Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Своєчасність доведення інформації

      Оцінка рівня організаційної підтримки на факультеті виявилася також високою: питання «Розклад занять, екзаменів, дзвінків» на «4» і «5» оцінили 75 здобувачів, «Робота деканату» – 75 здобувачів, «Робота кафедр» – 73 здобувачі. Критерій «Своєчасність доведення інформації» отримав позитивну оцінку у 66 здобувачів.

      Рівень інформаційної підтримки на факультеті, на думку здобувачів, виявися також високим: 74 здобувачі оцінили на «4» і «5» функціонування сайту факультету, 66 – сторінки факультету в соцмережах.

      Рівень консультативної підтримки на факультеті: 72 здобувачі на «5» і «4» оцінили «Консультування в деканаті», 71 – «Консультування на кафедрах», найнижче оцінювання – «Консультування студентською соціально-психологічною службою» (60 здобувачів).

      Доступність для навчання особам з особливими потребами

      Рівень соціальної підтримки на факультеті: «Надання гуртожитку» на найвищі бали оцінило 69 здобувачів, «Доступність для навчання особам з особливими потребами» – 69. Найнижче оцінювання – «Надання матеріальної допомоги» (58 здобувачів).

      Щодо покращення форм підтримки на факультеті, на думку студентів, посилити потрібно:

      • освітню – 14 (16, 5 %);
      • організаційну – 28 (32, 9 %);
      • інформаційну – 29 (34,1%);
      • консультативну – 13 (15, 3 %);
      • соціальну – 23 (27, 1 %);
      • жодних зауважень – 15 (17, 6 %).

      Наша молодь висловила власні пропозиції щодо підвищення рівня освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки.  Серед них: «доводити різну інформацію завчасно (хоча б за 3 дні до події), оскільки студенти теж планують свій час», «більше освітньої інформації», «робити все для доступного навчання онлайн і офлайн», «надавати більше інформації про роботу факультету в різних соціальних мережах» та ін.

      Загальний підсумок

      Отже, студентська молодь здебільшого задоволена рівнем освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки, але не зупиняємося! Керівництво факультету філології та журналістики, професорсько-викладацький склад, враховуючи побажання здобувачів вищої освіти, і надалі працюватимуть над покращенням такої підтримки!

      Лариса Йовенко

      " data-title="Чи достатній рівень надання системи підтримки здобувачам на факультеті?">

      Чи достатній рівень надання системи підтримки здобувачам на факультеті?

      Достатній! І навіть кращий…

      Відповідно до розпорядження в. о. декана факультету філології та журналістики № 26 від 17.02.2023 року «Про створення комісій» було реалізовано моніторинг оцінювання здобувачами  освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки на факультеті філології та журналістики.

      Анкетування проводилося з 23 по 27 лютого 2023 р.

      Анкета вміщувала питання щодо оцінки рівня системи підтримки здобувачів, а також питання пропозицій щодо її підвищення (анкету розроблено та обговорено з гарантами освітніх програм З. І. Комаровою).

      В опитуванні взяло участь 85 здобувачів. Було визначено критерії освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки здобувачів освіти. Оцінку здійснювали за 5-бальною шкалою.

      Відповідно до результатів анкетування, оцінка рівня освітньої підтримки за всіма критеріями є досить високою. Найвищі бали здобувачі поставили за критеріями «Проведення занять (зокрема дистанційних)» (на «5» і «4» оцінило 69 здобувачів), «Проведення консультацій» (71 здобувач). Дещо нижче оцінили «Забезпечення дисциплін навчальною та методичною літературою на паперових та електронних носіях» (64 здобувачі), «Робота бібліотеки» (64 здобувачі).

      Своєчасність доведення інформації

      Оцінка рівня організаційної підтримки на факультеті виявилася також високою: питання «Розклад занять, екзаменів, дзвінків» на «4» і «5» оцінили 75 здобувачів, «Робота деканату» – 75 здобувачів, «Робота кафедр» – 73 здобувачі. Критерій «Своєчасність доведення інформації» отримав позитивну оцінку у 66 здобувачів.

      Рівень інформаційної підтримки на факультеті, на думку здобувачів, виявися також високим: 74 здобувачі оцінили на «4» і «5» функціонування сайту факультету, 66 – сторінки факультету в соцмережах.

      Рівень консультативної підтримки на факультеті: 72 здобувачі на «5» і «4» оцінили «Консультування в деканаті», 71 – «Консультування на кафедрах», найнижче оцінювання – «Консультування студентською соціально-психологічною службою» (60 здобувачів).

      Доступність для навчання особам з особливими потребами

      Рівень соціальної підтримки на факультеті: «Надання гуртожитку» на найвищі бали оцінило 69 здобувачів, «Доступність для навчання особам з особливими потребами» – 69. Найнижче оцінювання – «Надання матеріальної допомоги» (58 здобувачів).

      Щодо покращення форм підтримки на факультеті, на думку студентів, посилити потрібно:

      • освітню – 14 (16, 5 %);
      • організаційну – 28 (32, 9 %);
      • інформаційну – 29 (34,1%);
      • консультативну – 13 (15, 3 %);
      • соціальну – 23 (27, 1 %);
      • жодних зауважень – 15 (17, 6 %).

      Наша молодь висловила власні пропозиції щодо підвищення рівня освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки.  Серед них: «доводити різну інформацію завчасно (хоча б за 3 дні до події), оскільки студенти теж планують свій час», «більше освітньої інформації», «робити все для доступного навчання онлайн і офлайн», «надавати більше інформації про роботу факультету в різних соціальних мережах» та ін.

      Загальний підсумок

      Отже, студентська молодь здебільшого задоволена рівнем освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки, але не зупиняємося! Керівництво факультету філології та журналістики, професорсько-викладацький склад, враховуючи побажання здобувачів вищої освіти, і надалі працюватимуть над покращенням такої підтримки!

      Лариса Йовенко

      03.03.2023

      Переглядів 117