Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Робота з дітьми

      Здавалося б, перший урок – це завжди стрес… Я теж хвилювалася, але тільки до того моменту, як почала працювати з учнями. П’ятикласники надзвичайно розумні та активні, вони допитливі та старанно виконують усі завдання.

      Клас з учителем

      Курси методики викладання української мови та літератури відіграють важливу роль під час практики. Вони дали мені знання та навички, які необхідні для успішної роботи в школі. В університеті я ознайомилася з основними принципами, методами та прийомами навчання української мови та літератури. Це допомогло краще зрозуміти, як організувати урок, щоб він був максимально ефективним. Я навчилася планувати заняття, готувати дидактичні матеріали, організувати роботу учнів за концепцією НУШ.

      Біля дошки

      Практика ще не закінчилася, але за цей короткий термін, я для себе зрозуміла, що з вибором професії не помилилася. У мене є бажання бути вчителем, мені це подобається. Нести дітям любов до рідної мови, викликати у них інтерес до нашої літератури та культури – це дуже стильно, цікаво і, як ніколи, актуально.

      Дар’я ЧЕРАХ

      " data-title="З вибором професії не помилилася">

      З вибором професії не помилилася

      Безумовно, практика є цінним та дуже корисним досвідом. Я її проходжу у Нечаєвському ліцеї Лип’янської сільської ради. Коли вперше прийшла в навчальний заклад, надзвичайно хвилювалася, та  після знайомства з адміністрацією та Інною Григорівною (учитель української мови та літератури, за яким я закріплена) хвилювання відразу зникло. Учительський колектив прийняв мене радісно та привітно, постійно підтримує, за що я дуже вдячна. Молодші вчителі діляться своїм досвідом та цінними порадами. Як виявилося, майже всі вони – випускники нашого університету.

      Не менш цікавим було знайомство з учнями. Я вже встигла провести декілька уроків української мови та літератури, які, на думку вчителя, за яким закріплена, були вдалими.

      Робота з дітьми

      Здавалося б, перший урок – це завжди стрес… Я теж хвилювалася, але тільки до того моменту, як почала працювати з учнями. П’ятикласники надзвичайно розумні та активні, вони допитливі та старанно виконують усі завдання.

      Клас з учителем

      Курси методики викладання української мови та літератури відіграють важливу роль під час практики. Вони дали мені знання та навички, які необхідні для успішної роботи в школі. В університеті я ознайомилася з основними принципами, методами та прийомами навчання української мови та літератури. Це допомогло краще зрозуміти, як організувати урок, щоб він був максимально ефективним. Я навчилася планувати заняття, готувати дидактичні матеріали, організувати роботу учнів за концепцією НУШ.

      Біля дошки

      Практика ще не закінчилася, але за цей короткий термін, я для себе зрозуміла, що з вибором професії не помилилася. У мене є бажання бути вчителем, мені це подобається. Нести дітям любов до рідної мови, викликати у них інтерес до нашої літератури та культури – це дуже стильно, цікаво і, як ніколи, актуально.

      Дар’я ЧЕРАХ

      11.03.2024

      Переглядів 452