Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Основні питання, на які намагалися дати відповідь у рамках Курсів підвищення кваліфікації «Діджиталізація та інформаційні технології на уроках української мови в умовах НУШ» на факультеті філології та журналістики, – які сервіси та інструменти обрати для роботи? як організувати групову роботу із застосуванням технологій дистанційного навчання? як учитель може оцінити учнів та контролювати активність кожного з них? які моделі змішаного навчання можна використовувати? як налагодити ефективну взаємодію всіх учасників освітнього процесу? як забезпечити комунікацію?

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Сподівамося, що Курси під керівництвом Тетяни Григоренко, професора кафедри української мови та методики її навчання надихнули вчителів української мови та літератури ідеями для онлайн-уроків та проєктів; ознайомили із сучасними методами та підходами дистанційного та змішаного навчання; допомогли опанувати неймовірні сервіси для створення цікавих завдань; перетворили оцінювання на улюблену частину заняття; дозволили гейміфікувати навчальний процес та багато іншого.

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      У рамках Курсів підвищення кваліфікації 06 квітня 2023 року вебінар на тему «Навчання української мови та літератури в контексті пріоритетних компетентностей: 6 клас НУШ». Презентація авторської концепції підручника з української мови для 6 класу  (О. Семеног, О. Калинич, Т. Дятленко, М. Білясника, В. Волницької) завдяки спікерам: Олені Семеног, докторові педагогічних наук, професору, завідувачці кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Тетяні Дятленко, кандидату педагогічних наук, доцентові, учителю вищої категогії, учитель-методистові гімназії № 34 «Либідь» м. Київ.

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Актуальність таких вебінарів зумовлена, в першу чергу, необхідністю вибору вчителями підручників для 6 класу закладів загальної середньої освіти з української мови та літератури.

      Учителі зауважили, що школа потребує консультацій і чітких орієнтирів щодо втілення проєкту НУШ, наголосили, що молодим фахівцям слід турбуватися щодо компетенцій з методики викладання та інсталяції знань із психології спілкування та вікової психології.

      Думки вчителів наостанок:

      «Тетяно Володимирівно, дякую Вам особисто за людяність, розуміння, цікавий матеріал та інформативність. Уперше проходила курси на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини і чесно скажу, що приємно здивована. Я відчула себе в комфортному колі однодумців. Разом з Вами ми не отримали сухий теоретичний матеріал, а в діалозі розібрали цікаві й такі важливі сьогодні питання в організації інтерактивних методів уроку, обмінялися досвідом, навчилися нового і просто людяно поспілкувалися один з одним, що в опалений війною час є надзвичайно важливим. Олена Рапа, учитель української мови та літератури Трояндівського ЗЗСО Доброславської СР Одеської області».

      «Велика подяка вам, Тетяно Володимирівно, за змістовні та цікаві заняття. Дізналася для себе багато чого нового і намагатимуся використовувати у своїй роботі. Приємною несподіванкою була онлайн-зустріч з Оленою Семеног, авторкою підручника з української мови для учнів 6 класу. З повагою,  Олена Суржко, учитель української мови та літератури Городецької гімназії Уманського району Паланської сільської ради Черкаської області».

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Тетяно Володимирівно, дякую Вам за навчання. Курси були інформативними, час проходив швидко. Почерпнула для себе багато інформації, цікавого матеріалу, який обов’язково буду використовувати під час підготовки до уроків. Спасибі, що організували зустріч з авторами, завдяки Вам мала змогу побачити презентацію підручника. Успіхів Вам у роботі, гарних студентів та мирного неба. Людмила Білоус, учитель української мови та літератури, Верхняцької гімназії Христинівської міської ради Черкаської області.

      Тетяно Володимирівно, дякую щиро за надання розгорнутих знань під час підготовки, за професіоналізм, за терпіння та розуміння. Респект за зустріч із авторами підручника. З повагою Тамара Казік, учитель української мови та літератури, опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів № 2» Росошанська філія 1-ІІ ступенів.

      Щиро дякую за прекрасні та змістовні курси! Багато взяла нового та корисного.До зустрічі на наступний рік! Тетяна Бородавка, учитель української мови та літератури, Вільшанської філії Надлацького ліцею Голованівського району Кіровоградської області.

      Висловлюю щиру подяку за цікаві, пізнавальні, змістовні курси підвищення кваліфікації. Збагатилася новими знаннями, почерпнула інформацію від викладачів, колег, буду застосовувати та використовувати у своїй діяльності набуті знання. Щиро вдячна! Оксана Комарницька, заступник директора, учитель-дефектолог, викладач української мови та літератури навчально-реабілітаційний центру «Світанок» м.Червоноград Львівської обласної ради.

      Дякую за змістовний та пізнавальний  курс! Почерпнула для себе багато цікавого та корисного. Обов’язково використовуватиму на уроках нові ресурси  та матеріали. Окреме спасибі за онлайн-зустріч із авторами підручника! Ольга Тарко, учитель української мови та літератури Троянської філії Голованівського ліцею ім. Т. Г. Шевченка Голованівської селищної ради.

      " data-title="Учитель української мови та онлайн-сервіси">

      Учитель української мови та онлайн-сервіси

      Дистанційне та змішане навчання – це виклик не лише для учнів, а й для їхніх учителів. Організувати якісне онлайн-навчання, заряджати мотивацією і бути готовими до технологічних проблем – це справді непросто. Навколо безмежна кількість педагогічних інструментів, але як обрати «ті самі» для себе, де знайти час, щоб їх опанувати?

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Основні питання, на які намагалися дати відповідь у рамках Курсів підвищення кваліфікації «Діджиталізація та інформаційні технології на уроках української мови в умовах НУШ» на факультеті філології та журналістики, – які сервіси та інструменти обрати для роботи? як організувати групову роботу із застосуванням технологій дистанційного навчання? як учитель може оцінити учнів та контролювати активність кожного з них? які моделі змішаного навчання можна використовувати? як налагодити ефективну взаємодію всіх учасників освітнього процесу? як забезпечити комунікацію?

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Сподівамося, що Курси під керівництвом Тетяни Григоренко, професора кафедри української мови та методики її навчання надихнули вчителів української мови та літератури ідеями для онлайн-уроків та проєктів; ознайомили із сучасними методами та підходами дистанційного та змішаного навчання; допомогли опанувати неймовірні сервіси для створення цікавих завдань; перетворили оцінювання на улюблену частину заняття; дозволили гейміфікувати навчальний процес та багато іншого.

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      У рамках Курсів підвищення кваліфікації 06 квітня 2023 року вебінар на тему «Навчання української мови та літератури в контексті пріоритетних компетентностей: 6 клас НУШ». Презентація авторської концепції підручника з української мови для 6 класу  (О. Семеног, О. Калинич, Т. Дятленко, М. Білясника, В. Волницької) завдяки спікерам: Олені Семеног, докторові педагогічних наук, професору, завідувачці кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, Тетяні Дятленко, кандидату педагогічних наук, доцентові, учителю вищої категогії, учитель-методистові гімназії № 34 «Либідь» м. Київ.

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Актуальність таких вебінарів зумовлена, в першу чергу, необхідністю вибору вчителями підручників для 6 класу закладів загальної середньої освіти з української мови та літератури.

      Учителі зауважили, що школа потребує консультацій і чітких орієнтирів щодо втілення проєкту НУШ, наголосили, що молодим фахівцям слід турбуватися щодо компетенцій з методики викладання та інсталяції знань із психології спілкування та вікової психології.

      Думки вчителів наостанок:

      «Тетяно Володимирівно, дякую Вам особисто за людяність, розуміння, цікавий матеріал та інформативність. Уперше проходила курси на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини і чесно скажу, що приємно здивована. Я відчула себе в комфортному колі однодумців. Разом з Вами ми не отримали сухий теоретичний матеріал, а в діалозі розібрали цікаві й такі важливі сьогодні питання в організації інтерактивних методів уроку, обмінялися досвідом, навчилися нового і просто людяно поспілкувалися один з одним, що в опалений війною час є надзвичайно важливим. Олена Рапа, учитель української мови та літератури Трояндівського ЗЗСО Доброславської СР Одеської області».

      «Велика подяка вам, Тетяно Володимирівно, за змістовні та цікаві заняття. Дізналася для себе багато чого нового і намагатимуся використовувати у своїй роботі. Приємною несподіванкою була онлайн-зустріч з Оленою Семеног, авторкою підручника з української мови для учнів 6 класу. З повагою,  Олена Суржко, учитель української мови та літератури Городецької гімназії Уманського району Паланської сільської ради Черкаської області».

      Тетяна Володимирівна Григоренко

      Тетяно Володимирівно, дякую Вам за навчання. Курси були інформативними, час проходив швидко. Почерпнула для себе багато інформації, цікавого матеріалу, який обов’язково буду використовувати під час підготовки до уроків. Спасибі, що організували зустріч з авторами, завдяки Вам мала змогу побачити презентацію підручника. Успіхів Вам у роботі, гарних студентів та мирного неба. Людмила Білоус, учитель української мови та літератури, Верхняцької гімназії Христинівської міської ради Черкаської області.

      Тетяно Володимирівно, дякую щиро за надання розгорнутих знань під час підготовки, за професіоналізм, за терпіння та розуміння. Респект за зустріч із авторами підручника. З повагою Тамара Казік, учитель української мови та літератури, опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів № 2» Росошанська філія 1-ІІ ступенів.

      Щиро дякую за прекрасні та змістовні курси! Багато взяла нового та корисного.До зустрічі на наступний рік! Тетяна Бородавка, учитель української мови та літератури, Вільшанської філії Надлацького ліцею Голованівського району Кіровоградської області.

      Висловлюю щиру подяку за цікаві, пізнавальні, змістовні курси підвищення кваліфікації. Збагатилася новими знаннями, почерпнула інформацію від викладачів, колег, буду застосовувати та використовувати у своїй діяльності набуті знання. Щиро вдячна! Оксана Комарницька, заступник директора, учитель-дефектолог, викладач української мови та літератури навчально-реабілітаційний центру «Світанок» м.Червоноград Львівської обласної ради.

      Дякую за змістовний та пізнавальний  курс! Почерпнула для себе багато цікавого та корисного. Обов’язково використовуватиму на уроках нові ресурси  та матеріали. Окреме спасибі за онлайн-зустріч із авторами підручника! Ольга Тарко, учитель української мови та літератури Троянської філії Голованівського ліцею ім. Т. Г. Шевченка Голованівської селищної ради.

      11.04.2023

      Переглядів 140