Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Історія української літературної мови

      Наталія Коваленко висвітлила питання про діалектне мовлення як важливе джерело дослідження історії української мови та діалект як джерело мовотворчих процесів у сучасний період, переконливо довела цінність діалектних записів для наукових висновків про шляхи розвитку національної мови.

      Історія української літературної мови

      Наталія Дмитрівна презентувала потужний власний науковий доробок, який увіковічнює і зберігає для нащадків живу мову сучасників,  розповіла свою історію тривалих наукових пошуків, успішної їх реалізації та мотивувала наших студентів до самостійних наукових розвідок.

      Гостьові лекції як вид співпраці викладачів із колегами Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка мають особливу цінність не тільки у виконанні освітніх завдань, а й в обміні досвідом використання новітніх технологій, сучасних прийомів навчання, що розвивають, мотивуюють і надихають.

       

      Третьокурсники, члени Студентського наукового товариства, поділилися з першокурсниками власним дослідницьким досвідом та враженнями від діалектологічної практики, яку нещодавно проходили.

      Історія української літературної мови

      Пропонуємо вам «віночок» студентських вражень від лекції:

      • Я дізналася про українські діалекти, які відрізняють, надають особливості нашій милозвучній мові. Приємно було дізнатися про діалектогиню, лінгвознавицю і просто приємну людину. Її історії надихнули мене дізнаватися про наші діалекти, відкривати щось нове для себе і для інших (Вікторія Абов’ян).
      • Я була вражена від лекції. Це був чудовий досвід як для життя, так і для практики. У мене виникло бажання скоріше поїхати на діалектологічну практику (Наталія Сажінова).
      • Сьогодні я дізналася багато чого нового та цікавого про народну, живу мову України. Я хочу висловити щиру вдячність викладачам – організаторам заходу. Мені як студентці третього курсу, яка тільки тиждень тому повернулася з практики, було надзвичайно повчально та актуально все, що було сказано на зустрічі. Найбільше запам’ятався момент, коли Тетяна Миколаївна показала книжку про борщ. Насправді я навіть не очікувала, що таке може бути (Дар’я Данилко).
      • Мені сподобалася лекція. Вона була цікавою, інформаційною та зрозумілою. Усе почуте я зможу використати під час практики. Ця лекція надихнула мене поспілкуватися з моїми батьками, бабусями та дідусем на цікаву та дійсно важливу тему. Тому цей вечір п’ятниці я проводжу в колі родини (Анна Балан).

      Історія української літературної мови

      Навчальної та виховної мети досягнуто!

       

      Оксана Зелінська, Тетяна Тищенко.

       

       

      " data-title="ВПРОВАДЖУЄМО НОВІ ФОРМИ НАВЧАННЯ У СПІВПРАЦІ З КОЛЕГАМИ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ">

      ВПРОВАДЖУЄМО НОВІ ФОРМИ НАВЧАННЯ У СПІВПРАЦІ З КОЛЕГАМИ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

      19 листопада 2021 року на лекцію з дисципліни «Історія української літературної мови» для здобувачів вищої освіти ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література) була запрошена Наталія Дмитрівна Коваленко, доктор філологічних наук, доцент кафедри української мови Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. На лекції також були і студенти першого курсу факультету української філології, що навчаються на ОП Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська)) та 035 ОП Польська мова і література (переклад включно).

      Історія української літературної мови

      Наталія Коваленко висвітлила питання про діалектне мовлення як важливе джерело дослідження історії української мови та діалект як джерело мовотворчих процесів у сучасний період, переконливо довела цінність діалектних записів для наукових висновків про шляхи розвитку національної мови.

      Історія української літературної мови

      Наталія Дмитрівна презентувала потужний власний науковий доробок, який увіковічнює і зберігає для нащадків живу мову сучасників,  розповіла свою історію тривалих наукових пошуків, успішної їх реалізації та мотивувала наших студентів до самостійних наукових розвідок.

      Гостьові лекції як вид співпраці викладачів із колегами Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка мають особливу цінність не тільки у виконанні освітніх завдань, а й в обміні досвідом використання новітніх технологій, сучасних прийомів навчання, що розвивають, мотивуюють і надихають.

       

      Третьокурсники, члени Студентського наукового товариства, поділилися з першокурсниками власним дослідницьким досвідом та враженнями від діалектологічної практики, яку нещодавно проходили.

      Історія української літературної мови

      Пропонуємо вам «віночок» студентських вражень від лекції:

      • Я дізналася про українські діалекти, які відрізняють, надають особливості нашій милозвучній мові. Приємно було дізнатися про діалектогиню, лінгвознавицю і просто приємну людину. Її історії надихнули мене дізнаватися про наші діалекти, відкривати щось нове для себе і для інших (Вікторія Абов’ян).
      • Я була вражена від лекції. Це був чудовий досвід як для життя, так і для практики. У мене виникло бажання скоріше поїхати на діалектологічну практику (Наталія Сажінова).
      • Сьогодні я дізналася багато чого нового та цікавого про народну, живу мову України. Я хочу висловити щиру вдячність викладачам – організаторам заходу. Мені як студентці третього курсу, яка тільки тиждень тому повернулася з практики, було надзвичайно повчально та актуально все, що було сказано на зустрічі. Найбільше запам’ятався момент, коли Тетяна Миколаївна показала книжку про борщ. Насправді я навіть не очікувала, що таке може бути (Дар’я Данилко).
      • Мені сподобалася лекція. Вона була цікавою, інформаційною та зрозумілою. Усе почуте я зможу використати під час практики. Ця лекція надихнула мене поспілкуватися з моїми батьками, бабусями та дідусем на цікаву та дійсно важливу тему. Тому цей вечір п’ятниці я проводжу в колі родини (Анна Балан).

      Історія української літературної мови

      Навчальної та виховної мети досягнуто!

       

      Оксана Зелінська, Тетяна Тищенко.

       

       

      23.11.2021

      Переглядів 283