Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Ваш email (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    Скринька довіри

      Ваше ім'я (обов'язково)

      Тема

      Email

      Ваше повідомлення

      uk Українська

      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Іннесса Анікіна

      Головним завданням освіти України у новому тисячолітті є така організація процесу набуття знань, яка сприяла б розвитку особистості учня, становленню його творчого потенціалу. Тому в основу вивчення зарубіжної літератури покладено духовно-ціннісний підхід, який має бути реалізований шляхом упровадження в педагогічну практику особистісно орієнтованого навчання, спрямованого на вироблення моделі власної життєвої позиції. Література – це вікно у світ, це сторінки великої книги життя людства. І допомогти осмислити цей світ – найголовніше завдання вчителя зарубіжної літератури. Розвиток творчого потенціалу особистості є першорозрядною якістю, яка виявляє життєздатність людини.

      Зарубіжна література

      Усе, чого навчаються на заняттях із зарубіжної літератури та методики навчання зарубіжної літератури, здобувачі вищої освіти вміло використовують під час проходження педагогічної практики. Саме практика дає перше серйозне усвідомлення себе як майбутнього фахівця, готує до тривалої педагогічної діяльності.

      Дуже приємно, що наші студенти вміло застосовують здобуті фахові та загальнонаукові знання. Під час їх роботи, без сумніву, відбувається формування професійних умінь та навичок на базі здобутого теоретичного матеріалу та практичних умінь із зарубіжної літератури, з᾽являється усвідомлення значущості цих знань для творчого застосовування у своїй практичній діяльності

      Оксана Лимар

      Після закінчення факультету філології та журналістики випускники мають широкий спектр галузей для працевлаштування. Ми готуємо філологів-універсалів, які, окрім української, англійської, польської мов, української та зарубіжної літератур, уміють оцінити ту чи ту суспільно-культурну подію.

      Дуже часто випускники працевлаштовуються перекладачами або технічними редакторами; кореспондентами та коректорами у редакціях газет і журналів; ведучими або літературними редакторами на радіо та телебаченні; службовцями в органах державного управління, зокрема, з питань освіти та культури; науковими співробітниками художнього, історичного, краєзнавчого, літературного музеїв, меморіальних комплексів і архівів; методистами-організаторами й ведучими культурних акцій та культурологічних гуртків, лекторіїв, концертних програм у державних і приватних організаціях з правом надання культурно-освітніх послуг; консультантами-культурологами у мистецьких галереях та на ярмарках, у виставкових залах, мистецтвознавчих відділах універсальних бібліотек і книжкових супермаркетів; гувернерами або репетиторами з мовно-естетичною спеціалізацією в українських та закордонних родинах, екскурсоводами в агенціях і бюро, які спеціалізуються на внутрішньому та зовнішньому туризмі, педагогами-організаторами.

       

      " data-title="«Зарубіжна література» – це цікаво та перспективно">

      «Зарубіжна література» – це цікаво та перспективно

       «Зарубіжна література» – предмет надзвичайно важливий і потрібний. Він сприяє формуванню особистості, виробленню в учнів естетичного смаку, усвідомленню місця національних культурних надбань серед надбань інших народів і культур. Вивчення літератури передбачає не тільки залучення учнів до читання різноманітних творів і активізацію читацької діяльності, а й проникнення у природу художнього твору, розуміння особливостей та функцій поетичного слова, його естетичного впливу. Керовані вчителем, вони мають навчитися не лише усвідомлювати, подобається їм чи не подобається той чи інший твір, а й замислюватись над тим, що саме подобається їм у творі, як створюється художній образ, які прийоми застосовує письменник задля естетичного впливу на читача тощо.

      Іннесса Анікіна

      Головним завданням освіти України у новому тисячолітті є така організація процесу набуття знань, яка сприяла б розвитку особистості учня, становленню його творчого потенціалу. Тому в основу вивчення зарубіжної літератури покладено духовно-ціннісний підхід, який має бути реалізований шляхом упровадження в педагогічну практику особистісно орієнтованого навчання, спрямованого на вироблення моделі власної життєвої позиції. Література – це вікно у світ, це сторінки великої книги життя людства. І допомогти осмислити цей світ – найголовніше завдання вчителя зарубіжної літератури. Розвиток творчого потенціалу особистості є першорозрядною якістю, яка виявляє життєздатність людини.

      Зарубіжна література

      Усе, чого навчаються на заняттях із зарубіжної літератури та методики навчання зарубіжної літератури, здобувачі вищої освіти вміло використовують під час проходження педагогічної практики. Саме практика дає перше серйозне усвідомлення себе як майбутнього фахівця, готує до тривалої педагогічної діяльності.

      Дуже приємно, що наші студенти вміло застосовують здобуті фахові та загальнонаукові знання. Під час їх роботи, без сумніву, відбувається формування професійних умінь та навичок на базі здобутого теоретичного матеріалу та практичних умінь із зарубіжної літератури, з᾽являється усвідомлення значущості цих знань для творчого застосовування у своїй практичній діяльності

      Оксана Лимар

      Після закінчення факультету філології та журналістики випускники мають широкий спектр галузей для працевлаштування. Ми готуємо філологів-універсалів, які, окрім української, англійської, польської мов, української та зарубіжної літератур, уміють оцінити ту чи ту суспільно-культурну подію.

      Дуже часто випускники працевлаштовуються перекладачами або технічними редакторами; кореспондентами та коректорами у редакціях газет і журналів; ведучими або літературними редакторами на радіо та телебаченні; службовцями в органах державного управління, зокрема, з питань освіти та культури; науковими співробітниками художнього, історичного, краєзнавчого, літературного музеїв, меморіальних комплексів і архівів; методистами-організаторами й ведучими культурних акцій та культурологічних гуртків, лекторіїв, концертних програм у державних і приватних організаціях з правом надання культурно-освітніх послуг; консультантами-культурологами у мистецьких галереях та на ярмарках, у виставкових залах, мистецтвознавчих відділах універсальних бібліотек і книжкових супермаркетів; гувернерами або репетиторами з мовно-естетичною спеціалізацією в українських та закордонних родинах, екскурсоводами в агенціях і бюро, які спеціалізуються на внутрішньому та зовнішньому туризмі, педагогами-організаторами.

       

      04.08.2022

      Переглядів 141