижук, яка хоч має чотирнадцятилітній досвід роботи у школі, усе ж вирішила «підкорегувати» фах – стати вчителем-словесником. Про свій досвід вона розповіла на семінарі, присвяченому актуальним питанням практики. Цінні поради, якими щедро ділилася здобувачка, не залишили байдужими ні студентів бакалаврату, ні магістрантів, ні вчителів, ні викладачів, адже були не трафаретними, а особисто пережитими. На думку Ю.С. Брижук, практика формує педагогічне мислення, креативний підхід до діяльності, усвідомлення того, що навчатися потрібно впродовж життя, «до якого необхідно розширювати навчання».
Переглядів 299