Система якості в дії
2022-2023
Перший досвід наукових дискусій поза межами alma mater
Диспут до дня народження Тараса Шевченка
Мовне дослідження до Міжнародного дня рідної мови
23 листопада 2022 року – Всеукраїнський студентський форум філологів
Захист курсових робіт на кафедрі української мови та методики її навчання
Діалектологічна конференція – можливості реалізації наукового потенціалу молоді
Навчання через дослідження – шлях до професійної майстерності
Регіональний науково-методичний семінар «Народознавство Уманщини в іменах»
«Діалектологія – це круто, діалектологія – це стиль!»
2024-2025
Студентський форум українськості: наукова лінгвокомунікація
Перший крок до написання курсової роботи зроблено
Настановча консультація щодо написання курсових робіт із журналістикознавства
Науковий дебют: магістри-філологи презентували свої дослідження
Слово наше – сила наша: мовний проєкт юних філологів
Перший радіодиктант національної єдності в стінах рідного факультету
Михайло Коцюбинський – незгасима зірка української літератури
Проби на роль Наталки-Полтавки (до 255 річниці від дня народження Івана Петровича Котляревського)
Навчилися самі – навчаємо інших
Поєднуємо досвід для забезпечення якості викладання
Бінарна лекція «Академічна доброчесність та кодекси честі»: від теорії до практики
2022-2023
Виробнича (педагогічна) практика студентів ОС «Магістр»
Виробнича (педагогічна) практика
Мегамісія: зафіксувати і зберегти особливості говірок
Виробнича (педагогічна) практика майбутніх магістрів філології
Результати навчання перевіряємо на практиці
Ми лише навчаємось, але вже вчителі-філологи
Навчальна практика здобувачів вищої освіти ІІІ курсу ОС «Бакалавр»
Діалектологічна практика в роботі майбутнього вчителя
Виробнича практика – шлях до формування сучасного фахівця
У дитячому таборі «Таємниці цивілізації»
Стратегії практичної підготовки філологів
Навчальна (фольклорна) практика «відкриває новий світ, який захоплює та надихає»
Враження від навчальної (ознайомлювальної) практики
Педагогічна практика – ще один крок у становленні фахівця
Педагогічна практика здобувачів вищої освіти: виклики сьогодення
Педагогічна практика магістрів-філологів: враження та роздуми
Педагогічна практика – тест на вибір професії
2024-2025
Настановча конференція з навчальної (фольклорної) практики
Настановча конференція з навчальної (кореспондентської) практики із журналістики
Захист навчальної (фольклорної) практики здобувачів вищої освіти заочної форми навчання
Час перевірки теоретичних знань на практиці
Від Студента до Вчителя: моя подорож педагогічною практикою
Педагогічна практика здобувачів ОС «Магістр» : підсумки та перспективи
Настановча конференція з журналістської (редакційної) практики
Становлення сучасного вчителя-філолога в умовах педагогічної практики
Настановча консультація з навчальної (психолого-педагогічної) практики
Захист результатів навчальної (ознайомлювальної) практики з журналістики
Збереження фольклорних скарбів українців – невідкладне завдання фольклорної практики
Перший крок у журналістику: практика в ТРК «Умань»
Стежинами пошуку філологічної майстерності (із досвіду вчителя-практиканта)
Урок-подорож сторінками «Кобзаря» (педагогічна практика магістрантів)
Настановча конференція – запорука успішної виробничої (педагогічної) практики
Настановча конференція з навчальної (ознайомлювальної) практики із журналістики
Настановна конференція з педагогічної практики
Захист наукових проєктів за результатами діалектологічної практики
Підсумки педагогічної практики здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр»
Перша (дослідницька) практика у філологів-магістрів
Відзначаємо День української писемності та мови
Практика у майбутніх журналістів
Фольклорна практика: місток між минулим і майбутнім
Свято найріднішої мови (підсумки ономастико-діалектологічної практики)
«Учитель творить Людину» В. О. Сухомлинський: перший досвід учителювання
Дослідницька практика – запорука успішної підготовки кваліфікаційних робіт
2022-2023
Цифрова грамотність – у ногу з часом!
Стажування наших викладачів у Варшавському університеті
Цифрові комунікації в освітньому просторі
Гостьова лекція «Шевченко і театр» професора Анатолія Новикова
Онлайн-навчання викладачів факультету «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти»
Реалізація програми «Цифрові інструменти GOOGLE для освіти»
2024-2025
Участь у тренінгу «Долаємо гендерні стереотипи разом»
Продовжуємо сертифікувати електронні навчальні курси на платформі Moodle
“Віктор Петров і Дмитро Донцов: варіації інтелектуальної історії”
Як не стати жертвою шахрайських видань у Scopus
Слово в дії: динаміка мови в руках дослідників
Вітаємо Лукіянчук Інну Володимирівну!
Підвищення кваліфікації за програмою другої сесії Потебнянського колегіуму
2022-2023
Презентація традиційного житла Уманщини
Гостьова лекція – активний метод навчання нового рівня освіти
Гостьова лекція Людмили Попович
Міжрегіональний науково-практичний семінар «Теоретичні та прикладні проблеми сучасної філології»
Майстер-клас із розробки методичних посібників
Гостьова лекція професора Анджея Стройновського
Гостьова лекція професора Мачея Мусяла
Гостьові лекції з діалектології – форма співпраці діалектологічних осередків України
Готуємося до впровадження концепції НУШ на уроках української словесності
Діалектологія – наука про справжнє життя мови
Гостьова лекція професора Катерини ГЛУХОВЦЕВОЇ
Конкурс читців поезії Тараса Шевченка зібрав найкращих!
Зустріч з освітянами Славутчини
Нові форми роботи Східноподільського лінгвокраєзнавчого центру
Співпраця з закладами професійної (професійно-технічної) освіти
«Прийдіть, будемо жити задля наших дітей». Гостьова онлайн-лекція
Гостьова лекція професора Бернадетти Жиніс
Лекція в Університеті третього віку «Протон»
Практичні навички – незмінна умова якісної освіти
Рефлексії після вебінару «Рідномовна і багатомовна освіта в контексті сталого розвитку суспільства»
Гостьова лекція Наталії Коваленко з дисципліни «Регіональне лінгвокраїнознавство»
Перший зодіакальний цикл конференція завершила на високому рівні
Подільське слово в художній літературі й діалектологічних дослідженнях
Вивчаємо діалектологію від носіїв та дослідників діалектів
2024-2025
На зустрічі лідерів учнівського самоврядування Паланської громади
Лекція гостьової професорки Інституту україністики Варшавського університету Тетяни Гребенюк
«Станіславський феномен: віднайдення атлантиди»: гостьова лекція Ольги Сергіївни Деркачової
Мандрівка без валіз: як студенти за годину облетіли пів світу?
Конкурс читців поезії Т. Г. Шевченка об’єднує здобувачів ЗЗСО регіону
Гості на факультеті: черговий День відкритих дверей
Лекція Валентини Мержиєвської «Лінгвоцид. Як українську мову змушували замовкнути»
Освіта без меж: від Умані до міжнародних університетів
Ще один крок до підвищення фахового рівня
21 лютого 2025 року – Міжнародний день рідної мови
Глухів – Умань: на теренах філологічної співпраці
Різдвяна майстерня «Хто павука з соломи заплітає, той щастя закликає!»
Горді бути представниками ХХ Генеральної асамблеї Української асоціації студентів!
Мовні курси для здобувачів освіти ТДАТУ: формуємо культуру комунікації
Гостьові лекції – обмін науковим та методичним досвідом
Гостьова лекція з історії української та зарубіжної журналістики доцента Леоніда Козинського
Роботодавці про якість підготовки випускників факультету
Професія вчителя української мови і літератури: можливості та виклики
Т. Г. Шевченко – ліцеїсти – «Театр Слова» УДПУ
Чи готові ми до викликів модельних програм із української мови в 7 класі?
Підтримуємо зворотний зв’язок із закладами загальної середньої освіти
Громадська організація «Інноваційні обрії України»: партнерство й співробітництво
2022-2023
Круглий стіл до 90-х роковин від дня смерті Миколи Хвильового
Співпраця заради забезпечення якості освіти
Чи достатній рівень надання системи підтримки здобувачам на факультеті?
Перше засідання в новому навчальному році! Літературне об’єднання імені Миколи Бажана
2024-2025
Обговорення ОП Середня освіта (Українська мова і література. Мова і література (польська))
Дискусійна панель об’єднала академічну спільноту факультету
Діалог, що змінює освіту: зустріч зі стейкхолдерами
Фінансовий старт: держава підтримує молодих педагогів
Актуальні проблеми теоретичної та практичної літературознавчої підготовки студентів-філологів
Обговорюємо важливі аспекти освітніх програм
Зустріч першокурсників із практичним психологом
Студентський форум на факультеті: старт нового навчального року
Перше знайомство з факультетом
Навчаємося використовувати сервіс Google Meet та платформу Moodle в освітньому просторі
Пізнай себе: «Психомандрівка для студентів»
Самооцінювання освітньої програми в полі зору семінару кафедри
2022-2023
Вітаємо переможців та учасників Всеукраїнського конкурсу есе «Мій Шевченко»!
Перемога в літературному конкурсі! (З новин університетського літоб’єднання імені Миколи Бажана)
Вітаємо! (Переможці ІІ етапу ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика)
«Літературне краєзнавство»: міжнародна діяльність
Вітаємо Анастасію Потужну з перемогою у фестивалі!
Вересень трудолюбивий (до діяльності гуртка «Літературне краєзнавство»)
2024-2025
Перемоги у Міжнародному конкурсі есе учнівської та студентської молоді “Мій Шевченко”
«Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі» (Ліна Костенко)
Слова Шевченка – це зброя, ліки та голос, який кличе всіх нас до свободи!
На шляху до успіху мовного марафону імені Петра Яцика
Учасниця майстер-класу «Театр Слова» серед переможців «Шевченківських читань»
Сила знань, що веде до перемоги!
аші перемоги на обласному етапі XХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Вітаємо переможців І етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Вітаємо з перемогою в ІІ Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі імені Олени Теліги!
2022-2023
Скажи мені слово – і я напишу за тебе
Учитель української мови та онлайн-сервіси
Нова українська школа – виклики сьогодення!
Курси підвищення кваліфікація для вчителів
Об’єднані синтаксисом української мови
Курси підвищення кваліфікації «Уроки літературного краєзнавства в НУШ»
Академічна доброчесність – одна з визначальних ознак якісної освіти
Академічна доброчесність як ключова академічна цінність: обговорення та популяризація
2024-2025
Курси підвищення кваліфікації в УДПУ: лідерство на партнерських засадах
Інноваційні підходи до аналізу та інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури
Курси підвищення кваліфікації «Сучасні технології уроку зарубіжної літератури»
Популяризуємо принципи академічної доброчесності
Чесне навчання – успіх здобувача освіти!
Академічна доброчесність у наукових дослідженнях здобувачів освіти
Питання академічної доброчесності в журналістиці
Академічний компас: як не збитися з курсу доброчесності!
Форум академічної доброчесності
Формуємо цінності академічної доброчесності
Академічна доброчесність як ключова академічна цінність: обговорення та популяризація
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – СУКУПНІСТЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ТА ПРАВИЛ
Українська мова та регіональне лінгвокраєзнавство в тренді молодої науки
МАНівські перемоги з фольклористики
Обласний етап МАН із фольклористики об’єднав обдаровану молодь
І етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН із фольклористики
«В океані рідного народу Відкривай духовні острови» (Василь Симоненко)
Участь у міжнародній літній школі – запорука успіху!
Навчання в Польщі та в Україні: чи є відмінність?
Міжнародний обмін наукових думок
Практичний досвід вивчення польської мови
Міжнародне стажування викладачів факультету
Наукове стажування для освітян «Академічна доброчесність»
Гостьове заняття Світлани Войталюк – поєднання теорії, практики та інновацій
Зустріч із Наталкою Ліщинською: психологія творчості, секрети письменницької майстерності
Латентна комунікація: коли слова – це лише початок
Вебінар як одна із форм неформальної освіти здобувачів
1 – 2 – 4 – усі разом? Так, усі разом!
Академічна доброчесність: крок до істини
Партнерство університету та школи: майбутні педагоги вчаться на практиці
Освітні проєкти НУШ та «Інтелект України» в ЗЗСО: зміст, переваги, технології
Практика зустрічає теорію (історія однієї лекції)
«Уманці чи уманчани?» «Таки уманці!» – пояснив Святослав Вербич
До 130-річчя від дня народження Олександра Петровича Довженка
Шевченко “довіку насущний”. Особливості вивчення Тараса Шевченка в 7 класі НУШ
Гостьова лекція з української діалектології професорки Наталії Коваленко
ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ДІАЛЕКТОЛОГІЇ ГАЛИНИ ГРИМАШЕВИЧ
Відтепер я студентка Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Викладання польської мови в школі
Досвід студента-вчителя – шлях до успіху!
Працевлаштування магістрів за кордоном (реалії сучасності)
Перший рік роботи позаду… Враження наших студентів від нього. Епізод 3. Аня Нагорна
Перший рік роботи позаду… Враження наших студентів від нього. Епізод 2. Аня Рудницька
Перший рік роботи позаду… Враження наших студентів від нього. Епізод 1. Аня Язвенко