Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Робота з роздатковим матеріалом

      Перші дні у школі були для мене найскладнішими. Проте, завдяки підтримці мого методиста, класного керівника та самих учнів, я змогла зібратися і з головою зануритися в роботу. Спостерігаючи за уроками досвідчених вчителів, багато чому навчилася, звертала увагу на те, як вони організовують навчальний процес, як мотивують учнів, як вирішують конфліктні ситуації.

       Робота з класом

      Найбільше мені подобалося самостійно проводити уроки. Я готувалася до них з великою відповідальністю, намагалася зробити їх цікавими та корисними для учнів. У процесі педагогічної практики виявила, що велике значення має індивідуальний підхід до кожної дитини. Важливо сприяти розвитку їхніх здібностей та зацікавленості у навчанні. Також необхідно бути відкритим для зворотного зв’язку та постійно вдосконалювати свою роботу.

      Робота біля дошки

       

      У ролі вчителя

      Загалом, педагогічна практика була чудовим досвідом, який допоміг мені розвинути важливі навички у сфері навчання та спілкування з учнями. Я дуже вдячна за цю можливість та сподіваюсь на подальший успіх у педагогічній діяльності. Під час практики зрозуміла, що бути вчителем – це не лише давати знання, а й бути другом, наставником, опорою для своїх учнів, тому рекомендую всім студентам, які хочуть стати вчителями, пройти педагогічну практику. Це допоможе вам краще зрозуміти цю професію і зробити правильний вибір.

      Здобувачка вищої освіти 42 групи ОП «Середня освіта (Українська мова і  література. Мова і література (англійська))» денної форми навчання факультету філології та журналістики

      Надія ДУДАР

      " data-title="Стежинами словесного світу: враження від проходження виробничої (педагогічної) практики">

      Стежинами словесного світу: враження від проходження виробничої (педагогічної) практики

      Педагогічна практика – це невід’ємна складова підготовки майбутніх учителів, яка дає можливість застосувати теоретичні знання на практиці, здобути перший досвід роботи з учнями та відчути себе в ролі педагога. Цей етап є дуже важливим та корисним, оскільки під час його проходження можна отримати безцінний досвід роботи з учнями, розвинути власні професійні навички та здібності. Багато вчителів згадують педагогічну практику як важливий період у своєму професійному зростанні.

      Робота з роздатковим матеріалом

      Перші дні у школі були для мене найскладнішими. Проте, завдяки підтримці мого методиста, класного керівника та самих учнів, я змогла зібратися і з головою зануритися в роботу. Спостерігаючи за уроками досвідчених вчителів, багато чому навчилася, звертала увагу на те, як вони організовують навчальний процес, як мотивують учнів, як вирішують конфліктні ситуації.

       Робота з класом

      Найбільше мені подобалося самостійно проводити уроки. Я готувалася до них з великою відповідальністю, намагалася зробити їх цікавими та корисними для учнів. У процесі педагогічної практики виявила, що велике значення має індивідуальний підхід до кожної дитини. Важливо сприяти розвитку їхніх здібностей та зацікавленості у навчанні. Також необхідно бути відкритим для зворотного зв’язку та постійно вдосконалювати свою роботу.

      Робота біля дошки

       

      У ролі вчителя

      Загалом, педагогічна практика була чудовим досвідом, який допоміг мені розвинути важливі навички у сфері навчання та спілкування з учнями. Я дуже вдячна за цю можливість та сподіваюсь на подальший успіх у педагогічній діяльності. Під час практики зрозуміла, що бути вчителем – це не лише давати знання, а й бути другом, наставником, опорою для своїх учнів, тому рекомендую всім студентам, які хочуть стати вчителями, пройти педагогічну практику. Це допоможе вам краще зрозуміти цю професію і зробити правильний вибір.

      Здобувачка вищої освіти 42 групи ОП «Середня освіта (Українська мова і  література. Мова і література (англійська))» денної форми навчання факультету філології та журналістики

      Надія ДУДАР

      24.04.2024

      Переглядів 96