Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Ваш email (обов'язково)

    Тема

    Ваше повідомлення

    Скринька довіри

      Ваше ім'я (обов'язково)

      Тема

      Email

      Ваше повідомлення

      uk Українська

      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Наталія Цибільська

      Фахова практика є складовою частиною професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного  ступеня «бакалавр». Навчальна (фахова) практика передбачена навчальним планом Освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»  факультету філології та журналістики  на ІІІ курсі і є початковим етапом підготовки викладача з фаху(польської мови).

      Олександра Можайкіна

      У процесі навчальної (фахової) практики закріплюються та поглиблюються теоретичні знання з польської мови та методики її навчання у школі, набуті за час навчання в університеті, виробляються навички й уміння використовувати їх практично.

      Головне призначення фахової  практики полягає у вирішенні суперечностей, що виникають під час переходу студента в нову якість учителя. Практика є сполучною ланкою між теоретичним навчанням та самостійною апробацією знань, тобто сприяє адаптації студентів до педагогічної діяльності у  школі. Однією з функцій педагогічної практики є її виховний характер. Це серйозна перевірка готовності сьогоднішнього студента бути вчителем польської мови  в сучасній українській школі.

      Під час проходження фахової практики, а потім протягом своєї роботи в школі студенти можуть переконатися, наскільки важким, але водночас і цікавим є обраний професійний шлях; чітко розуміють, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.

      " data-title="Фахова практика з польської мови як важливий складник практичної підготовки майбутніх учителів-філологів">

      Фахова практика з польської мови як важливий складник практичної підготовки майбутніх учителів-філологів

      Особливе місце в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога займає фахова практика. І це цілком закономірно, оскільки формування професійних якостей філолога-полоніста  важко уявити без чіткої і глибоко продуманої системи практичної підготовки.

      Наталія Цибільська

      Фахова практика є складовою частиною професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного  ступеня «бакалавр». Навчальна (фахова) практика передбачена навчальним планом Освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»  факультету філології та журналістики  на ІІІ курсі і є початковим етапом підготовки викладача з фаху(польської мови).

      Олександра Можайкіна

      У процесі навчальної (фахової) практики закріплюються та поглиблюються теоретичні знання з польської мови та методики її навчання у школі, набуті за час навчання в університеті, виробляються навички й уміння використовувати їх практично.

      Головне призначення фахової  практики полягає у вирішенні суперечностей, що виникають під час переходу студента в нову якість учителя. Практика є сполучною ланкою між теоретичним навчанням та самостійною апробацією знань, тобто сприяє адаптації студентів до педагогічної діяльності у  школі. Однією з функцій педагогічної практики є її виховний характер. Це серйозна перевірка готовності сьогоднішнього студента бути вчителем польської мови  в сучасній українській школі.

      Під час проходження фахової практики, а потім протягом своєї роботи в школі студенти можуть переконатися, наскільки важким, але водночас і цікавим є обраний професійний шлях; чітко розуміють, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.

      04.08.2022

      Переглядів 134