Поділитися новиною
Виробнича (педагогічна) практика студентів ОС «Магістр»
Педагогічна практика є складником формування у майбутніх учителів-філологів загальних та фахових компетентностей.
Мета практики полягає в підготовці здобувачів вищої освіти до виконання основних функцій педагогічної діяльності вчителя-філолога, у формуванні педагогічних компетентностей, професійних умінь і навичок під час застосування сучасних методик викладання, педагогічних технологій та нових інформаційних засобів навчання, у формуванні особистості майбутнього філолога-україніста.
Педагогічна практика для здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» заочної форми навчання розпочалася з традиційної настановної конференції, у роботі якої брали участь студенти, що навчаються за освітніми програмами: «Середня освіта (Українська мова і література). Літературне редагування», «Середня освіта (Українська мова і література. Історія)», «Середня освіта (Українська мова і література). Спеціальна освіта», «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))») та «Середня освіта (Українська мова і література)» та керівники й методисти І. С. Гонца, Т. В. Григоренко, В. В. Денисюк, О. Ю. Зелінська, Л. П. Пархета та І. В. Анікіна.
Факультетський керівник з практики Л.П. Пархета провела для присутніх здобувачів інструктаж із техніки безпеки в умовах воєнного стану та поінформувала про зміст програми виробничої педагогічної практики, звітну документацію та вимоги до її оформлення. Про вимоги до сучасного уроку української мови та літератури наголошували у своїх інструктажах групові керівники І.С. Гонца, Т.В. Григоренко та В.В. Денисюк.
Консультацію про вимоги до уроків зарубіжної літератури надала методист І. В. Анікіна.
Переважна більшість здобувачів магістерського рівня заочної форми навчання працюють у ЗЗСО, тому для них було надано інструктажі з виконання програми практики відповідно до фаху, за яким вони працюють.
Конференція була плідною, конструктивною та інформативною. Сподіваємося, що здобувачам вищої освіти ОС «Магістр» вдасться повною мірою виконати програму педагогічної практики і цим самим засвідчити про вдосконалення своїх фахових компетентностей.
Любов Пархета, канд. пед. наук, доцент.
Переглядів 371