Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
       Слово групового керівника

      Груповий керівник Галина Шулдик у вступному слові зауважила, що всі студенти відповідально поставилися до виконання програми практики, вчасно подали документацію на перевірку, постійно були на зв’язку з керівниками.

      Своїми враженнями від навчальної (психолого-педагогічної) практики здобувачі поділилися, звітуючи перед комісією та однокурсниками.

      Виступ Ірини Бондаренко

      «Навчальна практика стала для мене справжнім відкриттям, адже вона дала можливість відчути себе педагогом. Особливим для мене був досвід проведення виховної години. Це була можливість не лише поділитися знаннями, а й відчути себе відповідальною за духовний розвиток та формування особистості учнів. Я щиро вірю, що зможу стати вчителем, який не лише даватиме знання, а й залишатиметься в пам’яті учнів, як наставник і друг», – зауважила Ірина Бондаренко.

      Анна Ільницька вважає, що досвід, який вона здобула під час практики, є позитивним і насиченим. Знання, отримані під час навчання, ефективно застосовувалися на практиці. У своїй презентації Анна чітко і доступно розповідала про свої дослідження та набуті під час практики нові навички.

      Виступ Анни Ільницької

      «За період практики, яку проходила в Уманській гімназії №1, я мала змогу закріпити знання з таких дисциплін, як педагогіка та психологія. Вивчення й аналіз досвіду вчителів під час уроків дали можливість накреслити методичні прийоми, які спробую застосовувати в майбутньому. Проведення виховної години дало можливість поспілкуватися з учнями та поспостерігати за їхньою активністю та поведінкою. Для мене це був дуже цікавий досвід, завдяки якому переконалася у правильному виборі майбутньої професії», – зазначила у звіті Анастасія Люльченко.

      Виступ Анастасії Люльченко

      А Ірина Поліщук щиро подякувала керівникові практики за постійну підтримку та консультації, які, на її думку, додавали впевненості усім студентам-практикантам та налаштовували на успішне виконання завдань з програми практики.

      Виступ Ірини Поліщук та Софії Сафонової

      Відповідальна за практичну підготовку на факультеті Любов Пархета зауважила, що перші кроки у професію здобувачами ІІ курсу 21 і 22 групи зроблено, не дивлячись на те, що практика проходила в такий тривожний і складний воєнний час.    Але саме ця перша практика є дуже важливою для майбутнього вчителя, бо вона дає перше серйозне усвідомлення себе як майбутнього фахівця, педагога і психолога.  Навчальна (психолого-педагогічна) практика прогнозує результати майбутньої тривалої педагогічної практики.

      Звіти студентів засвідчили, що всі вони впоралися з програмними завданнями практики і переважна більшість зуміли пересвідчитися, що правильно обрали професію.

      Любов Пархета

       

      " data-title="Звітна конференція з навчальної (психолого-педагогічної) практики">

      Звітна конференція з навчальної (психолого-педагогічної) практики

      Традиційними на факультеті філології та журналістики є підсумкові конференції з  навчальних та виробничих практик. 25 квітня 2024 року відбувся  захист навчальної (психолого-педагогічної) практики, яку проходили здобувачі ІІ курсу 21 та 22 групи ОС «Бакалавр», що навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))» та  «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (англійська))».

      У роботі звітної конференції, яка проходила в змішаному форматі, взяли участь  перший заступник декана Ірина Гонца, відповідальна за практичну підготовку на факультеті Любов Пархета, керівники практики від кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Наталка Дудник та від кафедри психології Галина Шулдик.

       Слово групового керівника

      Груповий керівник Галина Шулдик у вступному слові зауважила, що всі студенти відповідально поставилися до виконання програми практики, вчасно подали документацію на перевірку, постійно були на зв’язку з керівниками.

      Своїми враженнями від навчальної (психолого-педагогічної) практики здобувачі поділилися, звітуючи перед комісією та однокурсниками.

      Виступ Ірини Бондаренко

      «Навчальна практика стала для мене справжнім відкриттям, адже вона дала можливість відчути себе педагогом. Особливим для мене був досвід проведення виховної години. Це була можливість не лише поділитися знаннями, а й відчути себе відповідальною за духовний розвиток та формування особистості учнів. Я щиро вірю, що зможу стати вчителем, який не лише даватиме знання, а й залишатиметься в пам’яті учнів, як наставник і друг», – зауважила Ірина Бондаренко.

      Анна Ільницька вважає, що досвід, який вона здобула під час практики, є позитивним і насиченим. Знання, отримані під час навчання, ефективно застосовувалися на практиці. У своїй презентації Анна чітко і доступно розповідала про свої дослідження та набуті під час практики нові навички.

      Виступ Анни Ільницької

      «За період практики, яку проходила в Уманській гімназії №1, я мала змогу закріпити знання з таких дисциплін, як педагогіка та психологія. Вивчення й аналіз досвіду вчителів під час уроків дали можливість накреслити методичні прийоми, які спробую застосовувати в майбутньому. Проведення виховної години дало можливість поспілкуватися з учнями та поспостерігати за їхньою активністю та поведінкою. Для мене це був дуже цікавий досвід, завдяки якому переконалася у правильному виборі майбутньої професії», – зазначила у звіті Анастасія Люльченко.

      Виступ Анастасії Люльченко

      А Ірина Поліщук щиро подякувала керівникові практики за постійну підтримку та консультації, які, на її думку, додавали впевненості усім студентам-практикантам та налаштовували на успішне виконання завдань з програми практики.

      Виступ Ірини Поліщук та Софії Сафонової

      Відповідальна за практичну підготовку на факультеті Любов Пархета зауважила, що перші кроки у професію здобувачами ІІ курсу 21 і 22 групи зроблено, не дивлячись на те, що практика проходила в такий тривожний і складний воєнний час.    Але саме ця перша практика є дуже важливою для майбутнього вчителя, бо вона дає перше серйозне усвідомлення себе як майбутнього фахівця, педагога і психолога.  Навчальна (психолого-педагогічна) практика прогнозує результати майбутньої тривалої педагогічної практики.

      Звіти студентів засвідчили, що всі вони впоралися з програмними завданнями практики і переважна більшість зуміли пересвідчитися, що правильно обрали професію.

      Любов Пархета

       

      07.05.2024

      Переглядів 247