Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Валентина КОВАЛЬ Наталія САВЧУК Ірина ГОНЦА Інна ЛУКІЯНЧУК Зоя КОМАРОВА

      Викладачі факультету філології та журналістики завершили 60-годинний курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» від Prometheus. Предмет виявився доволі інформативним. Зокрема, зазначалося, що на рівні університетів дотримання засад академічної доброчесності – це частина чіткої інституційної політики, підкріпленої бажанням та рішучістю запровадження нової моделі і принципів академічної взаємодії. Кожен заклад вищої освіти обирає найбільш зручні для нього засоби врегулювання цих питань, формуючи середовище академічної чесності та відкритості. Передовсім це те, чим мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових досягнень.

      Леся Поліщук

      " data-title="АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – СУКУПНІСТЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА ПРАВИЛ">

      АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – СУКУПНІСТЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА ПРАВИЛ

      Ключовою умовою розвитку суспільства на сьогодні є забезпечення якості вищої освіти. В останні роки українська наукова та освітня спільнота все більше звертається до питань академічної доброчесності та впровадження міжнародних академічних стандартів. З позиції світових практик вищої школи академічна доброчесність – дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти.

      Валентина КОВАЛЬ Наталія САВЧУК Ірина ГОНЦА Інна ЛУКІЯНЧУК Зоя КОМАРОВА

      Викладачі факультету філології та журналістики завершили 60-годинний курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» від Prometheus. Предмет виявився доволі інформативним. Зокрема, зазначалося, що на рівні університетів дотримання засад академічної доброчесності – це частина чіткої інституційної політики, підкріпленої бажанням та рішучістю запровадження нової моделі і принципів академічної взаємодії. Кожен заклад вищої освіти обирає найбільш зручні для нього засоби врегулювання цих питань, формуючи середовище академічної чесності та відкритості. Передовсім це те, чим мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових досягнень.

      Леся Поліщук

      09.01.2024

      Переглядів 334