Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      професор кафедри Оксана Зелінська

      Звичайно, у школі на уроках виникають різні педагогічні ситуації. Треба вміти їх мудро розв’язати, адже від цього залежить і твій авторитет, і доля кожного учня. Педагогічна мудрість приходить з роками, з досвідом. А як бути початківцям? Чи готові наші здобувачі вищої освіти до викликів сьогодення, які постають перед ними?

      Дар'я Данилко

      Про це і не тільки йшлося на семінарі, присвяченому проблемам педагогічної практики, проведеному 11 квітня 2023 р. кафедрою української мови та методики її навчання. Дистанційний формат, неформальна обстановка зібрали і студентів 4 курсу усіх бакалаврських освітніх програм, які нещодавно повернулися з педпрактики, і магістрів першого курсу, в яких триває практика у школах, і вчителів-випускників, які (хто 25, хто 20, хто 10 чи 15 років тому) закінчили наш факультет і вже мають багато досвіду, аби поділитися ним із початківцями, і 3-курсників, яким наступного навчального року доведеться давати залікові уроки, проводити виховні заходи – бути вчителями. Дві години промайнули, як мить.

      Валентина Ємельянова

      Своїм першим педагогічним досвідом поділилися Дар’я Данилко, студентка 44 групи, Ельхеїр Макка, студентка 151-м групи, Ангеліна Цілієвська і Валерія Михайлова, студентки 152-м групи, Юлія Брижук, студентка 154-м групи. У кожної спікерки вже є певні рекомендації для колег, правила на майбутнє. Даша Данилко, наприклад, вирішила будувати партнерські стосунки з учнями, обов’язково цікавитися їхнім позашкільним життям. Ельхеїр Макка закликала все-таки обирати професію за покликом душі – тоді всі труднощі легко долаються, бо є велике бажання здолати їх. Юлія Брижук радила «не життя звужувати до навчання, а навпаки, навчання розширювати до життя». Валерія Михайлова, яка навчає діток у дитячому будинку м. Бєлгород-Дністровський, закликала завжди бути толерантними з підопічними.

      Валерія Михайлова

      Усім присутнім цікаво було почути виступи вчителів української мови і літератури. Поділилися педагогічним досвідом Марина Ярова, Оксана Прокопенко і Вікторія Кравець (Уманський ліцей № 3), Валентина Ємельянова (Уманська гімназія № 11), Роман Островський (Уманський ліцей №1). Студенти з увагою слухали про проблеми, пов’язані з упровадженням НУШ у 5-х класах, про роботу в різнопрофільних класах, про курйозні випадки з практикантами-філологами. Кожен з учителів щось радив своїм молодим колегам, зокрема: тісно співпрацювати з учителями під час практики, бути впевненими у своїх силах, креативити, добре опанувати ІКТ.

      Юлія Брижук

      Наприкінці взяли слово господарі – викладачі кафедри української мови та методики її навчання; керівник практик на факультеті Любов Пархета. Поділилися враженнями і студенти-третьокурсники, які слухали-вчилися.

      Марина Ярова

      Гаранти освітніх програм, якими опікується кафедра, підсумували: удосконаленню немає меж. Проведена зустріч показала, на що слід звернути увагу проєктним групам при оновленні програм практик і ОП: враховувати виклики сьогодення, урізноманітнювати форми роботи з учнями на уроці, готувати здобувачів вищої освіти до роботи в інших спеціалізованих закладах освіти, зокрема з дітьми з особливими потребами; до реалізації  НУШ, навчати роботи зі шкільною документацією тощо. Важливо, аби такі зустрічі стали систематичними, плідними, корисними для всіх.

       

      Готували семінар викладачі-методисти кафедри, модератором була професор кафедри Оксана Зелінська, підготувала допис Олена Дуденко.

      " data-title="ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ">

      ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ

      Перші уроки, проведені у школі в ролі вчителя, залишають слід у душі кожного студента-практиканта надовго, якщо не на все життя. Пам’ятаю, як мій перший заліковий урок мої учні успішно зірвали, бо одному шибеникові захотілося його перебути під партою, незважаючи на присутність методиста. Кілька годин підготовки до уроку, намальований кросворд, роздатковий дидактичний матеріал, таблиці, карти і т. п. уроку не врятували. Коли це було!..  Минуло майже 30 років, а все пам’ятається.

      професор кафедри Оксана Зелінська

      Звичайно, у школі на уроках виникають різні педагогічні ситуації. Треба вміти їх мудро розв’язати, адже від цього залежить і твій авторитет, і доля кожного учня. Педагогічна мудрість приходить з роками, з досвідом. А як бути початківцям? Чи готові наші здобувачі вищої освіти до викликів сьогодення, які постають перед ними?

      Дар'я Данилко

      Про це і не тільки йшлося на семінарі, присвяченому проблемам педагогічної практики, проведеному 11 квітня 2023 р. кафедрою української мови та методики її навчання. Дистанційний формат, неформальна обстановка зібрали і студентів 4 курсу усіх бакалаврських освітніх програм, які нещодавно повернулися з педпрактики, і магістрів першого курсу, в яких триває практика у школах, і вчителів-випускників, які (хто 25, хто 20, хто 10 чи 15 років тому) закінчили наш факультет і вже мають багато досвіду, аби поділитися ним із початківцями, і 3-курсників, яким наступного навчального року доведеться давати залікові уроки, проводити виховні заходи – бути вчителями. Дві години промайнули, як мить.

      Валентина Ємельянова

      Своїм першим педагогічним досвідом поділилися Дар’я Данилко, студентка 44 групи, Ельхеїр Макка, студентка 151-м групи, Ангеліна Цілієвська і Валерія Михайлова, студентки 152-м групи, Юлія Брижук, студентка 154-м групи. У кожної спікерки вже є певні рекомендації для колег, правила на майбутнє. Даша Данилко, наприклад, вирішила будувати партнерські стосунки з учнями, обов’язково цікавитися їхнім позашкільним життям. Ельхеїр Макка закликала все-таки обирати професію за покликом душі – тоді всі труднощі легко долаються, бо є велике бажання здолати їх. Юлія Брижук радила «не життя звужувати до навчання, а навпаки, навчання розширювати до життя». Валерія Михайлова, яка навчає діток у дитячому будинку м. Бєлгород-Дністровський, закликала завжди бути толерантними з підопічними.

      Валерія Михайлова

      Усім присутнім цікаво було почути виступи вчителів української мови і літератури. Поділилися педагогічним досвідом Марина Ярова, Оксана Прокопенко і Вікторія Кравець (Уманський ліцей № 3), Валентина Ємельянова (Уманська гімназія № 11), Роман Островський (Уманський ліцей №1). Студенти з увагою слухали про проблеми, пов’язані з упровадженням НУШ у 5-х класах, про роботу в різнопрофільних класах, про курйозні випадки з практикантами-філологами. Кожен з учителів щось радив своїм молодим колегам, зокрема: тісно співпрацювати з учителями під час практики, бути впевненими у своїх силах, креативити, добре опанувати ІКТ.

      Юлія Брижук

      Наприкінці взяли слово господарі – викладачі кафедри української мови та методики її навчання; керівник практик на факультеті Любов Пархета. Поділилися враженнями і студенти-третьокурсники, які слухали-вчилися.

      Марина Ярова

      Гаранти освітніх програм, якими опікується кафедра, підсумували: удосконаленню немає меж. Проведена зустріч показала, на що слід звернути увагу проєктним групам при оновленні програм практик і ОП: враховувати виклики сьогодення, урізноманітнювати форми роботи з учнями на уроці, готувати здобувачів вищої освіти до роботи в інших спеціалізованих закладах освіти, зокрема з дітьми з особливими потребами; до реалізації  НУШ, навчати роботи зі шкільною документацією тощо. Важливо, аби такі зустрічі стали систематичними, плідними, корисними для всіх.

       

      Готували семінар викладачі-методисти кафедри, модератором була професор кафедри Оксана Зелінська, підготувала допис Олена Дуденко.

      13.04.2023

      Переглядів 258