Поділитися новиною
Вікторина «Поезія Тараса Шевченка як музика народної душі»
Інтелектуальні змагання з літератури – це завжди особлива атмосфера, в якій учасники мають можливість проявити знання, креативність, ініціативу та власну творчість.
14 березня студенти 3 курсу 1 групи (куратор – старший викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Ревук Ю. О.) та 1 курсу 1 групи (куратор – кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Осіпчук Г. В.) організували й провели тематичний захід з нагоди відзначення 205-ої річниці з дня народження Тараса Шевченка.
Літературну вікторину, яка дала можливість учасникам заходу вкотре пригадати сторінки життя і творчої долі талановитого українського Кобзаря, розпочала студентка 3 курсу Марія Тинькован.
Естафету прийняли та продовжили студенти 1 курсу, зокрема Тетяна Похольчук. Ведуча наголосила, що у Тараса Шевченка є багато автобіографічних поезій, у яких демонструється прагнення автора до пізнання світу й любов до мистецтва.
Лілія Тхоржевська, студентка 3 курсу, відзначила, що й сьогодні поезія талановитого Кобзаря є особливою саме свою актуальністю. Вірші Тараса Шевченка виховують естетичні смаки, любов до книги, патріотичні почуття та усвідомлення української приналежності.
Запитання вікторини, які запропонувала студентка 3 курсу Олена Казанцева, стосувалися віршів про Україну, що у творчості Т. Шевченка є головним образом, тем матері та сім’ї, інтимних почуттів і захоплення українською природою.
Захід відбувся у теплій та дружній атмосфері. Студенти 3 і 1 курсів продемонстрували глибокі знання біографії і творчості видатного українського поета Тараса Шевченка. Незважаючи на дух змагання, перемогла дружба.
Куратори груп підсумували результати заходу, відзначивши ерудованість студентів. Наголошено, що запитання вікторини свідчили про зацікавленість учасників темою, прагнення студентів до самоосвіти, бажання дізнатися щось нове й цікаве.
Викладачі та студенти прийняли одностайне рішення щодо частішого проведення подібних змагань, адже заняття в ігровій формі дають можливість не лише перевірити знання, а й розвивати увагу і пам’ять, формувати навички літературознавчого аналізу, образного й логічного мислення, формувати предметну компетентність у студентів.
Переглядів 336