Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Осіпенко Н.С., Ільницька А. та 9 клас

      Взаємодія викладача і студента є основою навчально-виховного процесу на факультеті філології та журналістики.

      Для студента-практиканта чи не найскладнішим у період педагогічної практики є вибір теми й визначення методики проведення виховної роботи. Так як на факультеті традиційними є проведення різноманітних етно-майстер-класів, тому під час психолого-педагогічної практики студентки 22 групи ОС «Бакалавр» (ОП Середня освіта. Українська мова і література. Мова і література (англійська)) Анна Ільницька та Анастасія Люльченко для учнів 9 класу Уманської гімназії № 1 організували і провели виховну годину у формі українознавчого практикуму.

      У ході підготовки до першого виховного заходу практикантки запросили до співпраці майстриню, доцента кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Наталію Осіпенко. Саме співтворчість у межах науково-дослідної лабораторії «Підготовка студентів-філологів до українознавчої роботи в школі» має виражений емоційний характер і виявляється у спільних діях (навчальних, пізнавальних, пошукових), коли педагог виступає як консультант-наставник.

      На вихону годину учні 9 класу разом з класним керівником, учителем української літератури та зарубіжної літератури Тетяною Вушак завітали на факультет філології та журналістики в науково-методичний центр «Дослідження народної вишивки Уманщини».

      9 клас

      Пора року сприяла вибору теми українознавчого практикуму «Лялька-веснянка». Анна Ільницька та Анастасія Люльченко ознайомили з діяльністю центру, наголосили, що одним із головних завдань народних традицій є виховання в нових поколіннях любові та поваги до культури своїх предків, своєї землі. Студенти презентували творчість Наталії Осіпенко, яка у свою чергу розповіла про особливості формотворення народної іграшки та зазначила, що вони здавна були не тільки забавками, але й виконували функції соціалізації та оберегу.

      Під час виховної години, що проходила в атмосфері захоплення і радості, учні майстрували іграшку з тканини і ниток. Дев’ятикласники дізналися, що Веснянка – весела лялька, яку робили дівчата і жінки на прихід весни. Традиційно, вона дуже яскрава, з волоссям незвичного кольору. Веснянка є оберегом молодості та краси. Дарунок такої ляльки парубку означав побажання йому довго залишатись молодим та життєрадісним, дівчині – бути завжди чарівною і привабливою.

      Лялька_Веснянка

      Українознавчий практикум був інформативним, цікавим і захопливим. Наочність, презентаційні матеріали, виставка народних іграшок сприяли успішному проведенню виховного заходу. Особливої атмосфери надавав музичний супровід народних мелодій.

      Наталія Осіпенко

      " data-title="Українознавчий практикум: перші кроки в професію">

      Українознавчий практикум: перші кроки в професію

      Осіпенко Н.С., Ільницька А. та 9 клас

      Взаємодія викладача і студента є основою навчально-виховного процесу на факультеті філології та журналістики.

      Для студента-практиканта чи не найскладнішим у період педагогічної практики є вибір теми й визначення методики проведення виховної роботи. Так як на факультеті традиційними є проведення різноманітних етно-майстер-класів, тому під час психолого-педагогічної практики студентки 22 групи ОС «Бакалавр» (ОП Середня освіта. Українська мова і література. Мова і література (англійська)) Анна Ільницька та Анастасія Люльченко для учнів 9 класу Уманської гімназії № 1 організували і провели виховну годину у формі українознавчого практикуму.

      У ході підготовки до першого виховного заходу практикантки запросили до співпраці майстриню, доцента кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Наталію Осіпенко. Саме співтворчість у межах науково-дослідної лабораторії «Підготовка студентів-філологів до українознавчої роботи в школі» має виражений емоційний характер і виявляється у спільних діях (навчальних, пізнавальних, пошукових), коли педагог виступає як консультант-наставник.

      На вихону годину учні 9 класу разом з класним керівником, учителем української літератури та зарубіжної літератури Тетяною Вушак завітали на факультет філології та журналістики в науково-методичний центр «Дослідження народної вишивки Уманщини».

      9 клас

      Пора року сприяла вибору теми українознавчого практикуму «Лялька-веснянка». Анна Ільницька та Анастасія Люльченко ознайомили з діяльністю центру, наголосили, що одним із головних завдань народних традицій є виховання в нових поколіннях любові та поваги до культури своїх предків, своєї землі. Студенти презентували творчість Наталії Осіпенко, яка у свою чергу розповіла про особливості формотворення народної іграшки та зазначила, що вони здавна були не тільки забавками, але й виконували функції соціалізації та оберегу.

      Під час виховної години, що проходила в атмосфері захоплення і радості, учні майстрували іграшку з тканини і ниток. Дев’ятикласники дізналися, що Веснянка – весела лялька, яку робили дівчата і жінки на прихід весни. Традиційно, вона дуже яскрава, з волоссям незвичного кольору. Веснянка є оберегом молодості та краси. Дарунок такої ляльки парубку означав побажання йому довго залишатись молодим та життєрадісним, дівчині – бути завжди чарівною і привабливою.

      Лялька_Веснянка

      Українознавчий практикум був інформативним, цікавим і захопливим. Наочність, презентаційні матеріали, виставка народних іграшок сприяли успішному проведенню виховного заходу. Особливої атмосфери надавав музичний супровід народних мелодій.

      Наталія Осіпенко

      24.04.2024

      Переглядів 283