Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Л.П. Пархета

      Програма цієї практики є комплексною. Методисти провели консультації з зарубіжної літератури та виховної роботи.

      О.М. Черевченко

      Головним критерієм оцінки результатів практики є рівень сформованості професійно значущих і педагогічних умінь та рівень фахової компетентності майбутніх учителів. Формою контролю для цього виду практики є комплексна оцінка за виконання студентами різних видів завдань, зокрема за проведення уроків, аналіз відвіданих уроків, проведену позакласну роботу, проведену виховну роботу, виконання індивідуального завдання, оформлення документації, ставлення до педпрактики.

      Студентам було надано зразки оформлення документації з цього виду практики.

      .С. Гонца, Т.М. Тищенко, Т.І. Жила, Н.І. Зарудняк та Л.П. Пархета, а також методисти О.М. Черевченко та Н.А. Коломієць.

      Сподіваємося, що наші студенти ОС «Бакалавр» подбають про те, щоб їхні учні були насамперед замотивованими і їм було цікаво на уроках практикантів. Для цього треба бути: а) фахівцем у своїй галузі; б) сучасним і активним; в) позитивним; г) українським; ґ) на одній хвилі з учнем; д) мати почуття гумору; е) те, що нам заважає працювати, використати на свою користь. Тобто, все те, чого навчились в університеті, застосовуймо на практиці!

      .

      " data-title="Застосовуємо набуті знання">

      Застосовуємо набуті знання

      Новий навчальний семестр 2022 року для добувачів вищої освіти  4 та Іу курсів ОС «Бакалавр» денної і заочної форм навчання факультету української філології розпочався з педагогічної практики.

      Традиційно проводилась настановча конференція в дистанційному форматі. На зібранні були присутні групові керівники І.С. Гонца, Т.М. Тищенко, Т.І. Жила, Н.І. Зарудняк та Л.П. Пархета, а також методисти О.М. Черевченко та Н.А. Коломієць.

      Керівник із практичної підготовки від факультету наголосила на тому, що  практика проходить у базових школах міста Умані та школах за місцем роботи та проживання студентів у 5-9 класах. Під час цієї практики студенти виконують функції вчителя-словесника і класного керівника. Студенти виконують самостійно основні види навчально-виховної роботи: проводять усі види занять з учнями, знайомляться з роботою вчителя зі спеціальності, беруть участь у виховній роботі з учнями, у методичній роботі вчителя.

      Л.П. Пархета

      Програма цієї практики є комплексною. Методисти провели консультації з зарубіжної літератури та виховної роботи.

      О.М. Черевченко

      Головним критерієм оцінки результатів практики є рівень сформованості професійно значущих і педагогічних умінь та рівень фахової компетентності майбутніх учителів. Формою контролю для цього виду практики є комплексна оцінка за виконання студентами різних видів завдань, зокрема за проведення уроків, аналіз відвіданих уроків, проведену позакласну роботу, проведену виховну роботу, виконання індивідуального завдання, оформлення документації, ставлення до педпрактики.

      Студентам було надано зразки оформлення документації з цього виду практики.

      .С. Гонца, Т.М. Тищенко, Т.І. Жила, Н.І. Зарудняк та Л.П. Пархета, а також методисти О.М. Черевченко та Н.А. Коломієць.

      Сподіваємося, що наші студенти ОС «Бакалавр» подбають про те, щоб їхні учні були насамперед замотивованими і їм було цікаво на уроках практикантів. Для цього треба бути: а) фахівцем у своїй галузі; б) сучасним і активним; в) позитивним; г) українським; ґ) на одній хвилі з учнем; д) мати почуття гумору; е) те, що нам заважає працювати, використати на свою користь. Тобто, все те, чого навчились в університеті, застосовуймо на практиці!

      .

      09.02.2022

      Переглядів 217