Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Наталія Цибільська

      Фахова практика є складовою частиною професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного  ступеня «бакалавр». Навчальна (фахова) практика передбачена навчальним планом Освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»  факультету філології та журналістики  на ІІІ курсі і є початковим етапом підготовки викладача з фаху(польської мови).

      Олександра Можайкіна

      У процесі навчальної (фахової) практики закріплюються та поглиблюються теоретичні знання з польської мови та методики її навчання у школі, набуті за час навчання в університеті, виробляються навички й уміння використовувати їх практично.

      Головне призначення фахової  практики полягає у вирішенні суперечностей, що виникають під час переходу студента в нову якість учителя. Практика є сполучною ланкою між теоретичним навчанням та самостійною апробацією знань, тобто сприяє адаптації студентів до педагогічної діяльності у  школі. Однією з функцій педагогічної практики є її виховний характер. Це серйозна перевірка готовності сьогоднішнього студента бути вчителем польської мови  в сучасній українській школі.

      Під час проходження фахової практики, а потім протягом своєї роботи в школі студенти можуть переконатися, наскільки важким, але водночас і цікавим є обраний професійний шлях; чітко розуміють, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.

      " data-title="Фахова практика з польської мови як важливий складник практичної підготовки майбутніх учителів-філологів">

      Фахова практика з польської мови як важливий складник практичної підготовки майбутніх учителів-філологів

      Особливе місце в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога займає фахова практика. І це цілком закономірно, оскільки формування професійних якостей філолога-полоніста  важко уявити без чіткої і глибоко продуманої системи практичної підготовки.

      Наталія Цибільська

      Фахова практика є складовою частиною професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного  ступеня «бакалавр». Навчальна (фахова) практика передбачена навчальним планом Освітньої програми «Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))»  факультету філології та журналістики  на ІІІ курсі і є початковим етапом підготовки викладача з фаху(польської мови).

      Олександра Можайкіна

      У процесі навчальної (фахової) практики закріплюються та поглиблюються теоретичні знання з польської мови та методики її навчання у школі, набуті за час навчання в університеті, виробляються навички й уміння використовувати їх практично.

      Головне призначення фахової  практики полягає у вирішенні суперечностей, що виникають під час переходу студента в нову якість учителя. Практика є сполучною ланкою між теоретичним навчанням та самостійною апробацією знань, тобто сприяє адаптації студентів до педагогічної діяльності у  школі. Однією з функцій педагогічної практики є її виховний характер. Це серйозна перевірка готовності сьогоднішнього студента бути вчителем польської мови  в сучасній українській школі.

      Під час проходження фахової практики, а потім протягом своєї роботи в школі студенти можуть переконатися, наскільки важким, але водночас і цікавим є обраний професійний шлях; чітко розуміють, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.

      04.08.2022

      Переглядів 317