Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною

      Студенти 4 курсу (освітня програма «Середня освіта. Українська мова та література. Мова та література (англійська)») свої перші уроки вже проводили у ЗОШ № 14 м. Умані на пробних уроках практики із фахових методик. Педагогічну ж практику, що триває від початку семестру, студенти мають можливість пройти у рідних їм школах (де й стіни допомагають), перебуваючи на постійному зв’язку 24/7 з методистом. Як вони зауважують, ця практика є для них важливою не тільки через оцінку: колишні випускники прагнуть продемонструвати рідному педагогічному колективові, як вони зросли у своїх судженнях, професійних знаннях, уміннях комунікувати та проявляти креативність.

      На думку групового керівника, професора кафедри української мови та методики її навчання Тетяни Миколаївни Тищенко, студентам це добре вдається, свідченням чого є відеоматеріали із записами уроків, власні розробки уроків та позакласних заходів, проведених практикантами, переписка «студент – викладач» і дистанційні зустрічі.

      Про особливості педагогічної практики розповідають студентки.

      Анна Колпінська: Педагогічна практика – це шлях до пізнання всіх тонкощів нелегкої, але такої захопливої професії. Для майбутніх учителів важливо не лише створити свої власні ідеї та думки щодо організації та проведення уроків, а й почути нові, «свіжі» ідеї. Постійне самовдосконалення і практика – запорука професіоналізму вчителя.

      Працюю і проходжу педагогічну практику в ЗЗСО №4 м. Жмеринки. Чи легко це поєднувати? Ні. Цікаво? Так. У сучасних умовах викладання в школі – це ніби квест. Зранку ти ще працював із дітьми наживо, а ввечері школу вже відправили на карантин. У той момент учитель проходить три стадії: заперечення («..ну серйозно, знову дистанційка?), прийняття ситуації і третя, коли сидиш і знову намагаєшся втримати увагу учнів в онлайн-ресурсі. Але то вже не страшно, то нові реалії вчителя ХХІ століття, які загартовують до будь-яких обставин.

      Ілона Іщенко: Проходжу практику в Опорному закладі загальної середньої освіти Пулинська загальноосвітня школа І – ІII ступенів Пулинського району Житомирської області у вчителя української мови та літератури Плосковітова Михайла Аркадійовича.

      Практика мені до душі. Це можливість повноцінно спробувати себе в ролі вчителя. У мене 6 клас. Дітки старанні, розумні, уважно слухали все, про що я їм розповідала. Активності мені вистачило, адже не було такого, щоб хтось не підіймав руку. У кінці уроку я роздала учням паперові сердечка, на яких вони написали свої враження від уроку. Було дуже приємно бачити, що учням усе сподобалося.

      А викладачам приємно вдвічі, коли знають, що у студентів усе добре і що вони себе знайшли!

       

       

      " data-title="Вісті зі шкіл">

      Вісті зі шкіл

      Однією з педагогічних умов підготовки  висококласного вчителя  є обов’язкове проходження педагогічної практики. Для студента, який уперше заходить у клас як учитель, важливими є все, що вплине на подальшу його професійну долю: і освітнє середовище, і вчитель-наставник, який передає свій досвід, і учні, які підтримують початківця, і методист, який може надати поради навіть дистанційно.

      Студенти 4 курсу (освітня програма «Середня освіта. Українська мова та література. Мова та література (англійська)») свої перші уроки вже проводили у ЗОШ № 14 м. Умані на пробних уроках практики із фахових методик. Педагогічну ж практику, що триває від початку семестру, студенти мають можливість пройти у рідних їм школах (де й стіни допомагають), перебуваючи на постійному зв’язку 24/7 з методистом. Як вони зауважують, ця практика є для них важливою не тільки через оцінку: колишні випускники прагнуть продемонструвати рідному педагогічному колективові, як вони зросли у своїх судженнях, професійних знаннях, уміннях комунікувати та проявляти креативність.

      На думку групового керівника, професора кафедри української мови та методики її навчання Тетяни Миколаївни Тищенко, студентам це добре вдається, свідченням чого є відеоматеріали із записами уроків, власні розробки уроків та позакласних заходів, проведених практикантами, переписка «студент – викладач» і дистанційні зустрічі.

      Про особливості педагогічної практики розповідають студентки.

      Анна Колпінська: Педагогічна практика – це шлях до пізнання всіх тонкощів нелегкої, але такої захопливої професії. Для майбутніх учителів важливо не лише створити свої власні ідеї та думки щодо організації та проведення уроків, а й почути нові, «свіжі» ідеї. Постійне самовдосконалення і практика – запорука професіоналізму вчителя.

      Працюю і проходжу педагогічну практику в ЗЗСО №4 м. Жмеринки. Чи легко це поєднувати? Ні. Цікаво? Так. У сучасних умовах викладання в школі – це ніби квест. Зранку ти ще працював із дітьми наживо, а ввечері школу вже відправили на карантин. У той момент учитель проходить три стадії: заперечення («..ну серйозно, знову дистанційка?), прийняття ситуації і третя, коли сидиш і знову намагаєшся втримати увагу учнів в онлайн-ресурсі. Але то вже не страшно, то нові реалії вчителя ХХІ століття, які загартовують до будь-яких обставин.

      Ілона Іщенко: Проходжу практику в Опорному закладі загальної середньої освіти Пулинська загальноосвітня школа І – ІII ступенів Пулинського району Житомирської області у вчителя української мови та літератури Плосковітова Михайла Аркадійовича.

      Практика мені до душі. Це можливість повноцінно спробувати себе в ролі вчителя. У мене 6 клас. Дітки старанні, розумні, уважно слухали все, про що я їм розповідала. Активності мені вистачило, адже не було такого, щоб хтось не підіймав руку. У кінці уроку я роздала учням паперові сердечка, на яких вони написали свої враження від уроку. Було дуже приємно бачити, що учням усе сподобалося.

      А викладачам приємно вдвічі, коли знають, що у студентів усе добре і що вони себе знайшли!

       

       

      26.02.2021

      Переглядів 158