Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      викладача кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури доц. Олександра Миколайовича Черевченка  студенти-магістранти  провели практичні заняття зі студентами І курсу факультету іноземних мов.

      Одним із найкращих стало практичне заняття на тему «Зарубіжна література XVII ст.», яке провела студентка ІІ курсу магістратури 254-по групи факультету іноземних мов – Ганна Анатоліївна Долінська.


      Педагогічна практика є для студентів-магістрантів не лише серйозним досвідом у професійній діяльності, але й суттєвою мотивацією до майбутньої професії викладача. Вона є тим механізмом, який спонукає студентську молодь до оволодіння професією, продовження навчання, самовиховання та досягнення успіхів у професійній діяльності.

      " data-title="Успішне завершення педагогічної практики">

      Успішне завершення педагогічної практики

      Педагогічна практика студентів є важливою ланкою в системі підготовки філолога-викладача. Це ще один етап формування професійно-педагогічної компетентності, яка повинна дозволити студентові-випускникові стати повноправним членом громадянського суспільства. Це передусім ідентифікація студента-магістранта з новою соціальною роллю майбутнього викладача, як наслідок – зміна його уявлень про себе, початок самоутвердження у новій статусно-рольовій позиції викладача ЗВО.
      14 квітня 2019 року завершився черговий етап фахової підготовки студентів освітнього ступеня «магістр» – педагогічна практика у ВНЗ.
      Під керівництвом викладача кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури доц. Олександра Миколайовича Черевченка  студенти-магістранти  провели практичні заняття зі студентами І курсу факультету іноземних мов.

      Одним із найкращих стало практичне заняття на тему «Зарубіжна література XVII ст.», яке провела студентка ІІ курсу магістратури 254-по групи факультету іноземних мов – Ганна Анатоліївна Долінська.


      Педагогічна практика є для студентів-магістрантів не лише серйозним досвідом у професійній діяльності, але й суттєвою мотивацією до майбутньої професії викладача. Вона є тим механізмом, який спонукає студентську молодь до оволодіння професією, продовження навчання, самовиховання та досягнення успіхів у професійній діяльності.

      19.04.2019

      Переглядів 308